Jbjoepie
|
Hey Harm en Kooger,
Wij willen ook een kicker bouwen! Nou zat ik efffe te brainstormen een mat er op maken zoals bijvoorbeeld de ski borstelbaan is dat een optie. Beulen jullie er overheen met vinnen onder jullie board. Die foto's van Venzuela hebben ze geen vinnen(wel een helm) !!??!?1!?! Wat is de maat van de buis die jullie gebruiken 63mm of 50mm.
Greetz JoeieJB %proost% %proost%
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
als je met vinnen vaart moet je zeker geen borstel gebruiken, anders blijf je er ontieglijk hard aanhangen. Zonder vinnen kan wel.
|
|
|
Harm
|
Gewoon met vinnen, gaat perfect. zonder vinnen is voor sliders (zei ruben). Kicker gewoon met vinnen!!!
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
ja wel met vinnen, maar dan niet op een borstel mat, dan ga je echt gruwelijk op je bek!! ??? Je vin blijft gewoon in die borstelmat hangen.
|
|
|
Jbjoepie
|
ik zie het al met vinnen en met buis materiaal Tyleen 63mm de beste optie of 50mm moet je wel hele kleine vinnen kopen. thanx voor de info
|
|
|
MasterRj
Gast
|
zijn er al foto's???? ik vraag me af hoe dit eruit ziet en of beetje vet is...(zal vast wel!!)
|
|
|
Harm
|
Wel met buizen natuurlijk, en dan 3cm vinnen van SS
|
|
|
Passie
|
ha,,, MAar.. hoe laten jullie die drijven ?
|
|
|
Passie
|
ziet erop zich wel mooi uit.. maar of 't werkt ??... Maar..hoe maken jullie die schetsen ??.. Ik ben ook bezig een kicker te maken.. MAar hij is nou al verziekt.. Als iemand mij nog even wat tips kan geven ?
|
|
|
|
Rowin
|
ha,,, MAar.. hoe laten jullie die drijven ?
http://people.zeelandnet.nl/videco/2.jpgOp die foto zie je bij de linker kant en de rechterkant een ton met lucht. Dat is veel drijfvermogen. Doordat ze waar je de kicker op gaat geen ton plaatsen, is die kant dieper en blijf je niet steken. Zo zeg ik het goed toch ?!
|
|
|
Harm
|
In het voorste deel zitten kleine tonnen achterste deel grote (oliedrummen). ralph kijk ff op www.kite-kicker.nl of zoek ff op kitehigh voor foto`s!! schetsen maak ik in autodesk inventor 3d tekenpakket.
|
|
|
paalhoofd
Gast
|
en al veel gebruikt ???????
|
|
|
Harm
|