Moza
|
Heb je een link?
|
|
|
|
Moza
|
ziet er netjes uit!! Dat ding
|
|
|
Moza
|
jammer dat je de voorkant niet kan zien
|
|
|
|
Moza
|
ja??.....oke das niet goed....
|
|
|
(R)Ikke
|
Meen je dat Wind, waarom denk je?
Leuke avatar trouwens .^
|
|
|
jor
Gast
|
wat voor trapeze heb je nu ar
|
|
|
|
Bluecupra
|
Ik heb sinds kort de North Airstyler waist trapeze. Vaart echt super, totaal geen last van omhoog kruipen of rug klachten. Deze trapeze kan je iets oppompen om zo een nog betere pasvorm te krijgen. Vaart echt super relaxt @#$
Jeffrey
|
|
|
plaaggeest
|
ik heb net paar dagen geleden nieuw harnass gekocht de dakine tabu. heb er nog niet mee gevaren heeft iemand hier ervaringen mee.. ik vond hem wel relaxt
|
|
|
slufterhufters.com
|
ik heb een paar modelen gehad en getest, de sluiting van die trapezes is mega super makkelijk.
ik vindt de steun die ze geven wat minder, je voelt de druk aan de zijkanten in je lichaam en dat is niet lekker. is moeilijk ademen op den duur. de haak is ook klote, maar die zit op de meeste trapezes, schiet er snel uit je chickenloop. maar iederen is anders gebouwd, dus bij jouw kan die wel lekker zitten.
de haak die op de Cabrinha zit is echt mega vet, is trouwens ook een heerlijke trapeze de Impact van Cabrinha. ik heb nu de Mystic Warrior, en die haak is echt mega, omdat je zeer makkelijk in en uit kan haken, is voor mensen die dat niet doen minder maar daar kan een pieletje de oplossing zijn. de steun is venomenaal, en als je hem vast om je heup hebt dan verschuift die niet meer, zit vast als een huis. de Warrior lijkt klein als je hem ziet, maar de bewegings vrijheid is enorm.
|
|
|
Kitejohn
Gast
|
Bericht aangepast.
Probeer nieuwswaarde aan een post toe te voegen als je een bericht achterlaat....als het je gaat om je website te promoten dan kun je daar een topic over aanmaken!
Mod 7
|
|
|
Joris
|
Ik had eerst een prolimit seat trapeze, die quickrelease op de bar is echt top! Heb nu maar een Dakine Tabu gekocht, zon rug ding zit toch lekkerder, en ze hadden niets passends meer van prolimit op voorraad. Die tabu is ook wel lekker.
|
|
|
Joost
|
Ik heb een prolimit trapeze maar en zoals arno zegt de haak is niet fijn. En er zit geen speader bar pad op. Deze heb ik overigens van mystic zondag even erbij gekocht omdat een nieuwe trapeze te duur was voor nu. Anders had ik zeker de Mystic warrior gedaan. Wel omgehad en zat erg fijn
|
|
|
jor
Gast
|
Wat kost zon mustic trapeze arno?
|
|
|
Joost
|
139 euro
|
|
|
(R)Ikke
|
Wat zijn die krengen duur man!!!
Kheb nu een North performer, maar heb zo nu en dan bal problemen :-[ Dus ik wil overstappen naar een waist. Vandaar mijn Felix Pives intresse
.^
|
|
|
fuck gravity
|
yo mensen ik heb hem en heb er vanavond mee gevaren en ik vond hem super zitten hij is heel bewegenlijk en soepel maar daar moet je dus van houden de waist en de waist pro zijn iets groter en geven meer steun dus het is maar net wat je lekker vind maar ik voel me heel vrij in deze trapeze en het probleem met het er uitschieten met je chickenloop is ook opgelost want ze hebben nu ook haken net zoals carbinha en mystick en de hierboven getoonde foto is niet het uit eindelijke model want er ziten ook 2 roestvrij stalen ringen op voor bevesteging van een handlepass leash en aan de trapeze haak zit een bevestegings punt voor een normale kiteleash zal binnekort ff een foto online paasen %@!
|
|
|
|
fuck gravity
|
by the way check me nieuwe schoentjes dikke camo shit .^
|
|
|
Jbjoepie
|
Zijn wel cole shoes maar zitten echt klote zijn te glad binnen in Maar zien er rete goed uit
|
|
|
Joost
|
Dude heb je ook een foto van de voorkant. Maar ziet er in iedergeval veel beter uit dan het model erboven. Dan heb ik het over de haak, de stalen ringen, en hopelijk een speader bar pad wat ik nu niet goed kan zien.
|
|
|
KITE ANGEL
|
das wel mooi spul ik had ook een zittrapeze die darkrider maar heb toch maar het zitgedeelte er afgeknipt kreeg een beetje last van mijn rechterheup door die streps die je aan moet trekken nu heb ik er geen last meer van ;D ;D
|
|
|