Emma
|
Hey, Gaan er morgen nog mensen kiten vanuit Groningen met wie ik eventueel mee zou kunnen rijden? Heb namelijk geen vervoer, en zou wel heel graag gaan ... Wil dan natuurlijk wel wat benzinekosten betalen. Ik wacht in spanning af, Groetjes Emma
|
|
|
Jordi_1990
|
zondag iemand ergens varen met wie ik mee mag rijden?
greetz jordi
|
|
|
jetzu
|
Ik ga morgen lekker in mijn eentje in de auto naar mirns. Dat gezeur met lifters word je zo moe van.
|
|
|
Emma
|
Frustraties?
|
|
|
Jimmy
|
Heerlijk dagje vandaag @ Workum! Gaan er morgen nog mensen kiten?
|
|
|
jetzu
|
He jimmy. We gaan naar mirns. hele dah dikke wind.
|
|
|
CeesV
|
wij gaan morgen geloof ik naar Workum!!! knmi geeft waarschuwing af voor windkracht 7 op 't ijsselmeer!!! word TOPPPPPERtje
|
|
|
keessie
|
Emma,
Ik heb nog een plekje vrij. We gaan naar mirns met Ben en Jordi, vanuit Groningen.
gr Kees 0614050139
|
|
|
peter.
|
word een top dag!!!!!!!!!!!!!!! als ik de sessie vandaag niet overleef... dan bijdeze was het leuk om jullie gekent te hebben!!! latorrs
|
|
|
wittie
|
Dan moeten we het nog even over je erfenis hebben Peter! Zoek nog een boardje, die wil ik wel!!! Nog mensen belang bij zijn overige spullen?
|
|
|
Emma
|
Hey Kees, Ik ben er uiteindelijk al gekomen. Met de bus naar Lemmer, en toen vanaf daar een lift. Maar alsnog bedankt Was mooie dag hè! Groetjes, Emma
|
|
|
peter.
|
teeeeeering wat een vette dag!!! dacht echt dat ik het niet zou overleven de laatste looop:(
lattttttttttttors
|
|
|
Gj
|
Iemand een bar verloren @ loog? 9-08-08?
|
|
|
Gertjan
|
Wat een wind op mirns, Ging echt lekker met de 7m Waroo.
Zijn de enkels nog een beetje heel Peter?
|
|
|
patricks
|
teeeeeering wat een vette dag!!! dacht echt dat ik het niet zou overleven de laatste looop:(
lattttttttttttors
Dikke TOP SESSIE!!
|
|
|
|
|
|
|
Jimmy
|
Peter ouwe loopkoning! Wat ongelofelijk vet zeg! Ik ben woensdag en donderdag van de partij. Tenminste als de voorspellingen zo blijven.
|
|
|
peter.
|
ik ben er woensdag ook bij maar patrick loopte ze ook super vet!!!!! dikke pull:) ben benieuwd naar de echte film:P
|
|
|
Jelke
|
Ozone power is dat hé Peter ! Maar volgens mij is Patrick nog een beetje camera bang, want hij loopt hem altijd te ver weg van de camera om mooie beelden er van te maken !
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
vanmiddag nog mensen op lauwersoog? vanaf 16.00 valt er te varen........zo te zien is iedereen nog aan het herstellen van gisteren en/of in voorbereiding voor woensdag/donderdag....laat ik dat dan ook maar doen
|
|
|
Gertjan
|
Ozone power is dat hé Peter ! Maar volgens mij is Patrick nog een beetje camera bang, want hij loopt hem altijd te ver weg van de camera om mooie beelden er van te maken !
Meestal staan de Cameramannen op een paar meter van de rietkraag en dat bekende boompje. Kan me voorstellen dat je tijdens het oeffenen daar niet gaat varen.
|
|
|