Steven
|
Mooi wark
|
|
|
|
shannon18
Gast
|
je kan je ook even voorstellen ;-) en er is bar weinig wind ga vandaag wakeboarden met m'n broertje denk ik (ja benjooh, in het veel te dure veendam )ik heb trouwens m'n spulletjes kitepro heeft ze gister langsgebracht. De bandit was al verkocht, maar heb nu een board en kite van airush, een flow van 7m. Hoop ze dinsdag uit te kunnen testen, zijn er dan evt. al mensen die weten dat ze naar workum gaan en een plekkie vrij hebben?
|
|
|
Lude
|
Veendam, moet je tussen 10 en 12 gaan.. als introducee meedoen bij de wakeboard club 360, kost je 15e voor 2 uur. Vind ik niet duur Mag je een aantal keer doen (best vaak nog volgensmij 10x ofzo... ) edit: dinsdag? zie nog geen wind voorspeld
|
|
|
jetzu
|
Morgen misschien schierrrrrrrrrrrr. Nog meer mensen die zin hebben????
|
|
|
Jordi_1990
|
jawel, wat kost dat dan?
|
|
|
Gertjan
|
Boot en bus/taxi samen ongeveer 15-20 euro.
Morgen afhankelijk van de wind en het weer, naar schier of lauwersoog. enventueel boot van 11.30 en 18.30.
|
|
|
shannon18
Gast
|
owhhh, die prijs valt heel erg mee! dacht dat het veel duurder zou zijn, ben in elk geval niet geweest, flink hoofdpijn;) zit in Veendam, dus die boot ga ik niet redden ( en durf nog steeds eigenlijk niet te kiten zonder iemand van de kitesurfschool erbij )
|
|
|
big_ben_lair
|
morgen het wad op!!! GJ en Cees mee
|
|
|
Gj
|
ik woon 5 min lopen van De kabelbaan in Veendam 20 euro voor 2 uur is totaal niet duur ik weet niet hoor maar je mag zovaakje wilt ?
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen iemand naar t wad met wie ik mee mag? (betaal wel mee in de benzine/diesel/gas)
|
|
|
Gj
|
Ik ga zondag ook nog zondag 5 zw. top dacht ik zo regel wel de auto mensen die mee willen ff melden !
|
|
|
shannon18
Gast
|
hoelaat gj? moet werken van tien tot twee zondag, dus t gaat mij denk ik niet lukken (en ik moet nog steeds ergerns snel een wetsuit vandaan zien te krijgen)
|
|
|
Gertjan
|
Geen wind vanmiddag dus geen schier. Wacht de voorspellingen wel af voor lauwersoog.
|
|
|
|
Lude
|
ik woon 5 min lopen van De kabelbaan in Veendam 20 euro voor 2 uur is totaal niet duur ik weet niet hoor maar je mag zovaakje wilt ?
Nee is als introductie gedoetje, max een bepaald aantal keer voor 15e. Is alleen op zaterdagen. Loog vind ik goed plan, komt nog wel een bak regen aan volgensmij... misschien iets later op de middag als de wind toe neemt
|
|
|
shannon18
Gast
|
In dat krantenartikeltje hadden ze het over blauwe stad, dat dat ook een officiele kitesurfspot is, maar daar hoor ik eigenlijk niemand van jullie ooit over? is dat wat>
|
|
|
jaapd
|
Als het zuid-oost is dan heeft blauwestad wel een mooi strandje. Maar het is niet zo vaak ZO. Verder zie ik het meer als een winterspot.
Als de wind even wat toeneemt dan ga ik straks naar Loog.
|
|
|
shannon18
Gast
|
waarom een winterspot? of is dat een hele domme vraag? Is mirns niet beter dan met zuid-oost?
|
|
|
Gertjan
|
waarom een winterspot? of is dat een hele domme vraag? Is mirns niet beter dan met zuid-oost?
Ja maar 1,5 uur rijden voor een paar uur kiten is een beetje gekheid. En omdat je in de winter niet op Lauwersoog mag. Blauwe stad is alleen leuk met oosterwind windkracht 5 en meer, op het strandje.
|
|
|
Benjooh
|
ik woon 5 min lopen van De kabelbaan in Veendam 20 euro voor 2 uur is totaal niet duur ik weet niet hoor maar je mag zovaakje wilt ? Nee maar vergeleken met €25 voor een hele dag @ Blue Bay Heede wel.
|
|
|
Gj
|
dat klopt morgen nog mensen?
|
|
|
shannon18
Gast
|
gaat er nog iemand rond drie uur vanaf groningen naar workum? edit: maandag vanaf half drie zou ik eventueel ook wel mee willen rijden naar workum
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Gaat er nog iemand naar Lauwersoog in de middag? workum mij tever
|
|
|