lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
wil morgen ook richting workum of mirns, iemand die mee wil rijden? bel dan even 0619418019. wil uiterlijk 11 uur vertrekken.
|
|
|
Lude
|
Edit: spot x misschien ook n optie
Hendrik en ik gaan om n uurtje of 16:00 richting lauwersoog of spot-x
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm wordt nu wel moeilijk gemaakt. spot x lijkt me het tofst met zn allen,maar de wind is wat matig 12 om 21 en uit verkeerde richting tot nu toe (zw..) loog voor mij uurtje rijden 14 om 19 knoopies workum uur en 15 min voor 19 om 25... laat het nog effe open tot half 1, wittie of Krizze mot het maar zegge dan, tenzij spot x ineens topwind geeft
|
|
|
|
skyhigh as a
|
9 om 20 op workie nu.... daar rijk nie voor heen..
ik zie de wind nog wel wat langer aan...... loogie ook nie super met 14 om 19..
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ook voor de mannen / vrouwen uit het hoge noorden, die wel eens op Mirns kiten:
Als de wind het toelaat komen wij dit weekeind naar Mirns voor een testdag van 77Project kiteboards
Alle informatie: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=41562.0
In de test hebben wij alle maten kiteboards BOB Black en BOB White.
En de Yamay boards met boots (mt 40 t/m 44), altijd leuk om eens te proberen...
Hopelijk tot zaterdag of zondag!!!
MVG On the Loose
|
|
|
Gj
|
vrijdag zijnwe er weer bij!
|
|
|
lowietje
|
9 om 20 op workie nu.... daar rijk nie voor heen..
ik zie de wind nog wel wat langer aan...... loogie ook nie super met 14 om 19..
wind op workie was niet super idd, maar t was ook niet echt koud en zo tussendoor best ok windje. dus op zich een fijne kite-dag gehad.
|
|
|
skyhigh as a
|
ahaa beter om misschien morgen weer eem kiekn en anders kaitn
|
|
|
lowietje
|
morgen ga ik niet, vrijdag wil ik wel weer. evt samen rijden voor de gezelligheid? (weinig rokend indien mogelijk )
|
|
|
skyhigh as a
|
haha kieke wel effe, want roland en Krizze motn ook mit (met 2 van die dikn is de auto ook snel vol )
|
|
|
martimor
|
gaan er vandaag nog mensen naar loog voor 13 knopen... wil eigeniijk wel, maar ook weer niet..... nog steeds last van mn schouder...
|
|
|
Lude
|
Gister was hij erg variabel op loog (niet zozeer korte vlagen, maar af en toe was de wind heerlijk en plotseling stond je 10min te wachten op een zuchtje). Wel heerlijk gevaren met de 9, super strak water en niemand anders op het water (naast Hendrik en ik dan). Wind voor vandaag neemt alleen maar af vandaag, dus wordt niet echt wat denk ik.
|
|
|
skyhigh as a
|
ik sla em weer over vandaag....... liever nie maarja toch net te min
|
|
|
martimor
|
yep, ik blijf ook lekker thuis. morgen misschien richting ijselmeer.
|
|
|
lowietje
|
ik blijf ook thuis vandaag, morgen weer naar ijsselmeer. als iemand samen wil rijden, stuur dan even pbtje.
|
|
|
lowietje
|
haha kieke wel effe, want roland en Krizze motn ook mit (met 2 van die dikn is de auto ook snel vol ) lol
|
|
|
Lude
|
En laatst had Rico nog sterkte verhalen dat ze met zn 4'en + kitespull in dat kleine gebakje van hem pasten
|
|
|
skyhigh as a
|
haha lude, da klopt, dan zitn de dikn voorin en 2 dunn achterin heb geen zin om een 2 uur korter te kiten, omdak zo brak en kreupel achterin mijn eigen auto zit maar het "Kan" zeker wel PUNTOPOWERRRRRR!!!!!!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Voor degene die vrijdag gaat kait'n ... Enjoy Voor iedereen die het wil weten: ROUTE 77 Mirns definitief Zaterdag 22 oktober 2011 vanaf ca. 11.00 uur op de spot!!!Surf ABC: Vrijdag komt de wind in de loop van de middag, draait naar ZZW 10-12 knopen in het zuiden en zuidwesten tot 18-24 knopen in het noordwestelijke kustgebied. Vooral de middag (12-16 uur) gaat daar erg mooi worden met dikke golven uit het noorden. Super condities om het golfrijden goed onder de knie te krijgen. Vrijdagavond gaat de wind in noord-holland ook steeds meer naar zuid. Zaterdag draait de wind nog verder terug naar ZZO en is het langs de kust eigenlijk bijna nergens te doen. Het IJsselmeer dan maar op, of de wadden? De windsterkte zou nog wel eens voor een verassing kunnen zorgen met een consistente 20 knopen! Zondag eenzelfde soort condities, in de middag minder wind en nog steeds zuidoost. Deze aflandige windrichting blijft er volgende week eerst nog een tijdje inzitten. Daarbij komt er vanaf zondag zachtere lucht uit het zuiden onze kant op. Maandagmiddag/avond maximaal 20 knopen, dinsdag tussen de 24 en 27 knopen in het noorden. Dat gaat dus een hele mooi dag worden op een aantal spots. Windfinder: http://www.windfinder.com/weatherforecast/ijsselmeer_mirnsHopelijk tot zaterdag a.s iedereen... www.77project.comMVG On the Loose !
|
|
|
Gj
|
Morgen Richting Mirns, heb nog 1 plek over in de auto.. wie wil mit?
|
|
|
martimor
|
ga met randy die kant ook op...
|
|
|