Hopster
Gast
|
Super, maarre, zit je zit zeker niet toevallig op texel ?
|
|
|
massari
|
Met z'n allen naar Texel!!!!! Ik dacht aan Oostvoorne of zo.
|
|
|
rEwd
|
oostvoorne lijkt me prima regel wel even dat t op een zondag is
|
|
|
ronkite
Gast
|
Ik ga mee laat maar weten hoe of wat idee
|
|
|
Joris
|
Is het niet handig om er juist ook wat mensen bij te hebben die er wel al wat van snappen ik zie al een hoop spagettie voor me
|
|
|
olaf s
Gast
|
ja is echt wel een goed iedee. je kan ervaringen uitwisselen en elkaar tips geven we zijn teslotten allemaal beginners
|
|
|
FunkyoneNL
|
wil ook wel mee maar de 1e 2 zondagen geen tijd maar oostvoorne is chill
|
|
|
Reijer
|
ik kom ook wel heb aan komende zondag wel tijd
|
|
|
Merc
Gast
|
oostvoorne lijkt me prima regel wel even dat t op een zondag is dat wordt weer eens extreem druk daar
|
|
|
ronkite
Gast
|
wind is ook handig hou daar even rekening mee (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
kunnen we oostvoorne niet even voor een zondagje afhuren
|
|
|
rEwd
|
of door de week!
|
|
|
Tom
|
Is het niet handig om er juist ook wat mensen bij te hebben die er wel al wat van snappen ik zie al een hoop spagettie voor me lijkt me inderdaad erg verstandig !!! Er zijn genoeg events dit jaar, willen jullie meete doe het dan daar dan is er genoeg materiaal gezelligheid en ook nog eens mensen die er echt wat van snappen!! ( no offence )
|
|
|
**kiter**
Gast
|
Even met z´n allen hard blazen voor een beetje wind... Dan lijkt het me een goed plan!
|
|
|
VincentC
|
Ik breng de pleisters wel mee
|
|
|
reinout
|
het is scker gaaf idee, als ik kan zal ik er scker zijn!!!
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Yep, goed idee.
Aankomende zondag lijkt niks te worden, er wordt te weinig wind voorspelt.
Dus de 18e maar plannen en bij geen wind de 25e. Om 10.00 uur verzamelen op de parkeerplaats.
Wellicht is het een optie om bijvoorbeeld Harry Vogelezang in te huren om hier en daar tips te geven (met veel deelnemers weinig kosten?)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
kijk eens op mb-kiteclub.nl elke zondag op oostvoorne. ik ben er ook vaak als beginneling. is er geen wind kun je land boarden of met de buggy. verschillende kites aanwezig,ook foils allemaal te proberen en te testen voor niks maar wel voor de gezelligheid! er staat meestal een groen tent met wat vlaggen van de club. jongens zijn behulpzaam en enkele ook ervaren met kitesurfen. is echt top! mazzel!
|
|
|
massari
|
Het is inderdaad handig als er ervaren kiters aanwezig zijn die wat tips en truuks kunnen geven en waarnodig even een handje helpen, maar dat had ik al aangegeven.
Wanneer is nog de vraag. Eerst maar eens even een aanmeldlijst (voor de beginners) introduceren zodat we daarna kunnen zien welke additionele zaken we kunnen regelen (Harry Vogelezang of ander volk).... alles is natuurlijk afhankelijk van de wind en dergelijke. Iemand een voorkeur voor een datum? Over een week of twee? 18 juni of zo?
Laat ik aftrappen:
1) Massari 2) 3)
|
|
|
rEwd
|
Harry Vogelezang kun je wel vergeten op korte termijn denk ik... Waarom harry als iemand het van hier ook wil doen? T is geen koning ofzo?
|
|
|
massari
|
Harry Vogelezang kun je wel vergeten op korte termijn denk ik... Waarom harry als iemand het van hier ook wil doen? T is geen koning ofzo?
Daarom zeg ik ook "...of ander volk". Tuurlijk weet ik dat het regelen van Harry's inzet op korte termijn niet te doen is, het was meer het nadruk geven op Teeuwen's idee. Er zullen hier vast en zeker wel wat kiters zijn die de beginners van hulp willen voorzien. Dus beginnelingen, meld je aan!
|
|
|
Atte
|
dat wordt weer eens extreem druk daarHA YUP!! lekker hoor!
|
|
|
Loon
Gast
|
Ik ben voor de 18 Juni om 10:00 af te spreken op de parkeerplaats Oostvoorne. Laten we anders even een mailboompje opzetten. Mijn mailadres is: markvl79@hotmail.com.....
|
|
|