(HJ) MINI-ME
|
ik sjek morgen Mirns ff
Oke keep us posted !!! Langbeest... sta jij alweer op de camping?
|
|
|
Verzet
|
Is Mirns goed te doen met ZO? Zoals het nu lijkt wil ik daar dinsdag wel even een kijkje nemen.
|
|
|
Gj
|
Nee totaaal niet mirns is dan heel erg vlagerig en er komt geen water binnen stromen.
|
|
|
Langbeest
|
@HJ, Ik sta alleen in het voorjaar op de camping. Volgend jaar trouwens niet ,dan zitten we in Amerika.
|
|
|
Gwensio
|
Morgen ff @ mirns;)
voor iemand met niet te veel spullen een plaats vrij vanaf arnhem:)
|
|
|
Marko
|
hoe kan het dat het waterpijl nu zo laag is ?:S
|
|
|
Gwensio
|
winterpeil:)
|
|
|
Undergrounder
|
Mirns is prima met zo, met oost wordt ie pas wat vlagerig dan komt ie wat over de "Heege Gerzen" heen zetten
|
|
|
Gwensio
|
plaats is weg;)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik wacht even het bericht van Tom af want die is vandaag naar Mirns.
Als Mirns morgen te ondiep is dan doe ik het volgende:
A) Zuid-Oost ga ik naar Enkhuizen want dan heb je alle ruimte en is nog altijd heup/borst diep.
B) Zuid ga ik naar IJmuiden.
|
|
|
FonezzzZz
|
Morgen ga sjef en ik kiten @ mirns (als het water te doen is) en anders @ enkhuizen,
so ik wacht op de update van mensen die al @ mirns zijn geweest..
en wat is ondiep... ?
|
|
|
Langbeest
|
@HJ,
Moeten we al de droogpakkies uit het vet halen????????
|
|
|
Idefixe
|
Zo, net terug van Mirns. Het was dus echt weer helemaal super, woepie enz enz. Al een hele tijd ( door de windrichting) niet meer evenwijdig aan de dijk kunnen varen. Nou vandaag ging dat dus helemaal super. Later op de middag ging de wind nog eventjes echt lekker aan ( dik in de 20 knts) Helemaal geweldig. Voorin een beetje ondiep. verder de bekende stukken ( als je wegvaart links vooraan enz ) echt ondiep: af en toe 5 cm water. Achterin gewoon overal heup / kniediep. Morgen meer wind en een lekker zonnetje! Gaat hem weer helemaal worden
|
|
|
Langbeest
|
OK, Top ik ga dus naar Mirns. Ben er wel weer aan toe. Droogpakkie of wetsuitje das nog effe de kwestione
|
|
|
KappuhH
|
Gewoon droogpakje, weetje zeker dat je ut lekker warm hebt
|
|
|
Micky
|
Ik wacht even het bericht van Tom af want die is vandaag naar Mirns.
Als Mirns morgen te ondiep is dan doe ik het volgende:
A) Zuid-Oost ga ik naar Enkhuizen want dan heb je alle ruimte en is nog altijd heup/borst diep.
B) Zuid ga ik naar IJmuiden.
Hee HJ, ik ga morgen of naar Edam of naar Enkhuizen. Laat via sms ff weten wat je gaat doen... Gr, Micky
|
|
|
sjef
|
Dus Mirns here we come1
Bedankt voor de mededeling Idefixe
|
|
|
Idefixe
|
Niks noppes droogpak ( stelletje....... ) gewoon wetsuit en knalle. heb je het koud? Dan ben dus niet hard genoeg aan het knalle
|
|
|
Gj
|
ahahhaah.. nou tom.. Jij had alles al aanvandaag Schoentjes handschoentjes cap thermo vest en nog een ondervest !
|
|
|
Langbeest
|
cap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
OK, Top ik ga dus naar Mirns. Ben er wel weer aan toe. Droogpakkie of wetsuitje das nog effe de kwestione
Oke top.... Bedankt Tom. Morgen ben ik dus op Mirns maar neem het zekere voor het onzekere en trek mijn wetsuite aan. Morgen ben ik tussen 11.00 en 12.00 present @ Micky.... Het wordt dus toch Mirns. Ik moest even 2 x nadenken voordat ik wist dat jij het was.. Wat is er met BOB gebeurt?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Niks noppes droogpak ( stelletje....... ) gewoon wetsuit en knalle. heb je het koud? Dan ben dus niet hard genoeg aan het knalle Je had waarschijnlijk wel je windjack aan
|
|
|
vissie
|
Ik ga ook..Heb geen droogpak.. Maar gewoon wetsuit 5/3 we gaan het meemaken
|
|
|
Vinni
|
Zie jullie morgen op mirns jongens! Wel blijven tot het donker is he!! Ben er of om 4 uur, of om 5 uur! Word knallen, weer lekker in droogpak :-)
|
|
|