Haring High Richardt
|
Veuls te koud ook..........Brrrrrrrrrrrrrr Tis pas koud als je een ijsbeer met een winterjas zie lopen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja zo praat een echte Bikkel ...maar ik zie bij de KNMI voor het komend weekend de temperatuur weer oplopen tot een graad of 9 dan ben ik er ook weer....
|
|
|
Haring High Richardt
|
de temperatuur weer oplopen tot een graad of 9 dan ben ik er ook weer.... Eerst zien en dan geloven
|
|
|
TBK
|
de temperatuur weer oplopen tot een graad of 9 dan ben ik er ook weer.... Eerst zien en dan geloven Ik hoop dat mijn ribben het komend weekend toelaten, na bijna 6 wkn achter de geraniums te hebben gezeten wil ik nu eindelijk wel een onder die nieuwe Nemi 10mtr hangen.
|
|
|
@LaurenS
|
Hey Peter Wat moet jij nu met een (antie) Best avatar... Ik moest er wel even goed naar kijken maar er staat geen Best maar Worst... (slechts) Peter je weet toch wel beter... Tuurlijk weet ik beter.Ik vond hem wel komisch als avatar
|
|
|
Haring High Richardt
|
Straffe westenwind, windkracht 5 morgen zegt erwin Krol net op het nieuws zou het dan toch morgen ??? Guru en finder geen wind Ik hoop dat mijn ribben het komend weekend toelaten, na bijna 6 wkn achter de geraniums te hebben gezeten wil ik nu eindelijk wel een onder die nieuwe Nemi 10mtr hangen. Goeie zaak Frank wir geht los Waroo ingeruild voor de nemi 2009 ??
|
|
|
TBK
|
Straffe westenwind, windkracht 5 morgen zegt erwin Krol net op het nieuws zou het dan toch morgen ??? Guru en finder geen wind Ja, ik heb toch maar de knoop doorgehakt, ben erg benieuwd. Ook meteen de 2009 bar er bij aangeschaft (met North lijnen ?) Ik hoop dat mijn ribben het komend weekend toelaten, na bijna 6 wkn achter de geraniums te hebben gezeten wil ik nu eindelijk wel een onder die nieuwe Nemi 10mtr hangen. Goeie zaak Frank wir geht los Waroo ingeruild voor de nemi 2009 ??
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het donderdag schell jongens ? heb er wel zin in sneeuwt nu trouwens
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wordt het vrijdag nog wat? En hoe was het vandaag?
|
|
|
@LaurenS
|
Wordt het vrijdag nog wat?
Nee,maandag denk ik weer misschien...... En hoe was het vandaag?
Niet best denk,en ik zat toch op mijn werk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mag jij al weer varen pete van de dokter ??? Maandag west zuid west ziet er goed uit
|
|
|
@LaurenS
|
Nee,voorlopig nog ff niet.Ik heb nu 2 weken niet gekite en het gaat ietsie beter maar om nou te zeggen wat een vooruitgang....,NEE. Maar ja het is toch kl*te weer met verkeerde wind,dus nog weinig gemist.Maar dat gaat zeker komen ,ben ik bang
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He Peter... ik zag die landing van jou live gebeuren maar jij kwam toch in het water terecht? Hoe kwam het dat je toch zo hard op je achterwerk geland bent. Kun jij maandag wel kiten dan? Ik ben morgen, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag vrij en denk dat zondag en maandag de beste optie is..... Of denken jullie dat we morgen nog los kunnen
|
|
|
rikjonker
|
was weer lekker vandaag! wel wat sneeuwvlokjes maar mag de pret niet drukken..
|
|
|
360
|
Wat een helden vandaag gewoon kiten ik dus niet (verhuizen enzo) @Laurens ik hoop dat je weer snel aan de slag kan met je rug. Niks voor jou om stil te zitten als buiten de wind door de bomen waait
|
|
|
|
360
|
helaas zit ik ergens in europa
Graag had ik onze kites opgepompt en desnoods alleen naar onze schoonheden Gekeken
Tot snel
|
|
|
@LaurenS
|
Tsss solly hol,maar dan ga ik toch liever kiten
|
|
|
|
Bossy
|
nu naar ijmuiden
|
|
|
Idefixe
|
lekker ff een uurtje meegepikt @ Wijk. Voor het eerst aan de MAX 14m : Low end is helemaal top! Zelfs met weinig wind nog behoorlijk kunnen springen. Dat beloofd wat voor strakkies als er echte woei staat!
|
|
|
rikjonker
|
Maandag zit er goed uit! Kan zelf alleen in de ochtend. Zijn er nog meer mensen die dan kunnen? En wat gaat het worden: wijk of schellinkhout?
|
|
|
Retard
|
Gaan we morgen nog kiten ? Was helemaal vergeten dat ik vrij was wegens offerfeest (veel buitenlandse in de klas) daarom geven ze ook ons vrij en met een knoop of 20 is dat zeker niet verkeerd Als je morgen gaat kiten en je komt langs een station in zaanstad, Sloterdijk (wijk) wil je dan misschien contact met me opnemen Tracteer ik op een lekker patatje
|
|
|
|