(HJ) MINI-ME
|
@Mini-Me Yep heb mijzelf verwend met een setje Rebels 10 en 14. Erg lekkere kite.
Gefeliciteerd.... Moeten snel maar weer eens samen het water op
|
|
|
Haring High Richardt
|
Yep heb mijzelf verwend met een setje Rebels 10 en 14. Erg lekkere kite. Alles goed met je rug ??? Heb je de nemesisen ingeruild oftewel bevielen ze niet meer ??? Piet paulusma had het net over west 3 tot 6 bf morgen maar waar (in zijn onderbroek zeker). Ben wel de hele dag vrij dus als hij gelijk heeft ????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag waren er ook maar 6 knp opgegeven en heb toch veel fun gehad
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Yep..ik heb vandaag (dinsdag)ook redelijk kunnen varen op Schel. terwijl er niet veel wind voorspeld werd op . Donderdag zou wel eens een lekker dagje kunnen worden ..
|
|
|
|
Madahu7
Geen avatar
|
Ik ben ook benieuwd, hier in mblik waait het namelijk amper...
|
|
|
KiteFEEL
|
Ziet er nog erg slecht uit op dit moment.. Beetje treurig.. Morgen maar ff knallen op Andijk. Vrijdag misschien even schlkht...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waar woon je kitefeel ?? Verwachting voor vandaag is dat de wind alleen maar afneemt Makkum nog steeds schuimkoppen en windsurfer in plane maar daar mag je niet kiten Iemand bekend bij harlingen of kornwerderzand ???
|
|
|
Langbeest
|
@ HJ Lijkt me weer eens gezellig lekker in de shorty ipv droogpak. Kan ik je gespierde lichaam beter bewonderen @Richardt Mijn rug gaat redelijk goed als de sessies niet langer duren als 1 uurtje. Dan moet ik effe een bakkie scoren. De Nemesis gaf een hoop technische problemen waar ik me verder niet op dit forum over uitlaat
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het nog wat morgen ? ben om een uur of 1 klaar
|
|
|
Langbeest
|
Morgen eerst mijn nieuwe auto in ontvangst nemen en dan maar effe kijken waar we heen gaan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
De windsnelheid 10m. op 11 juni 2009, 08:30 uur is 9.5 m/s De windstoot op 11 juni 2009, 08:30 uur is 12.2 m/s Ziet er goed uit Nog iemand naar de kust ??? Wijk ijmuiden ??? De Nemesis gaf een hoop technische problemen waar ik me verder niet op dit forum over uitlaat One pump ???
|
|
|
@LaurenS
|
Kijk ie uit met de wind,Volgens mij is ie nogal verandelijk qua richting.
De wind is matig, kracht 3 of 4, aan zee af en toe vrij krachtig of krachtig, kracht 5 of 6 en waait uit richtingen tussen noordoost en west. Bij de oostelijke Wadden is de wind zelfs noordoost 7. Het wordt niet warmer dan een graad of 16 à 17.
|
|
|
|
PeeWee
|
@ langbeest Lekkere kitjes die Rebels. Ik heb zelf net een weekje een 9/12 setje. In het Rood/zwart. Niet uit de lucht te krijgen zo stabiel, goed sturen (zelfs met zeer weinig druk). Wat ik wel een beetje mis (tov mijn Rhino 07) is dat trekzak gevoel (elk zuchtje wordt omgezet in snelheid). De rebel is gewoon (iets te) super smooth Ik ga toch eens kijken of ik nog aan een Rhino 09 kan hangen. See joes
|
|
|
PeeWee
|
Ik denk dat ik vandaag maar oversla,
ziet er een beetje rommelig uit. Wind/regen/windstoten en NW is gewoon een schijtrichting op de spots in Westfriesland.
See joes
|
|
|
|
Langbeest
|
@PeeWee mee eens maar heb geen vergelijk met Rhino dus op dat vlak "weet ik het niet"
|
|
|
|
Ralph
|
nee, ws zondag wel. jij ook toevallig?
|
|
|
|
Madahu7
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen naar Schellinkhout of wellicht Andijk? Berichten zijn redelijk positief....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben er om een uurtje of 13.00 uur op Schellinkhout ,de voorspelling is dat de windrichting W/NW is ....dat is wel te doen op Schellinkhout ,maar is niet echt lekker .. als hij echt NW is dan is Andijk een betere optie..
|
|
|
360
|
Ik denk erover even naar schellinkhout te rijden de wind komt uit WNW (280 graadjes dus iets meer dan west) niet perfect maar toch leuk ijmuiden is natuurlijk ook leuk
|
|
|