Thomas
Geen avatar
|
Lekkere foto's hoor!
Hoe is IJburg te doen voor een beginnend waterstarter? Ik powerkite al een jaartje of wat op de bouwterreinen op IJburg. Wordt jammergenoeg steeds meer volgebouwd.
Maar om elke keer een auto te lenen om naar Muiderberg te gaan is ook zo gaar. IJburg kan op het fietsie! Oftewel; is het een lekkere spot om te beginnen? Met welke wind is het DE spot? Aan de foto's te zien is het langs de lange zanddijk? En natuurlijk het belangrijkst! Is het gezellig?
Ik zie trouwens ook weinig kites op de Gouwzee, heeft dat een reden?
Misschien trouwens de moeite om soms te carpoolen? Mijn startpunt is zomers Durgerdam en 's winters Noord (Nieuwendam)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als beginner zou ik er niet gaan kiten. Wordt eigenlijk meteen diep. Vrij klein stukje strand om te kite op te laten. Zou eerst nog blijven oefenen op bijv Muiderberg of Schellinkhout en als je kan varen een keer op IJburg kijken.
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Dan blijf ik nog even lekker daar kiten, carpool optie staat nog steeds open. En ik zal het even in de gaten houden wanneer er mensen naar IJburg gaan, kijken is ook gaaf! Welke wind is IJburg?
En Frank, de standaard zin van een Fysiotherapeut is: "Als je er over 3 dagen nog last van heb kom dan maar eens terug."
Bijna een week nu. Fysio zit bijna bij elke verzekering in het basispakket. 9 keer per 'probleem' en sinds de directe toegankelijkheid heb je geen doorverwijzing van een arts meer nodig... Gewoon even bellen dus.
|
|
|
TBK
|
Das mooi KL....Te Frank . Beterschap en gelukkig waait het voorlopig niet. Het waait hier toch aardig bij mij in Hoorn ! Moet je niet naa Ijmuiden of Andijk ?
|
|
|
Pimp
|
Beterschap Frank! Als je maar opgelapt bent voordat je naar Leipe Lupo afreist.
|
|
|
TBK
|
Beterschap Frank! Als je maar opgelapt bent voordat je naar Leipe Lupo afreist. Dat hoop ik ook !
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wat ben jij slecht John . maar wel humor
|
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
wie is wie eigenlijk op de foto's van Ride? Die dude met dat zwart rode pak kan t volgens mij wel belachelijk goed En volgens mij zie ik meerdere mensen dikke loops trekken op de foto's of niet ride? Ik ben ze nog aan t oefenen, maar dat wil nog niet echt lukken. Het eindigd iedere keer in een dikke crash
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@ Ride ..Mooie foto,s John ...Thanks.. @ Frank beterschap met je rug .. Het niveau op IJburg is inderdaad hoog,je ziet bijna iedereen daar Loopen en andere tricks maken.. leuke spot ...maar zeker geen spot voor beginners .
|
|
|
Michael van der Hoek
|
naja gelukkig moet iedereen t leren nadeel van een loop trekken vind ik alleen dat als je t verkeerd doet, verkeerde timing. dat je 9 van de 10 keer toch wel redelijk afgestraft word Dat heeft mij er toch wel een beetje van weerhouden om steeds weer die loop te trekken haha. Probeer m nu alleen in de wat mindere wind
|
|
|
Marsie
|
Ride,
Nog mijn voorkeursfoto van de 500.
Ik vind deze foto het mooiste kwa aktie van de kiter en de spray. Technisch ga ik niet op in.
Weet niet wie het is,maar hij kan bij je aan de muur (op het werk). De rest ook top!
See you.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nog naar Bakkum vanavond John???
|
|
|
|
PeeWee
|
Hey Frank,
Rustig aan met je rug. Een zittrapeze is een optie. Ik heb er nog wel een liggen voor je.
See joes
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ja ik denk dat die mannen ook al een tijdje meedraaien in de kitescene. Ikzelf vaar pas een jaar redelijk intensief dus ik kan nog een hoop leren met mijn 23 jarige leeftijd Heb ondertussen een aantal keer op zee gevaren dus dat is ook niet vreemd meer voor mij. Ideaal want ik werk dus zoals ik al een aantal keer had gezegd in ijmuiden. De spulletjes gaan voortaan dus maar mee naar t werk Hoop dat t sfeertje in ijmuiden net zo is als bij ons, lekker kiten, slap ouwehoeren en uiteraard elkaar helpen. greetsz
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
wie is wie eigenlijk op de foto's van Ride? Die dude met dat zwart rode pak kan t volgens mij wel belachelijk goed Dat is Daniel. Hij geeft les en heeft mij ook de beginselen van het kitesurfen geleerd. En dat klopt hoor, hij is errrrrrrrrrrrrrruuuuuug goed. wel stoer om met een peuk te gaan kiten........not
|
|
|
@LaurenS
|
Niks mis mee vind ik
|
|
|