Vloot
|
Ga zo naar schelli
|
|
|
FlyingHigh
|
Nou kom net van Schell. 21 knoopjes met vlagen van 33. Voelde al niet goed voor mijn 9 en toen er een met een 7m tegen de kant geslingerd werd, maar besloten niet te gaan kiten.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waar op zee? Wijk of Ijmuiden?
|
|
|
kitaholic
|
ZW, dus Wijk lijkt me!
|
|
|
Giertje
|
7 was goed te houden en achteraf had ik ook prima met een 9 kunnen varen Bikkel!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Onkruid vergaat niet heren. hahaha Ben bezig met een comeback... Gaten aan het vinden in de agenda. Wijk lijkt me wel wat!
|
|
|
Giertje
|
Sorry Richard,maar ik kies voor Schellinkhout
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jij zeker naar Wijk Haring? En hoe laat dan wel niet?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even morgen afwachten wat de wind doet, mot ook nog boodschappies doen , haring en kibbeling halen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok, morgen nog ff posten dan. Prettige aaf!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hij was weer lekker op Schellie. Heerlijk anderhalf uur kunnen badderen met de 7m. Richard is nu ook in het bezit gekomen van een zeer belangrijk sd-kaartje. Daar gaat iets heel moois uit komen. We wachten af. JIIIIIIIIIHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop dat het morgenochtend nog wat is ..als het waait probeer ik om 10.30 uur op Schellinkhout te zijn...tot een uurtje of 13.00 mot werken s,middags..
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Wijk klinkt ook goed (qua lokatie beter eigenlijk)... wat verder en langer rijden voor me.. heel NL door in de spits..
Pier of bunker?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
pfff, weet je waar je van kan schrikken? Als je net lekker de hoogte in bent en je loop springt van je haak, boven bovenbeendiep water. Mazzel dat je dan net geen boardgrab doet, en bar met beide handen vast hebt! Morgenmiddag denk ik maar weer een nieuwe poging wagen.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen zuidwest, dus ik kies voor de bunker.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wie oh wie morgen vroeg muiderberg. heb geen zin om alleen te staan.
hij is nu west noord/west
|
|
|
PeeWee
|
Zooo, gaat het nu echt gebeuren? Markiemark weer onder een kite :-) See joes. Ik hou het op mijn homespot, Schellie. Wacht nog even tot het wat harder gaat waaien.
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Was gister zeker knallen op swood. Zo weer even kijken of het wat is. Lichtweer board ook maar even meenemen. Kan iemand even doorgeven of het wat is als je er bent?
Groetjes KiteFEEL
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zooo, gaat het nu echt gebeuren? Markiemark weer onder een kite :-) See joes. Ik hou het op mijn homespot, Schellie. Wacht nog even tot het wat harder gaat waaien. Peet, Jeppes!!, we gaan er weer aan beginnen. Het blijft toch kriebelen. Elke keer als het KSM op de mat valt krijg ik weer die "WHOOOOEEEEEEEE" hahahah. Het is nooit echt weg geweest, maar het stond wel op een HEEEEELLLL laag pitje. Maar goed, ontopic: Ga zo ff naar Wijk toe rijden. Ff lekker wat zout happen. Grusse en zie je wel weer op Schellinkmodder
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Sta nu op wijk. Grijs, grauw, en net te kort voor mn 9. Maar toch ff uitpakken en de motten er uit slaan. Hehe
|
|
|