Langbeest
|
Jij moet zo doorgaan sander..........maak je geen vrienden mee ;-)
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekkere windstootjes nu hoor 106km/h !!! Jippie Ik ga nog effe me hond uitlaten, hij wil zo graag naar buiten. Als het meezit kom ik morgen uit me werk ook effe nar het water, Wijk, S.Hout Ik zie het morgen wel.
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Heel veel fun Herman in Portugal. Kite ze over there. Thanks nog voor het lenen van je zittrapeze om in El Gouna de ribbetjes iets te ontlasten.
|
|
|
TBK
|
Een top-vakantie toegewenst Herman ! Veel plezier met je nieuwe boardje.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he john, ik heb zaterdag bij vd Berg (Eric hielp me weer prima ) ook een Dakine zittrapeze gekocht (om andere reden dan jij ), en gisteren voor het eerst mee gevaren, zit heerlijk , dacht eerst deze alleen voor mijn winterpak te gebruiken, maar na de sessie van gisteren denk ik dat ik binnen kort een ION waist trapeze te koop heb
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoop dat het meevaldt voor vriendje Haring, verwacht je morgen wel @ wijk pier rond 16.00 uur Vrouw heeft mijn rug gister en vanmorgen helegaaar ingesmeerd met tijgerbalsem en dat brand behoorlijk. Ga het vandaag op karakter proberen op Wijk en kijk wel of het gaat, ben er om een uurtje of 12, nog meer bad gasten ??? he john, ik heb zaterdag bij vd Berg (Eric hielp me weer prima ) ook een Dakine zittrapeze gekocht (om andere reden dan jij ), en gisteren voor het eerst mee gevaren, Top zaak v.d. Berg. Was er gister ook voor een rabbig depowerkoord. Ik kon kiezen tussen een setje van Best voor 35 euri,s of een lijntje van de rol a 8 euri,s. Scheelt toch weer 4 bakken kibbeling Vakkundig inelkaar gezet door Stephan, Klasse !!! up_kitesmiley) Ga het depowere touw wel bewerken met kaarsvet voor een langere levens duur. Bar van 350 euro is nog geen jaar oud, maar heb geen zin in elk half jaar een nieuw koordje voor 2 bakken kibbeling
|
|
|
|
Chris c
|
Vandaag ook maar een dagje Wijk.. kom ook rond die tijd Ries.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
he john, ik heb zaterdag bij vd Berg (Eric hielp me weer prima ) ook een Dakine zittrapeze gekocht (om andere reden dan jij ), en gisteren voor het eerst mee gevaren, zit heerlijk , dacht eerst deze alleen voor mijn winterpak te gebruiken, maar na de sessie van gisteren denk ik dat ik binnen kort een ION waist trapeze te koop heb Ik heb het eerste jaar ook met een zittrapeze gevaren Manfred. Vond het voor het varen op zich wel lekker zitten, maar met springen en al die andere googelarij vind ik persoonlijk een heup fijner zitten. Heb je toch meer vrijheid. Ik heb dat ding van mij een jaar of 2 geleden verkocht, omdat ik hem toch nooit meer gebruikte. Maar ja, je ziet het he, toch wel handig om sommige dingen te bewaren. Veel plezier op het water mannen en pas op voor je ruggie he Ries. Straks moet je de hele vakantie in Egypte naast me zitten op het strand met een hamburger in je hand (rijmt), terwijl die etterbuilen lachend ons in de zeik nemen vanaf het water.
|
|
|
Sjaaky
|
Deze jonge gaat aan het einde van de middag waarschijnlijk nog even kijken op schellie, mits het werk het toe laat.
dus stiekum hopen dat alles hier van een leie dakkie gaat.
uurtje of 17:00 gok ik voorlopig
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Ik vertrek vanavond na het werk vanuit Amsterdam. Windrichting lijkt me voorlopig volledig West.
Is dat een leuke windrichting voor Schellinkhout, of is de wind dan te vlagerig? Anders wordt het Wijk of IJmuiden.
Iemand een advies hierover?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
west is op s'hout niet de beste richting, wel wat vlagerig, maar ik ga ook vanavond naar s'hout ondanks dat het west is met deze wind is het volgens mij altijd vlagerig. Gisteren was ik er ook en toen was ie zuidwest, gemeten op het strandje af en toe 19kn meestal 26-29 knp (dat gaf de meter ook gemiddeld aan) maar ook een paar uitschieters naar 35 knopen.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
16.00 @ wijk pier, voor de foto's van deze mooie dag, hoop dat julie er dan nog zijn... en dat Tim zijn camera niet vergeet Ik vertrek vanavond na het werk vanuit Amsterdam. Windrichting lijkt me voorlopig volledig West.
Is dat een leuke windrichting voor Schellinkhout, of is de wind dan te vlagerig? Anders wordt het Wijk of IJmuiden.
Iemand een advies hierover?
West is te doen, maar idd meestal wat vlagerig, persoonlijk zou ik dan naar wijk gaan...
|
|
|
Teigetje
|
Hoop er rond 14.30 zon beetje te zijn... Ut wordt later, me meissie is met de toet toet op stap....
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Jihaaaa het was top Richard was weer effe wennen maar daarna ging het los. Paar keer lekkel hoog in die air gehangen, later kwam Tim en Johan ook nog. Rond half zes moest ik er af want ik hield de 10 niet meer. Morgen weer een paar uurtjes verlof nemen as het goed is zijn er nog een paar fotootjes gemaakt
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Schellinkhout was vanmiddag best goed te doen de wind was W/ZW en heb van 14.30 tot 16.00 uur goed gevaren met mijn 9 mtr ...totdat er een stevig regenbui overkwam en daarna werd de wind en stuk minder en draaide de wind naar W/NW .. toch nog een paar uurtjes lekker gevaren ..
|
|
|
ditispablo
|
wat n golven op wijk zeg, heftig..ik had n redelijke sessie, maar had eerder naar mn 7 moeten gaan... @Laurens: thx voor de test met de Switch, toppperrrr ! relaunchet ook snel in de golven :-)
|
|
|
Sjaaky
|
Zo, toch nog 1 1/2 uur lekker bezig geweest op Schellie. Vond de golven achter in pittig, zo had ik ze nog nie mee gemaakt.
Ze hebben de afgelopen dagen de kraan flink open gezet, met een beetje goede wil kom je op het gras kitesurfen :-)
Alleen de buien die af en toe overkwamen waren wat minder maar we moesten het er mee doen, op en geven moment was ik er klaar mee in bui nummer 4 wat denk je, bui stopte ermee zetten ze de windt ook uit, nie zo mooi.
nu weer lekker gedoucht op de bank met een bord lekker eten
|
|
|