PeeWee
|
Zo, ochtend looptraining gehad. Even de benen laten rusten, eten, hond uitlaten en dan op naar Schellie. uurtje of twaalf daar (met mijn 9m Thomas).
See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vanmorgen om 09.15 uur op Schellie. Helemaal alleen en volop wind. Heerlijk een half uurtje alleen op het water gestaan. Toen kwamen er wat anderen, waaronder Klaas. Lekker tot 11.15 uur gevaren met de Switch. Heerlijke kite, was zo ongeveer tussen de 16 en de 22 knopen en dat ding vertoont nog geen kuren met die wind. Nou die 8m nog. Morgen als ik een beetje op tijd klaar ben maar weer. Tis vreselijk, maar iemand moet het doen. Edit: Net een berichtje van de verzender van mijn Switchie 8m. Hij is in Amsterdam en is volgens de tekst 'on the vehicle for delivery'. Betekent dat nou dat ik of vanmiddag of morgen een heel blij man ga worden.
|
|
|
Ride
|
Nou, de postbode net aan de deur met mijn, dacht ik, bestelling. zit er geen Nitro 8m in, maar een Combat 7m inclusief controller bar en een setje lijnen om een vijfde lijn te fabriceren. Allemaal heel leuk natuurlijk, maar ik wil mijn Nitro. Heb inmiddels al contact opgenomen met het servicecentrum van Switch. Toevallig niemand hier die bovengenoemd setje besteld heeft en een Nitro 8m (kite only) binnen heeft gekregen?
|
|
|
FlyingHigh
|
Tssss heb jij weer. Wordt weer ff wachten dan op de 8m. Zwaar RUK man
|
|
|
Ride
|
Tja, ach komt wel goed hoor. Ze zullen wel gaan reageren. Ik heb er meer bij zitten dan dat ik besteld heb dus ze komen welmover de brug. Er zijn ergere dingen hoor. Als ik hier al wakker van moet liggen..............
Gewoon vol met die 10m er tegenaan het weekend. Weet ik meteen de highend van dat ding.
|
|
|
@LaurenS
|
Balen John, vandaag in de middag met de 8m2 gevlogen, een woord ,"waanzinnig".
|
|
|
|
ditispablo
|
die 8 Switch Nitro van mij ligt behoorlijk weg te stoffen -nog niet gevaren door ziekte, geen tijd, geen wind- dus voor mij tijd om ook weer eens aan de bak te gaan ! Hopelijk morgen weer opt waterrrrrr
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was Jody Bernal er ook ??? volgens mij heeft hij mijn kite opgelaten Jij heb ook altijd mzzl , hij valt op ervaren kitende mannen denk ik
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jij heb ook altijd mzzl , hij valt op ervaren kitende mannen denk ik Dat was niet mijn vraag was tie er ?? Hij vaarde met een 10 meter Naisch Park
|
|
|
Ride
|
Klopt hoor, ik zag hem vorige keer ook al steeds naar 'onze' Richard kijken. Heel langzaam zoekt hij toenadering. Vandaag zijn kite oplaten, morgen geeft hij zijn boardje aan en overmorgen staat Richard les te geven aan Jody.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Aha , het is wederzijds, er gaat iets moois bloeien tussen die 2 Morgen naar Wijk met zijn allen, westenwind
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen weer varen Ries jazeker en overmorgen en zaterdag en zondag en maandag en dinsdag etc etc etc. Kan elke dag varen maar of dat ouwe lichaam het gaat trekken. Peet morgen west dus vanaf een uurtje of 15.00 uur wijkie, als tie zo blijft tenminste
|
|
|
Ride
|
Ik weet dat het niet ideaal is met West, maar ik rijd morgenochtend toch over de dijk naar Schellie. Heb alleen in de ochtend tijd en ga niet de file in richting Wijk. Eind van de ochtend weer naar het werk dus ik gok wel op Schellie. Veel fun morgen mannen.
|
|
|
mocem
|
bij mij zit et niet mee de laatste tijd/ vandaag mega crash opgevangen met linkerbeen. Kan je me knie bijna niet meer buigen.
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Briljant! Eerst twijfels over de 10.5m Cult, toch maar opgelaten...
Hoogte lopen, lange rakken varen, eerste sprongetje (30 cm) en 'overstag' gegaan hoe noem je dat met kiten?
Top voor alle tips die ik tijdens het varen heb gekregen: voorste been strekken en kont naar voren!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een lekkere knalsessie weer met 28-38kn op wijk pier, wat gaat dat hoog met een 9m ietwat overpowerd maar dat maakt het loopen juist leuker Marco je bent lekker bezig ja waar was je kiten ?
|
|
|
mocem
|
Harlingen. Morgen als et gaat naar Workum. Ik ben de hele dag vrij.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wel uitkijken voor (onweers)buien morgenmiddag/avond, vrijdag zaterdag en zondag knallen op texel !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was vandaag helemaal top op Schellie . ..Jody Bernal heeft ook mij kite opgelaten ( aardige gast trouwens) .. Ik hoop dat het vandaag (Donderdag ) ook nog een beetje te doen is .. De voorspellingen is trouwens W/ZW en dat is goed te doen op Schell...ben er weer om een uurtje of 13.30....see you
|
|
|
Ride
|
Net een berichtje gehad. Mijn kite is naar Duitsland gestuurd. Foutje.....bedankt. Duitsland of all places. Gaat allemaal opgelost worden. Morgen dan maar aan de 10m hangen. Toch maar even die highend testen.
|
|
|