audi
|
Ik zeg Andijk heb geen diesel sponser
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Misschien ben ik niet kritisch genoeg, maar heb toch lekker gevaren op Schell van 17u30 tot 18u45 (toen er met een hagelbui alle wind opeens weg was). Waarschijnlijk droegen die paar gelande backrolls wel bij aan mijn voldoening achteraf. Eens ik doorvaarde en verder uitvaart, ondervond ik niet enorm veel last van de vlagen. Integendeel, bij een sprongetje werd ik toch wat hoger getild dan ik verwacht had, waarschijnlijk net door een vlaag.
Al wie Schell vlagerig vindt, zou eens op de Binnenschelde in Bergen-op-Zoom moeten gaan kiten: da's pas vlagerig!
Morgen NW, dus IJmuiden of Wijk, maar ik zie op Windfinder dat er golven van 3m voorspeld zijn??? Nog niet vaak gezien in Nederland. Misschien beter naar Muiderberg...
|
|
|
Tim_GTS5
|
NW zit je het beste op ijmuiden door de pier niet zulke hoge golven als het goed is, morgen en weekend op Texel met 4m golven
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
he he eindelijk een middaggie weer vroeger vrij morgen richting muiderberg ben er een uurtje of half 4 of hebben we andere plannen roept u maar ?
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik wil morgen wel kite, maar heb nog geen 6 of 7m. denk dat ik zaterdag het water weer op kan
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vanmorgen was ik om 09.15 uur op Schellie. Stond er maar 14 knopen. Toch maar het water op met mijn Switchie. Heerlijk kunnen cruisen. Een uurtje later ging de wind aan en was het een knoopie of 24. Jezus, wat een topsessie. Paar keer zo hoog gegaan dat ik volgens mij Schagen heb kunnen zien liggen. Zou ook Alkmaar kunnen zijn geweest hoor. Weet het niet zeker. Zag wat kazen op een markt dus ik denk Alkmaar. Wat een beul van een vlieger zeg. Die 8m moet maar gauw binnen komen. Heb een mailtje gehad van Switch dat de 8m van mij vanuit Duitsland naar mij toe komt. Kom maar op met die handel. Jihhhhhhaaaaaaaaa. Voor de rest zijn die dingen uitverkocht. Morgen en zaterdag kan ik niet. Zondag ben ik weer van de partij. Mjn modem van het internet is ook naar de klote en gelukkig kunnen de monteurs van UPC woensdag al langskomen dus zal ik morgen pas weer wat berichies posten. Drama zo zonder internet. Ciao mannen.......veel fun morgen op het water.
|
|
|
FlyingHigh
|
Weer lekker bezig geweest, lees ik@aloha. Baal dat ik weer een paar top daggies heb moeten missen!! Ik ga zo naar huis vliegen. ff kijken hoe ik mij voel morgen, maar mss ga ik nog wel ff korte sessie op Mberg pakken dan. Zaterdag iig weer van de partij Dan ga ik mijn 8m ff aan de tandjes voelennnn Heeeeuuulll veeuuul plezier op Texel gasten...dat wordt knalllluuuuhhhh
|
|
|
Sisha
|
Vanmorgen inderdaad heerlijk met @loha en Ride op Schel gevaren zeg. Sprong met de 9 meter over Ride heen en landde 'm gewoon. Helemaal geen Switch nodig. Topkitje die Waroo Nog lekker verder gevaren @loha? @ Haring Harrie: morgen iets te veel golfies aan de kust. Andijk = beetje ver @Beun: ga nou gewoon eens tijdens je werk man. Uurtje schrijven, tukkie doen. Hoe lang moeten we dat nou nog zeggen ? Morgen maar eens Rotterdammers kijken bij de www.zandmotor.nl: Flatwatersea mannen
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Sisha Ja nog heul lekker gevaren, alleen die wind werd mij op een gegeven moment iets te gortig. Dan komt er een moment dat je je handrem mot trekken en zeggen NOU IS HET GENOEG!! ... maar nieuwe dag nieuwe kansen!! @Ride en @Sisha Waren jullie nog een beetje op tijd in Utreggggg?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Mjn modem van het internet is ook naar de klote en gelukkig kunnen de monteurs van UPC woensdag al langskomen dus zal ik morgen pas weer wat berichies posten. Drama zo zonder internet. Hoop dat ze bij UPC geen modem op voorraad hebben liggen. Zijn we hier even af van al die onzinige berichten van jou. En dan heb je mooi de tijd om dat huisje op Veeerman te regelen.
|
|
|
Ride
|
Lekker vriend ben jij zeg. Schijnt nu een probleem te zijn bij UPC. Verrassend zeg. Sta nu in Amsterdam. Wie weet vanavond weer internet. Ga ik je helemaal gek maken met berichies Taco.
|
|
|
TBK
|
Veel plezier en wind toegewenst op Teksel , kiteschool Aloha etcccccccc, maar dat zal wel goedkomen !
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Ik ben over een kwartiertje bij Beun thuis om zijn beeldopnamen te halen. Dan ga ik eens rustig op mijn gemakkie ervoor zitten dus dat wordt wel november of zo. En als het blijft waaien, wordt het zelfs december. Die Duitsers hebben mij al een mail gestuurd dat ik de 8m over een paar dagen heb. Het weekend zal ie nog wel niet binnen zijn. Nou ja, gewoon zondag op Schellie maar weer met die 10m over het dijkie naar de kop van Noord-Holland kijken dan. Vervelend. Wordt ook wel weer eens tijd dat ome Herman eens gaat vliegeren met die nieuwe dingen van hem. Volgens mij wil hij gewoon niet en vraagt ie allemaal vluggies aan naar verre oorden.
|
|
|
TBK
|
Hé Ries, je bent vandaag weer lekker losgegaan zo te horen en vanavond weer bij de Dijk ! Het kan niet op ! Ga je dit weekend nog ergens varen ? Zaterdag: Andijk of Ijmuiden NW Zondag: Schellie ZW
|
|
|
TBK
|
Ik ben over een kwartiertje bij Beun thuis om zijn beeldopnamen te halen. Dan ga ik eens rustig op mijn gemakkie ervoor zitten dus dat wordt wel november of zo. En als het blijft waaien, wordt het zelfs december. Die Duitsers hebben mij al een mail gestuurd dat ik de 8m over een paar dagen heb. Het weekend zal ie nog wel niet binnen zijn. Nou ja, gewoon zondag op Schellie maar weer met die 10m over het dijkie naar de kop van Noord-Holland kijken dan. Vervelend. Wordt ook wel weer eens tijd dat ome Herman eens gaat vliegeren met die nieuwe dingen van hem. Volgens mij wil hij gewoon niet en vraagt ie allemaal vluggies aan naar verre oorden. Misschien kan z'n 8 wel ff lenen John, als ie er toch niet mee vaart !
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ries had het al gezegd, maar hij was weer toppietoppie op IJmuiden... En mooi gratis parkeren Morgen nog zon dag op zee als het kan..
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Deze gast gaat morgen zelf z'n 8m het ruime sop geven. Knalluhhhhh morgennn (kitehigh_kitesmiley)Denk Muiderberggg
|
|
|
audi
|
Kom net van Andijk en de wind was goed te doen met de 9 Alleen is hij nu een beetje lek en gaan ze bij VDB naar het gaatje zoeken
|
|
|