|
Tim_GTS5
|
Aaah das niks peter kan veul beter , wind was ook niet heel hard vandaag toch ? Wel slecht beeld Bredo en je heb wel een HD ? Mijn filmpie nog maar een keer :
http://www.vimeo.com/28897606
|
|
|
bredo
|
Nee geen HD, maar heb m net voor een prikkie gekocht! ben even aan het testen hoe en wat voor het beste kwaliteit. Van peter even snel met WMM in elkaar geprutst....
edo
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Was weer heel lekker op schel topwindje echt 7meter weer Effe lekker 3 uurtjes gevaren tot bijna 7uur Wel effe je auto beter neerzetten richard stond op 4 plekken tegelijk Kan toch niet heb een uur gereden voor een plekkie Volgende keer bel ik de politie mooi filmpie tim nice loops en mooie snelheid
|
|
|
|
|
RFAC
|
vanmiddag nog lui naar wijk?
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@ Tim@C4 Mooi filmpie Tim, mooi geneden etc JAMMER alleen dat je niet zo iets moois hebt gemaakt in de Texel waves afgelopen weekend... of komt dat nog??? @Peter Tuinman Heule mooie laaaaaaaaange Zjumps!! Mooiste is dat er steeds meer van dit soort filmpies komen HD of niet!! @Haring Herman en ik komen vanmiddag voorbij
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Misschien vanmiddag ff Haring, heb nu nog geen vervoer! kan er dan 13.00 uur zijn ong. Kijk dan nog wel ff het weer aan, teveel NW erin dan kom ik niet...
|
|
|
FlyingHigh
|
Ga nu spullen pakken en dan pik ik Klaas op. See ya @Schellie
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Het was het erg lekker weer, beetje vlagerig , maar veel minder dan gisteren. Totdat in 1 ne binnen 5 minuten alles weg was enne Beun kwam... Eeenn Beun, nog lekker alleen gevaren op Swoodi Je had het rijk nu voor jezelf Herman heeft mieters gesprongen vandaag, hij beheerst het nu echt!! Hopelijk weer snel wind komende week
|
|
|
|
sharkman
|
voorlopig even niet kiten, of komt er weer wind volgend weekend ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Sapperdeflap dat was weer een lekker middaggie met de 7 op Swoody. Lekker gekite tot 15 uur. Eerst een bui water en toen was de wind weg. Bleek later dat de beun net was aangekomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Nogmaals Herman, gefeliciteerd je kan wel merken dat je er super trots op bent leuk hoor voor je.... Vandaag had ik mazzel was ook met de 7 en de 77 , maar net toen ik keerde vlakbij het strandje viel de wind weg... Verbaasd keek ik om me heen... en wie zag ik aankomen lopen jawel hoor daar was de dolfijnenfluisteraar Was weer supergezellig mannen en had ik had de eer om ff met het board uit de vorige eeuw te mogen varen, jammer dat zie die niet meer maken hoor... Kon de haringkoning niet overtuigen met de nieuwe 77 boards, volgende x neem ik een grotere maat voor je mee Richard... komt goed
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Krijgen jullie allemaal even een natte plek in je broek Gvd juist vroeg begonnen om nog even te varen Kom aan op schel lekker windje Kleed me om Kom uit de bus Is die vuile gore tering wind weg Oat moan ja in je reet gvd De wind zou pas na 5uur verdwijnen vuile tering fries Dit was mijn dag Met de vriendelijke groeten van debeun
|
|
|