|
|
@LaurenS
|
Ahhhhhhh , ben zwaar jaloers, volgend jaar ga ik ook weer met mijn meissie, alleen niet alleen naar Cumbuc
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tof filmpje Tim, ga me er ook maar is op toeleggen. Hangtime zat met mijn nieuwe kites! ik zeg oefeneoefeneoefene
|
|
|
FlyingHigh
|
Zoo tim, dat kiten is niet zo goed voor je zeg.....ziet er stukken ouder uit ineens
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zou niet best wezen !
|
|
|
PeeWee
|
Wind lijkt toch aanwezig te zijn Straks even kijken, See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Die "ouwe"van het filmpje gaat lekkerrrr...geeft weer heel wat inspiratie om weer wat tricks te oefenen ... Het lijkt trouwens hier wat te gaan waaien...vanmiddag even op Edam kijken . WIND: OOST TOT ZUIDOOST 5-8 KN, IN DE MIDDAG TIJDELIJK ENKELE KNOPEN TOENEMEND. AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER ENKELE KNOPEN MEER
|
|
|
PeeWee
|
Ik ga vanmiddag ook nog even naar Enkie (eerst moet vrouw met auto nog terugkeren). Moet kunnen See joes
|
|
|
RFAC
|
Maandag middag nog lui op wijk bij de pier?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik kan maandag de hele dag varen dus als er mensen zijn bij de pier ga ik ook die kant op!
heb net ff schoentjes gehaald bij kater,was er nog nooit geweest wat een #%%^^^%#^@# zaak is dat,volgende x maar weer naar van de berg dan maar stukkie verder rijden
|
|
|
patrick87
Logs: 0 | 108 uur
|
ik heb vanmiddag ook maar even schoentjes gekocht bij VDB kreeg toch wel koude voeten. was toch in de buurt en reed even door naar schellinkhout er werd wat les gegeven en voor de rest niks. 10 12knoopjes maandag komt de wind terug
|
|
|
RFAC
|
ballentent die kater he?
ik ben er rond uur of 1300 bij de pier
|
|
|
PeeWee
|
Toch nog even lekker in het zonnetje gevaren, op Enkie Wel kl#te da bij het zelf landen iets scherps in het gras lag. Nu dus een lekke leading edge See joes
|
|
|
Giertje
|
Net terug van een weekje Fuerteventura en vandaag nog leuk kunnen varen op me nieuwe vlakwaterspot tussen Edam en Warder. Niet veel wind maar spiegelglad water.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Ger ...ook weer terug ..Hoe was het op Fuerte beetje goed kunnen varen ? En heb je vandaag toch nog kunnen varen op Edam ?
|
|
|
Giertje
|
Hoi Frank, ik heb maar een dag kunnen varen en Tom twee. Tom heeft een volledige salto gemaak in de branding hij was zeker een minuut onder water voor dat hij weer boven kwam, hoe hij het voor elkaar kreeg weet ik ook niet maar zijn plank zat nog aan zijn voeten en zijn kite hield hij recht boven zich.als of er niet aan de hand was vaarde hij zo de branding uit de zee op. ik weet nu hoe hij aan zijn naam onderaqau gekomen is.Verder hadden we een top vakantie. De nieuwe spot is alleen voor locals.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ballentent die kater he?
ik ben er rond uur of 1300 bij de pier
als er wind en mensen zijn ben ik er eerder,anders ben ik er ook rond uurtje of 13.00
|
|
|
PeeWee
|
Hoi Frank, ik heb maar een dag kunnen varen en Tom twee. Tom heeft een volledige salto gemaak in de branding hij was zeker een minuut onder water voor dat hij weer boven kwam, hoe hij het voor elkaar kreeg weet ik ook niet maar zijn plank zat nog aan zijn voeten en zijn kite hield hij recht boven zich.als of er niet aan de hand was vaarde hij zo de branding uit de zee op. ik weet nu hoe hij aan zijn naam onderaqau gekomen is.Verder hadden we een top vakantie. De nieuwe spot is alleen voor locals. En natuurlijk NKV regiovertegenwoordigers ;~)
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenmiddag missch een kansie op wind,redelijk Zuid dus Wijk zal prut zijn ,ik check IJmuiden bij wind rond 15:00. Houd voldoende afstand v/d Pier,blijft trickie met ZZW
|
|
|