onderaqua
|
Top aanbieding Kaapverdie! 200 euries korting Kijk ff op Arke Sal kaap verdie vertrek 1 maart hotel las dunas 11 dgn
|
|
|
Giertje
|
Wat een dag! eerst even op zoek naar een locatie om morgen te gaan snowkiten. Sorry Peter maar ik denk dat het goed te doen is op de Gouwzee bij Monnickendam. Als als je het te hobbelig vindt dan op het stuk waar de dijk naar Marken begint. Toen wezen schaatsen rondom Monnickendam en Broek in Waterland zitten ook daar een paar geschikte plassen voor het snowkiten dus volop mogelijkheden morgen
|
|
|
PeeWee
|
Waar in de omgeving Hoorn gaan we Snowkiten? Weilanden genoeg lijkt me.
Voor het eerst een proberen dat snowkiten.
Hoor het morgenochtend anders ga ik gewoon bij mij om de hoek even aan een boer vragen, Jihaaa
See joes
|
|
|
audi
|
Snowkite piste grosthuizen is morgen vanaf 2 uur geopend. De kite's zijn goed te zien vanaf de jaagweg. Alleen lijkt de wind niet mee te spelen
|
|
|
PeeWee
|
Het zal meer in de ochtend moeten plaatsvinden als we de windverwachting moeten geloven. Want om nou mijn 17m te pakken vind ik ook zoiets See joes
|
|
|
PeeWee
|
Snowkiten wordt niks vandaag, jammer!!!! Alles lag al klaar om te gaan. Maar niet zeuren het is lekker weer om andere leuke dingen buiten te doen. See joes
|
|
|
onderaqua
|
Net terug van de Gouwzee Monnickendam.
Mooi windje met 12 m Park lekker gekite. Vier man met kites op het ijs.
Ijszeiler door het ijs gezakt. schade viel mee was een ouderwetse schuit van 200 kg.
Je merkt dat de sneeuw langzaam aan het "verdampen" is door de zon. Toch op de meeste plekken genoeg om te boarden.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Goed filmpje, ben blij dat iemand de wacht op het grasveld houdt. Geef mij toch maar de zomer
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mogguh mannen, iedereen in de ban van het snowkiten ??? Heerlijk filmpje PeeWee... Gisteren mittag zurruck gekomme van een supar toll, ganz keil snowkiteweekend in Feldberg samen met Mocem, J0zone Tim@C4!!! Was wel lekker koud (-18 graden) overdag. Dikke wind tegen de 40 kn.,op donderdag iets minder zicht maar goed te doen rest van de dagen nur sonne geweldig 1.5 m sneeuw en lekkere wind voor de 9m. Deze editie stond in het teken van 77Project snowboards en ski's testen, moet zeggen dat iedereen zeer te spreken was over de wintercollectie 2012 van de sevens de hybride rocker van de snowboards zijn uitermate geschikt voor snowkiten De mannen looptuh (ik natuurlijk niet...) er vrolijk op los, ongelovelijk lekker gevoel bergje af, beetje voor de wind met zeker 40 km per uur Apres-snowkite was ook weer onvergetelijk.... Tim heeft ook nog de Gopro opgehad, hoop dat ie er wat leuks van kan maken Foto's zijn beetje minimaal kon niet langer dan 20 seconden zonder handschoenen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dat ziet er super uit Sander. Top hoor. Te gek stukkie piste daar om te snowkiten. Ook maar eens een keertje doen. Goed dat jullie weer terug zijn zonder brokken.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Bedankt John voor je reaktie.... Had ook nog de windgrafiek voor de liefhebbers . Ik geef toe dit was wel uniek hoor voor Feldberg, denk nou niet dat het altijd zo is daar... gewoon mazzel
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was echt weer een trip om niet te vergeten !! Echt zo mooi en gaaf , de condities waren er zeker perfect voor...wind en genoeg sneeuw Nog een paar pistes af geweest dus als er geen wind is kan je je er ook vermaken, genoeg pistes daar en apres-ski ook geen probleem met gekke belgen Hier nog wat fototjes, snowkiten hier valt dan echt in het niet
|
|
|
@LaurenS
|
snowkiten hier valt dan echt in het niet Boute uitspraak Tim , was prachtig op de gouwzee ,heb genoten ,alleen de wind viel ietwat tegen ,gaat maybe nog goed komen
|
|
|
|
|
Sjaaky
|
Vanmiddag voor het eerst wat metertjes gemaakt op de Gouwzee. Toen we aankwamen leek de wind wat weinig maar eenmaal de kite in de lucht ging het windje goed . Toch maar eens geprobeert en ging best lekker , alleen de kale plekken waren wat irritant. tijdens het kite paar keer gevallen op mijn knieen en die doen nou wat zeer. Hopen dat het zo nog een tijdje blijft en dat we van het weekend ook nog eens kunnen.
|
|
|
the littleman
|
jep was weer een onvervalsde top dag @ de gouwzee. errug gezellig met de mannen. rtv noordholland heeft nog gefilmd en een kort filmpje in hun journal vandaag. helaas was er toen nog geen wind,maar om een uur of drie ging wind aan. en hebben we nog ff heerlijk gebotst op het ijs.
|
|
|
|
|
|