PeeWee
|
Welkom terug Peter. Thanks voor het windje Graag gedaan jongen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben morgenochtend ook om 10 uur op Schell.even lekker een paar uurtjes knallen voor het werk...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ga morgen ook even voor het werk alleen begin ik om 6 uur in de morgen hoe doe ik dat dan ??????????????????
|
|
|
pewpew
|
ik ga morgen ook even voor het werk alleen begin ik om 6 uur in de morgen hoe doe ik dat dan ??????????????????
|
|
|
|
|
Emanuel
|
Ben er zo ook bij, zodra wind beetje aantrekt. Lijkt nu alsof hij pas tussen 11 en 12 gaat opkomen (had dus wel wat langer in bed kunnen blijven liggen ).
|
|
|
prokiter
|
Welke maat gaan we vandaag mee varen dan????
Twijfel of ik het weg trap met mn 8m2. Ben ook niet zo zwaar ( 67kg )
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Twijfel niet... jij hoeft niet te trappen, je vliegt toch wel
|
|
|
Emanuel
|
Twijfel ook, neem iig 12 en 9 mee (weeg 91 kg), kijk dan wel als ik er ben. Wil eigenlijk zo vroeg mogelijk gaan, dus denk eerst even met 12, en dan wisselen als wind aantrekt.
|
|
|
prokiter
|
Ja voor mij is het ongeveer 1.45 uur rijden.....Dus is wel fijn om vooraf beetje te weten of het wat word....nadeel zijn die vlagen...... De rest is makkelijker te houden....
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Onderweg naar Schellie http://www.actuelewind.nl/Niet iets te vroeg John ? 10 knopen op schel en op zee al een dikke 30 knopen. Ik neem nog maar een klein bakkie pleur en ga ff lekker schijten , hele dag de tijd
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach Ries, gaat zo waaien. Moet nog effe wat met Herman bespreken en daarna rustig pompen met een bakkie erbij. Komt helemaal goed. Tot zo. Of ga je naar zee
|
|
|
Emanuel
|
Wilde eigenlijk liever naar Wijk, maar met die vlagen zit ik liever op Schell dan op zee.
|
|
|
|
Emanuel
|
Hier in Amsterdam begint het ineens te waaien, stap zo maar de auto in.
|
|
|
thelastV8
|
Vanmiddag nog iemand interesse om samen met mij op petten te varen? Rond 13:30. Iets met buddy...
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wilde eigenlijk liever naar Wijk, maar met die vlagen zit ik liever op Schell dan op zee.
Inderdaad, met zulke vlagen is Schellinkhout prettiger dan zee. tegen het middaguur maar richting Schell!
|
|
|
|
joosie
|
Nu inpakken en naar schelwoody met Patrick de kale badgast staat mooi bakkie met wind alleen de 7m mee, wind trekt vanmiddag nog flink door volgens de voorspelling
|
|
|