Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tuurlijk is het uiteindelijk persoonlijke smaak, maar zo'n huurboard vaart niet zoals je hem zelf zou afstellen. Plus wakeboarden heeft een andere pull waardoor je weer anders moet varen. Het zijn twee verschillende sporten. Daarom is een wakeboard ook anders vorm gegeven als een kiteboard.
Gaat het GVD nog waaien? De wind in de ochtend kapt er conform de voorspelling mee. Pas weer in de namiddag opbouw naar krachtigere wind. Deze ochtend geen zeemist, en geen bewolking voorspeld. Het zou hem vandaag toch wel moeten gaan worden...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik heb er geen vertrouwen meer in michiel:( Gister was ik nog op de maasvlakte, varen was mogelijk alleen hoogte lopen niet. Heb dus ook niet meer mijn eigen spul gebruikt, ff met de lesspullen gevaren
|
|
|
Lauw
Administrator
|
daarnaast is hij ook nog eens erg ver oost, oouddorp zou kunnen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
daarnaast is hij ook nog eens erg ver oost, oouddorp zou kunnen...
In de middag draait hij weer naar Noord. Maar het blijft kwakkelweer. Zou naar Brouwerdam gaan als je de tijd had eind van de middag/avond
|
|
|
Spoon
|
goed... hoe laat vrijdag bij de kabel? leukt me lijkt.. iig soort van in het water gelegen en met een board gespeeld
|
|
|
surfing28
|
Hans Teeuwen zei ooit : "altijd positief denken!" Joh misschien word het vandaag ergens toch nog wel wat....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nick, als het niet meer gaat waaien doe ik die kabel liever om mijn nek..... als het maandag *%$#@#$%^niet gaat waaien dat onsla ik onze schepper op staande voet!!!!!!!!!!!!
|
|
|
surfing28
|
Nick, als het niet meer gaat waaien doe ik die kabel liever om mijn nek..... als het maandag *%$#@#$%^niet gaat waaien dat onsla ik onze schepper op staande voet!!!!!!!!!!!! Whuhauhuahuahu is inderdaad een optie... Op Vlieland waait het alweer ernstig goed... Misschien toch maar verhuizen richting het Noorden
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
goed... hoe laat vrijdag bij de kabel? leukt me lijkt.. iig soort van in het water gelegen en met een board gespeeld Idd. lijkt me leuk....alleen ff vandaag afwachten. Ik heb stille hoop, of grenzeloos positiefisme Wind is al aan het draaien naar NO
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Robin wanneer was ook alweer die meeting in 's-Gravenzande?
Zijn de Stormchaser's dan ook aanwezig?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Watersportweer morgenavond tussen de 16 en 20 kn, hopen dat ze blijven staan !
|
|
|
Spoon
|
In schiedam draaien de molens.
|
|
|
|
Spoon
|
Want sid woont ook in schiedam? Zo ja heb jij dan toevallig een donkergrijs busje met allemaal kite stckers erop? Die kwam ik pas in mijn wijk tegen, hehe.
Maar waar woon je?
|
|
|
El Banditos
|
haha nee die heb ik niet, born and raised in schiedam en moved to Vlaardingen. Woon dus stadje ernaast
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Bewolking, gaat hem dus ook vandaag niet worden. Morgen maar even goed aankijken, of het Wollebrandt wordt of toch een avondsessie. Wat een kloteweer zeg. Te warm om werk te doen achter de PC
|
|
|
R.B.
|
@Sebas wanneer dat precies is weet ik niet, Stormchaser is er zeker aanwezig. Het heet North Sea Surfing. Misschien is er een siteje van of staat het bij kitehigh bij de evenementen. Ik zal ook wel ff googlen tis te warm om me normale werk te doen haha
|
|
|
Lauw
Administrator
|
pff zit hier lekker op mijn zonder aan mijn scriptie, alleen kan ik die muis niet bedienen, glibbert steeds uit mijn hand door het zweet..heel vreemd..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
pff zit hier lekker op mijn zonder aan mijn scriptie, alleen kan ik die muis niet bedienen, glibbert steeds uit mijn hand door het zweet..heel vreemd..
Same here, verschrikkelijk om nu achter een PC te moeten werken, wat een kloteweer (mijn vriendin dacht er anders over, die heeft heel de middag liggen bakken op een plek waar normaal onze kites heel eventjes horen te liggen ) Wat een baggerzooi! Heb hier: 1. Nieuw, ongebruik board. Nog te ontmaagden 2. Zeeko Notus 9m2, vraagt ook om een mega ontmaagdsessie ......... (6,4 m/s NNO)
|
|
|
Spoon
|
tsjah... ik zal het komende half jaar ook vrij weinig van de buitenlucht te zien krijgen. Ik meot beginnen met afstuderen en mn deadline is 13 juli beginnen. daarna ben ik een 17 weken de klos. maar alles voor een goed doel uiteindelijk
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
7,0 m/s (postief denken!) Ik ben afgestudeerd toen kiten echt nog bijna door niemand werd gedaan. En gelukkig maar, anders was ik vast nooit afgestudeerd
|
|
|
|
Silk
Geen avatar
|
gister en eergister was het brouwersdam goed te doen, de wind lijkt ongeveer dezelfde richting uit te gaan als de vorige dagen ... top
|
|
|
|