@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Knmi geeft voor morgenmiddag ZW 4 a 5 Bft dus maar even in de gaten houden wat de wind gaat doen in de middag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
"Morgenmiddag toenemende bewolking gevolgd door regen..."Dat staat er nu op de site van het KNMI. Inderdaad hou ik het in de gaten, maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in. Was vandaag even kijken op de Wollebrand. Was superrustig. Nu wel meer kiteboards op de baan als wakeboards. Waar gaat dat heen?
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
...meer kiteboards op de baan DAN wakeboards. Waar gaat dat heen? :-)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ben net terug van een paar daagjes Barcelona... daar hadden ze het zelfde probleem als hier.... geen wind.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ben net terug van een paar daagjes Barcelona... daar hadden ze het zelfde probleem als hier.... geen wind. Je waz ned vertrocken! Je hat beter wech kunnen blijfen wand de wint iz helemaal nietsch. Wollebrandtdtdt? De wint wortd helemaal nietz fandaach.
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Deze namiddag: zonnig met hoge wolkensluiers. In de loop van de namiddag schuift er meer bewolking binnen vanuit het westen. De neerslag bereikt pas tegen de avond de westkust. Matig, later goed zicht. Maxima rond 15°C. Matige tot vrij krachtige (4 à 5) wind uit WZW, krimpend naar ZW en toenemend tot vrij krachtig (5). bron: kustweerbericht.be
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ben net terug van een paar daagjes Barcelona... daar hadden ze het zelfde probleem als hier.... geen wind. Je waz ned vertrocken! Je hat beter wech kunnen blijfen wand de wint iz helemaal nietsch. Wollebrandtdtdt? De wint wortd helemaal nietz fandaach. Ben idd maar kort weg geweest, maar wat is er met je spelling gebeurd in de tussen tijd??? Lijkt wel of ik een post zit te lezen van Jesse... (Niet slecht bedoeld hoor Jesse ) Voor mij geen wollebrand, ik wacht de wind wel af (kan ik lang wachten zou je zeggen) en doe ik in de tussen tijd andere dingen zoals klussen zodat mocht het waaien ik alles hier kan laten vallen en gaan...
|
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
wat is dat dan windguro pro geeft niks aan en awd geeft idd 8,2 aan tot 10,9 mis ik daar om steeds vaker de winddagen ....... heb nu meer vertrouwen in mijn tablat gadget achhhh volgende keer dan maar weer
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wat is dat dan windguro pro geeft niks aan en awd geeft idd 8,2 aan tot 10,9 mis ik daar om steeds vaker de winddagen ..... Dagen? Het was slechts een half uurtje boven de 8,0 m/s. Dus echt lekker varen viel er zeker weten niet. @ H2H: ik hield ff de lokale leraar Nederlands sinds kort hier op het forum aan het werk. Windloosheid doet rare dingen met mensen....... Bemerk ik een algehele Wollebrand moeheid?
|
|
|
Mriek
|
In Hoek van Holland werd einde middag en begin avond best aardig gevaren met de 10en en 11en. Niet dat jullie daar nu nog wat aan hebben, maar ik dacht ik post weer eens wat, dan heb ik nog een beetje het idee dat kiten in m'n leven is.
|
|
|
|
|
Mriek
|
Je vergeet iets...
|
|
|
|
|
El Banditos
|
wat een dramatische voorspellingen weer zeg, wil hij die de wind heeft gestolen zich melden aub.
pfff om moedeloos van te worden, al bijna een maand niet op het water kunnen staan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
He Mriek: welkom terug! Het is zo stil aan de waterkant. De "ouwe rottenclub" is flink verandert. Vele gezichten al tijden niet gezien! @ Olten: weg jij met je windpositiefisme
|
|
|
Fragger
Geen avatar
|
was vanmiddag heerlijk op Autoplaya hoor, wilde eerst nog weggaan vanwege weinig wind, maar die kwam opeens fantastisch opzetten toch tot 7 uur gevaren. wat zal ik lekker slapen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wie heeft er nog een instructievideo?? Want met deze voorspellingen ga je het nog verleren zeg pfffff.
En Mriek weer in da house!! Welcome welcome.....
|
|
|
Mriek
|
Haha dank dank guys, hartverwarmend. Het viel me op het forum al op dat er een kleine zandverstuiving in de samenstelling heeft plaatsgevonden. Toch is het niveau er niet op vooruit gegaan Wel nog steeds gezellig Deze terugkomst is echter helaas maar tijdelijk en slechts online. Verder blijft het voor mij voorlopig nog steeds bij de kiters van hun board afkijken op de waterkant. Wat 'even overspannen' leek, blijkt een flinke burnout. Je zou zeggen dat met kiten in je leven zoiets je wel bespaard wordt. Anyway, rust is het credo en aangezien ik alleen al van kíjken naar kiten verander in een stuiterend adrenalineshot, zit kiten er voorlopig nog steeds niet in. Eigenlijk is de vraag of ik uberhaupt ooit weer moet gaan kiten, want al die adrenaline blijkt gewoon niet goed voor mijn persoontje. Maar bij dat idee kan ik me nog even niet neerleggen, dus we wachten af. Heb besloten dat ik intussen het paardrijden maar eens ga oppakken, ook leuk... (kent iemand iemand die ook om 'psychische' redenen gestopt is met kiten? Heb wel behoefte aan een praatgroep, de AK of zo ) Ik wens jullie in elk geval een top seizoen toe, met heel veel dagen met van die perfecte condities, vele zonsondergangsessies, biiiiiiiig air en keiharde loops (en zonder al te ingrijpende brokken).
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
het was gister avond fucking lekker!!! met een 12 was het voor mijn goed varen op playa! alleen jammer dat ik na een sprong waarbij ik me board weg gooide met me voet op me board kwam me voet was 2cm dikker ongeveer, is gelukkig alleen een bult met wat bloed en vocht, en over een poosje heb ik dus een hele blauwe/ paarse/ gele voet.
|
|
|
rocket man
|
Mriek, jammer voor je, mss ff van shrink verruilen. Ik dacht dat kiten tot de categorie van positieve stress hoort, dus wel adrenaline maar uiteindelijk wel remedie.
|
|
|