Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
T*ring wat kwam dat water hoog bij oostvoorne... dikke pretmiddag. windje was wel beetje vlaagie af en toe.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Heb je helemaal niet gezien Laurens . Was super lekker in de poel aan het badderen... Hij was vandaag extra lekker omdat ik een tijdje niet geweest ben. @Marc aangenaam. Ik was bij de punt bezig, had een orange/gele fuel ;-) Je zat de hele tijd een beetje upwind van mij en ik ben uiteindelijk niet de pool ingegaan omdat ik bij de punt zo'n heerlijk stukje vlak met een kicker had gevonden:-)
|
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Da is veel te gemakkelijk EJ Ik was pas om 07:30 klaar met stappen... you take some and you lose some... waarom heb ik me laten verleiden tot een brute avond stappen. zon, clean waves, dikke poeier woei... Eagle je bent een sukkel... kom maar, kom maar,kom maar...
|
|
|
chico
|
Zo dat was leuk op Playa. Eerst met de 8 maar dat was iets te gortig. Daarna gewoon met n zesje. Water kwam zo hoog dat wandelaars de moderen bosjes mens werden.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Fijn om te lezen dat jullie allemaal een topdag hebben gehad, het lijkt wel of er op de dam echt een stuk minder wind was dan richting kijkduin.. Toch heeft Evan zn best gedaan vandaag, dat gaat een leuk filmpje opleveren;)
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was idd lekker op playa. poeltje liep zooooo snel vol. zonnetje erbij. superdag!!!
|
|
|
R.B.
|
Zeker een topdagje @ playa. Ik heb nog tot de helft van het wandelpad gevaren. En lekker tussen de sluip routes en duintopjes heen raggen. En lol had ik in me zelf om te zien dat 3/4 te laat was met het verplaasten van hun spullen, sorrij jongens maar het zag er wel grappig uit. En wat was het achter de eerste en tweede duin weer heerlijk vlak en rustig op playa. Nu maar wachten tot de spierpijn komt.
|
|
|
Lex
|
Was heeerlijkk!! Nog even op rockanje wezen kijken en verder een beetje tussen rock en playa in gezeten . Was leuk je weer is te zien Robin!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Heb je helemaal niet gezien Laurens . Was super lekker in de poel aan het badderen... Hij was vandaag extra lekker omdat ik een tijdje niet geweest ben. @Marc aangenaam. Eensgelijks. Hoelaat ben je trouwens weg gegaan? Want ik zag je op een gegeven moment niet meer naar dat ik bij Dennis was wezen kijken. Het was echt super lekker op de zandmotor, wat een toffe spot is dit. Je hebt gewoon alles. Ik heb echt een top dag gehad. Heerlijk tussen de wat hogere golven heen en weer gevaren. Later nadat de wind gedraait was in het "poeltje" nog wat loops geprobeerd en toen de wind weer terug aangetrokken was lekker gevlogen. Alleen is pal aanladige wind niet zo lekker met de redelijk hoge branding. Maar als dat het enige is dan boeit het niet.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ruben met een Torch????? Ooooo Nee het is Evan de grote Laat het filmpje maar komen. ik kijk er naar uit.
|
|
|
Sint
|
Ben nogal druk de laatste tijd. Hopelijk binnenkort weer wat meer tijd om te gaan kiten.
|
|
|
|
pallo
|
wat was het weer een heerlijke sessie @ kijkduin
|
|
|
helium
|
Brouwersdam was TOP vandaag! Heb het water nog nooit zo hoog gezien.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Ik was bij de punt bezig, had een orange/gele fuel ;-) Je zat de hele tijd een beetje upwind van mij en ik ben uiteindelijk niet de pool ingegaan omdat ik bij de punt zo'n heerlijk stukje vlak met een kicker had gevonden:-)
Dat was jij dus die een paar x loopte dus, later op middag was er nog een kerel met Hadlow op aardige hoogtes aan het loopen... Was een rondje aan het kachelen op het strand, ging ook lekker... 103 km/h met de 3.0 in de ochtend. Toen poeierde het echt hard! Baalde er wel een beetje van dat men kitesurf spul thuislag. Zeker met die wave's daar!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ruben met een Torch????? Ooooo Nee het is Evan de grote Laat het filmpje maar komen. ik kijk er naar uit. Haha. Maar moet altijd iets te mopperen blijven Kite ging wel diep op mn nieuwe 19m lijnen, alleen zat er maar weinig pull in. Maar wat wil je met max 38kn in de vlagen. Dan begint het pas....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Oostvoorne was waanzinnig, mega springtij. Als een dolle over de bank geraced en op alle gekke plekjes gevaren. Een spot waar je al jaren komt toont zich van een totaal andere kant, en wat een prettige! Ron nog bedankt dat je m'n tas bij het pad hebt gelegd. En zag ik nog iemand met een hele mooie camera staan, komen de pics online?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
@bezemsteel, ik ben ook een koukleum Volgende x lekker mn drysuit aan.. Ik kon vandaag niet maar zo te horen/lezen wel wat gemist!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Oostvoorne was waanzinnig, mega springtij. Als een dolle over de bank geraced en op alle gekke plekjes gevaren. Een spot waar je al jaren komt toont zich van een totaal andere kant, en wat een prettige! Ron nog bedankt dat je m'n tas bij het pad hebt gelegd. En zag ik nog iemand met een hele mooie camera staan, komen de pics online?
1tje van mijn zwagertje zijn speeltje
|
|
|
Yoram
|
Was weer lekker @de motort, derde sessie op rij
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Was niet helemaal mijn dag vandaag... Na een half uurtje varen al een lijntje geknapt door een spoelbeurt. Daarna toch nog wel even kunnen varen met de kite van Marc en even aan de 2012 C4 gehangen. En dat is best een heel lekker vliegertje!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hey dennis, was wel balen zeg! Gelukkig heb je nog even lekker kunnen varen! De 2012 C4 zag er mooi uit!
|
|
|