Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Viel me ook op dat er langs de ingang een soort van golfbal effect was, allemaal van die putten.. nog best diep ook trouwens. Levens gevaarlijk voor kleine kinderen die denken in ondiep water rond te hobbelen en dan ineens in een kuil verdwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat de Kijkduinse badgast blij is met de zandmoter.. Lijkt me beter als ze het hele gebied afzetten, verbieden voor badgasten en alleen voor kiters toegankelijk.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Viel me ook op dat er langs de ingang een soort van golfbal effect was, allemaal van die putten.. nog best diep ook trouwens. Levens gevaarlijk voor kleine kinderen die denken in ondiep water rond te hobbelen en dan ineens in een kuil verdwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat de Kijkduinse badgast blij is met de zandmoter.. Lijkt me beter als ze het hele gebied afzetten, verbieden voor badgasten en alleen voor kiters toegankelijk.
klopt twee keer gevallen bij het teruglopen naar het strand
|
|
|
R.B.
|
Lauw je moet ook niet zo veel drinken.
|
|
|
|
chico
|
Gisteren eerst met Pallo naar de zandbrommert gereden. Stond nog niemand op het water, maar de poel zag er al klein en ondiep uit en hij zou tussen 16hr en 18hr op zn laagst zijn (nog ondieper worden). We zijn dus ook maar doorgereden, de veerpont gepakt en vervolgens vooral tussen de autoplaya en de slufter geknald. Sessie kon wel een stuk beter, maar dat gaat zaterdag helemaal goed komen Is dat niet iets met vogels, zo daar tussen autoplaya en Slufter
|
|
|
perro
|
Hallo, heeft iemand info over Rockanje. Waar stap je op ( er zijn twee parkeerplaatsen..) en wanneer is het vlak? Bij laagwater en ? als het Noord is of ?
greetz,
jack
|
|
|
rocket man
|
1,8 Ja 1,852m [De Engelse wiskundige Richard Norwood besloot rond 1635 de lengte van een grootcirkel (zoals de evenaar of zoals alle grootcirkels die de lengtegraden bepalen) precies op te meten en stelde de waarde van de zeemijl op 1/60e van een booggraad van deze grootcirkel, één boogminuut]
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wheheheh, dude hoe gaat het voor de rest. Ik zie drukke voorbereidingen voor de kleine die opkomst is? Van het weekend tijd om weer eens good ol times op de sluf te kiten?:-)
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Hallo, heeft iemand info over Rockanje. Waar stap je op ( er zijn twee parkeerplaatsen..) en wanneer is het vlak? Bij laagwater en ? als het Noord is of ?
greetz,
jack
Laagwater en West is redelijk vlak dacht ik. Opstappen ruim naast de srrandtenten en er niet voor langs varen tenzij je achter de rode boei bent. Maar ik heb het nog nooit echt vlak gezien.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
greetz,
jack
Laagwater en West is redelijk vlak dacht ik. Opstappen ruim naast de srrandtenten en er niet voor langs varen tenzij je achter de rode boei bent. Maar ik heb het nog nooit echt vlak gezien. redelijk vlak , lees klotsbak
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Afhankelijk van de wind richting, stroming en golfrichting hoe het daar kan zijn. Heb het zowel vrij vlak als enorme klotsbak meegemaakt.. kwestie van geluk of kennis (en weten waar je moet varen)
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
greetz,
jack
Laagwater en West is redelijk vlak dacht ik. Opstappen ruim naast de srrandtenten en er niet voor langs varen tenzij je achter de rode boei bent. Maar ik heb het nog nooit echt vlak gezien. redelijk vlak , lees klotsbak Hahaha john zn favo spot!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hahaha john zn favo spot!!
Niet alleen John's NIET-favoriete spot. Ook de mijne Zelden top gevaren daar. Alleen met bepaalde windrichting plus neergaand tij kan het er heel vlak en lekker zijn. Voor de rest negeren, tenzij het vol ZO is. @ Lauw: heerlijke speelkite die graag op snelheid gevaren wordt!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zoooo, check de voorspellingen voor a.s. Zaterdag!!!!!
@ Evan: heb je je scheerlijnen en haringen weer?
|
|
|
|
|
R.B.
|
wheheheh, dude hoe gaat het voor de rest. Ik zie drukke voorbereidingen voor de kleine die opkomst is? Van het weekend tijd om weer eens good ol times op de sluf te kiten?:-) Jep de afgelopen tijd druk zat gehad, sterker dit jaar pas 2 keer op het water gestaan. De afgelopen drie jaar maar weinig op het water gestaan eigenlijk. eerst me schouder toen verhuizen en nu papa worden. Maar de baby kamer is voor 90% af en het duurt nog een paar maanden dus eigenlijk hoop ik nu weer wat tijd te kunnen besteden aan mijn hobby's. Want ondertussen heb ik geen 6pach maar een heel brood voor me darmen zitten haha. Maar hopelijk tot van het weekend.
|
|
|
|
Snackyman
|
Ik denk dat er zaterdag niks meer overblijft als het met dit tempo omlaag gaat.
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ik denk dat er zaterdag niks meer overblijft als het met dit tempo omlaag gaat.
Oei, laat ik nou net mijn Nobile wood skim binnen hebben:)
|
|
|
RobertV
|
Don, waar heb jij die wood skim gekocht? Probeer een shop te vinden maar vooralsnog heb ik niet veel geluk..
|
|
|
|
RobertV
|
Thanks! Ik ga de 2012 hybrid bestellen !
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Bruud is met een t. Bruut. Een bruTe dag. Sorry, ik denk dat ik iets te enthousiast was.
|
|
|