Onyx/Misfit?

nickk

Geen avatar

Berichten: 20
Juli 02, 2007, 22:00:59
edit2Rapporteer  
Na een tijdje gezocht te hebben, ben ik 2 boards tegen gekomen nl. de Brunotti Onyx 135 nieuw uit 2006/2007 en een Slingshot Misfit 136x40 uit 2005 tweedehands. Welk boardje is de verstandigste keuze als je beginner/intermediate?
Mundaka

Berichten: 42
Antwoord #1 Juli 02, 2007, 23:41:17
edit2Rapporteer  
Hoi Nick,

ik kan je niets vertellen over de Brunotti, maar wel over de Misfit. Hier heeft Slingshot een echt pareltje mee afgeleverd. Het is zeker geen beginnersboard, maar ik zou niet weten waarom je er niet op zou kunnen leren. Met de concave onderkant snijdt hij soepel door de chop, ik heb er in Vietnam een aantal dagen op kunnen varen, en was zeer onder de indruk. Ik ben zelf nog Beginner/intermediate, maar voelde toch duidelijk het verschil met de SX. Als ik er zelf eentje tegenkom voor een scherpe prijs koop ik het meteen. Ik vond enkel de pads niet zo goed, Die hebben een voorgevormde bobbel onder de vreef van je voet, en voor mij was die snelheiddrempel iets te hoog, kreeg ik na tien minuten kramp van. Maar zoals ik al zei, zeker een aanrader.

Groetjes uit Cumbuco,
Yves
nickk

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #2 Juli 03, 2007, 00:47:50
edit2Rapporteer  
Dankje voor je reactie! Ik zit er ernstig over te denken om voor de slingshot te gaan.. Heeft er echt niemand anders ervaring met het Brunottiplankje?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Juli 03, 2007, 01:43:43
edit2Rapporteer  
Dankje voor je reactie! Ik zit er ernstig over te denken om voor de slingshot te gaan.. Heeft er echt niemand anders ervaring met het Brunottiplankje?
Kijk ff op hanglos want er is daar een teamrider die er iets over geschreven heeft
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.