Kite dichtheid?

chico

Augustus 05, 2007, 17:41:28
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd vandaag. Met dit weer zal het wel .....druk zijn vandaag op de ZO spots. Hopelijk houdt iedereen z'n hoofd koel, zijn er geen ongelukken en hoeven er geen kites uit bomen te worden gevist. Blijf zelf maar thuis.  loser
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #1 Augustus 05, 2007, 17:42:38
edit2Rapporteer  
heb hier geen Zo spot Sad

t zal idd over bevolkt worden das een ding wat zeker is op t water
Jolien.

Antwoord #2 Augustus 05, 2007, 21:11:58
edit2Rapporteer  
Mwhaa.. was net op Brouwersdam, waren er maar 4 of 5 bezig op t water. Voorderest wat klotende mensen op t strand.

ik heb me overigens wel kapot zitten ergeren. Je hebt dus de 'kite zone' op brouwersdam. Wat doen al die mensen die voor de zon komen.. bezette heel de strook langs de waterlijn!
Serieus, ik vind dat als wij niet buiten de zone mogen, dat al die mensen ook maar aan 1 kant van de boei mogen komen.
Wij betalen boetes en zij zitten in de weg in onze zones? belachelijk geregeld
Coen2000

Antwoord #3 Augustus 05, 2007, 21:14:53
edit2Rapporteer  
das idd wel debiel dan, stuur een email naar nkv!
nieles

Antwoord #4 Augustus 05, 2007, 21:28:22
edit2Rapporteer  
hey feet.up.high hoe was de wind op brouwersdam
Jolien.

Antwoord #5 Augustus 05, 2007, 21:36:23
edit2Rapporteer  
@ Nieles ; Matig matig matig.. denk dat je met een 14 of 12 bow wel wegkomt, maar t was echt niet veel! denk matige 3 bft. en heel druk op t strand!

das idd wel debiel dan, stuur een email naar nkv!

Jepp ga ik ff doen =)
LOEN

Antwoord #6 Augustus 05, 2007, 23:23:57
edit2Rapporteer  
Mwhaa.. was net op Brouwersdam, waren er maar 4 of 5 bezig op t water. Voorderest wat klotende mensen op t strand.

ik heb me overigens wel kapot zitten ergeren. Je hebt dus de 'kite zone' op brouwersdam. Wat doen al die mensen die voor de zon komen.. bezette heel de strook langs de waterlijn!
Serieus, ik vind dat als wij niet buiten de zone mogen, dat al die mensen ook maar aan 1 kant van de boei mogen komen.

Zelfde op Horst, ook een stuk of 5 bezig... de wind was het net niet maar als het iets constanter was geweest was het te doen.
MAAR dan had je wel een probleem gehad.
Voordat je het water in kon komen, je bar opgerold mee nemen en met 2 man je kite over een strand vol: parsols windtentjes/schermen/spelende kinderen/zonnende mensen te tillen.

Nou oke eindelijk water en dan?... rubber bootjes/luchtbedden/veel kinderen,ouders/ surfplankjes/speedbootje zelfs nog een gewone boot die dachten ff voor het strand te gaan liggen...

Later vroeg ik me wel af hoe hun eigenlijk moeten weten dat het een kitespot is?
staat verder nergens aangegeven geloof ik?
En dan was nu de wind het nou niet helemaal maar wat als het een paar knopen meer geweest was? heb vaker gezien dat het daar echt een zooi is op zonnige dagen met wind.
Jolien.

Antwoord #7 Augustus 05, 2007, 23:49:35
edit2Rapporteer  

Zelfde op Horst, ook een stuk of 5 bezig... de wind was het net niet maar als het iets constanter was geweest was het te doen.
MAAR dan had je wel een probleem gehad.
Voordat je het water in kon komen, je bar opgerold mee nemen en met 2 man je kite over een strand vol: parsols windtentjes/schermen/spelende kinderen/zonnende mensen te tillen.

Nou oke eindelijk water en dan?... rubber bootjes/luchtbedden/veel kinderen,ouders/ surfplankjes/speedbootje zelfs nog een gewone boot die dachten ff voor het strand te gaan liggen...

Later vroeg ik me wel af hoe hun eigenlijk moeten weten dat het een kitespot is?
staat verder nergens aangegeven geloof ik?
En dan was nu de wind het nou niet helemaal maar wat als het een paar knopen meer geweest was? heb vaker gezien dat het daar echt een zooi is op zonnige dagen met wind.

ik heb inmiddels NKV gemaild zodra ik iets van hun hoor zal ik ht in dit topic plaatsen.
Er moet idd meer duidelijk worden gecreëerd!
Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #8 Augustus 06, 2007, 00:27:35
edit2Rapporteer  
yep was ook op brouwersdam vanmiddag ....echt stervens druk langs de waterlijn,jmmr van de aflandige wind was wel te merken, van de meestal zo,n 100 waren er nu indd een stuk of 4 a 5 in de middag aant rommelen.Was met mn gewone kite op het strand en echt niet normaal ze kijken geneens en nog commentaar geven ook die lui....................
Al3x

Geen avatar

Antwoord #9 Augustus 06, 2007, 00:27:57
edit2Rapporteer  
Op brouwersdam is het inderdaad wel heel erg.
Pas kon ik nog net een beetje flyboarden langs de vloedlijn.
Het strand is groot zat maar allll die mensen zetten hun tentjes juist voor de vloedlijn op :S.... in de kitezone
Had al moeite zat af en toe om strandzeilers te ontwijken laat staan al die kindjes die nog niet echt uitkijken zeg maar.
Jolien.

Antwoord #10 Augustus 06, 2007, 00:33:47
edit2Rapporteer  
Guys. spuw je gal.. maar ik heb al gemaild over Brouwersdam! Hoop snel reactie te hebben!
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #11 Augustus 06, 2007, 00:39:55
edit2Rapporteer  
Btw, in die zone achter de dijk op de brouwersdam. Waar altijd die windsurfers zitten zag ik vandaag ook een kitesurfer. Was met een Peter Lynn venom bezig dacht ik. Ik zag die windsufers knallen en had veel zin om er tussen gaan kitesurfen.
Jolien.

Antwoord #12 Augustus 06, 2007, 00:59:32
edit2Rapporteer  
Niet slim! want je mag daar gewoon niet kiten, endan krijg je weer van die gesloten spots.
Maar idd, die kom & dat stuk erachter ziet er altij erg aantrekkelijk uit!
nickk

Geen avatar

Antwoord #13 Augustus 06, 2007, 02:04:08
edit2Rapporteer  
Vorige week zaterdag was ik ook wezen kiten op de brouwersdam, maar het was zo ontzettend druk dat ik als beginner(WEL LES GEHAD EN IKODINGES ENZOO) niet durfde te waterstarten vanwege de kans dat ik in iemand anders lijnen vloog gewoon te groot was.. En als het strand dat ook nog vol zit met mensen idd en van de honden die loslopen en naar je benen springen, dan heb je t wel redelijk gehad.
torchjelle

Antwoord #14 Augustus 06, 2007, 02:23:05
edit2Rapporteer  
nouw ik was vandaag bezig op Herkingen en stond goed gepowerd met me 12.
Stond daarsow zeker een goede 4 bft.
Geronimo79

Antwoord #15 Augustus 06, 2007, 04:23:25
edit2Rapporteer  
Vandaag op lauwersmeer gevaren, was niet druk.. goh.. hoe kan het ook anders.. maar heerlijk kunnen varen dat wel.. alleen wat veel windsurfers.. maar die zijn op het lauwersmeer altijd wel relaxed.. erg fijn..
kentyman

Antwoord #16 Augustus 07, 2007, 16:50:33
edit2Rapporteer  
Die mensen die in de kite-zone gaan liggen zonnen, misschien kun je die zelf ook aanspreken? Waarschijnlijk hebben ze niet eens door dat ze in de kite-zone liggen, de meeste mensen checken die borden niet eens.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.