Mwhaa.. was net op Brouwersdam, waren er maar 4 of 5 bezig op t water. Voorderest wat klotende mensen op t strand.
ik heb me overigens wel kapot zitten ergeren. Je hebt dus de 'kite zone' op brouwersdam. Wat doen al die mensen die voor de zon komen.. bezette heel de strook langs de waterlijn!
Serieus, ik vind dat als wij niet buiten de zone mogen, dat al die mensen ook maar aan 1 kant van de boei mogen komen.
Wij betalen boetes en zij zitten in de weg in onze zones? belachelijk geregeld
Zelfde op Horst, ook een stuk of 5 bezig... de wind was het net niet maar als het iets constanter was geweest was het te doen.
MAAR dan had je wel een probleem gehad.
Voordat je het water in kon komen, je bar opgerold mee nemen en met 2 man je kite over een strand vol: parsols windtentjes/schermen/spelende kinderen/zonnende mensen te tillen.
Nou oke eindelijk water en dan?... rubber bootjes/luchtbedden/veel kinderen,ouders/ surfplankjes/speedbootje zelfs nog een gewone boot die dachten ff voor het strand te gaan liggen...
Later vroeg ik me wel af hoe hun eigenlijk moeten weten dat het een kitespot is?
staat verder nergens aangegeven geloof ik?
En dan was nu de wind het nou niet helemaal maar wat als het een paar knopen meer geweest was? heb vaker gezien dat het daar echt een zooi is op zonnige dagen met wind.