Ik heb veel goede verhalen gehoord van de F-One Bandit... maar weet iemand een mogelijkheid om de Bandit te testen. (omgeving Workum en Mirns) Of zijn er ergens goede reviews te vinden met windranges, etc.
Vaar nu met twee Rebels 9m2 en 14m2. Maar ben een beetje zat van een aantal dingen: cambattens - gaan stuk! relauncen - ligt ie op zijn kop = terug lopen springen - landen is soms moeilijk, de wind moet er echt in blijven, anders val je gewoon als een baksteen uit de lucht
hoi mensen ik heb de bandit woensdag al kunnen varen en ik kan jullie verzekeren dit is de kite waar we allen op aan het wachten zijn. woensdag met de 7,5 de 9 en de 11m gevaren kite is heel smooth ontzettend veel hangtime veel depower gemakkelijk hoogte te lopen met deze kite doe je wat je wilt van pro tot beginner en het nieuwe concept bij de bandit met herstarten is echt super
de kites zijn vanaf half september in Nederland en voor te testen kijk eens op f-one.nl bij on tour
noch nicht. es gibt auch schon soviel Vorbestellungen, dass eine Vorbestellung auf jeden fall ratsam ist. in der ersten Lieferung nächsten Woche sollen aber leider noch keine 7,5er dabei sein. hoffen die dann aber die nächsten tage zu bekommen. "
Begin september is dus wel wat overdreven, mr toch nog ni direkt verkrijgbaar...