De kick van kitesurfen of de 'lifestyle' ?

JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #25 Augustus 25, 2007, 01:06:49
edit2Rapporteer  
Jongens, top voor alle reacties!!   ThumpsUp

Met de lifestyle bedoel ik trouwens niet een soort wannabe-style maar meer de letterlijke zin van het woord. Levensstijl!
Wat mij namelijk uit eigen ervaring opvalt is dat ik vrij veel afstem op kitesurfen..interesses veranderen, veel nieuwe relaxe mensen leren kennen, vakanties zien er opeens anders uit hahaha...in een onwijs positieve zin!
Maar idd het gaat grotendeels om het knallen vind ik. en met wat @ Zen zegt ben ik het helemaal eens! De sport maakt de lifestyle en niet anders om.  Joepie

Maar wat ik me nou af vraag is: Als kitesurfen zoals gezegd een trend is, denken jullie dat het aantal kitesurfers op een gegeven moment drastisch zal afnemen?

 

Lex

Berichten: 4827
Antwoord #26 Augustus 25, 2007, 01:34:12
edit2Rapporteer  
voor mij is het 90% kiten...

Ik denk niet dat het aantal kiters opeens drastisch afneemt..ik denk dat het allemaal geleidelijk aan groeit en daalt.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #27 Augustus 25, 2007, 04:31:38
edit2Rapporteer  
ik doe het voor allebei want eerst alleen het kiten maar later verslaafd geraakt en nu is het mijn lifestyle geworden
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #28 Augustus 25, 2007, 14:39:40
edit2Rapporteer  
Jorrit, mijn leven is als volgt ingedeeld:

IF (Wind > 15 knts) THEN kitesurfen;
ELSE  kiteboardjes bouwen loser ;

Oja....ik moet ook nog een beetje werken en het vrouwtje aandacht geven schater

Yep...het is een combi van beiden: kiten, bouwen en in contact blijven met de rest van de kitedudes.
Dus 60% kiten 40% boardjes bouwen en op de hoogte blijven.
deltomaso

Berichten: 83
Antwoord #29 Augustus 25, 2007, 22:03:53
edit2Rapporteer  
niks lifestyle, veel te oud voor! gewoon leuk met wat vrienden op het water elkaar een beetje zieken en daarna voldaan terug naar het bejaardenhuis
Levi

Berichten: 72
Antwoord #30 Augustus 25, 2007, 22:39:41
edit2Rapporteer  
Levensstijl van het kitensurfen is mooi meegenomen maar uiteindelijk doe je het voor het kiten zelf, je hebt het namelijk daarvoor gekocht omdat je het leuk leek, niet om de levenstijl te betreden.

Hetgeen wat ik prachtig vind van deze sport is dat de levensstijl zo relaxed en vriendelijk is, hopelijk blijft dit ook nog een tijdje zo. Als ik op Bergen aan Zee aan kom en ik zie andere kiters bezig zijn dan is het gewoon leuk om even een praatje te maken en elkaar daarna op het water te zien stunten of cruisen. Het behulpzaam zijn van kites aanpakken, elkaar tips geven etc dat is gewoon erg mooi om te zien.
~Kas

Berichten: 226
Antwoord #31 Augustus 25, 2007, 22:41:42
edit2Rapporteer  
voor mij is het 90% kiten...

Ik denk niet dat het aantal kiters opeens drastisch afneemt..ik denk dat het allemaal geleidelijk aan groeit en daalt.
zo denk ik nou ook:p
HelldogBE

Berichten: 94
Antwoord #32 Augustus 25, 2007, 23:45:42
edit2Rapporteer  
kiten bepaalt mijn lifestyle zeker voor een groot stuk (in de zin van: 1 week niet op het water staan = ferm winddepressief rondlopen) maar ook op no wind days is het leutig met de kitebuddies! o

toch ben ik vooral verslaafd aan die enorme adrenalinerush telkens het meer als 20knopen waait en ik me gewoon overgeef aan de elementen!

50/50 zou ik zeggen? zonder kiten kan ik op dit moment niet leven nee, het is een echte uitlaatklep Smiley
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #33 Augustus 26, 2007, 14:46:16
edit2Rapporteer  
De lifestyle telt zeker wel mee !!

Je kan alleen niet elke keer dat je gaat kiten erna een biertje drinken en chillen met andere kiters

Wij zuipen altijd met een groepie na het kiten bier, niks beter als na een lekkere kitesesie na ouwe hoeren onder het genoot van een goud gele rakker  (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.