*Maximus*
|
geen echte nederlanders ?? ik ben toch echt een echte nederlander hoor:S
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
wanneer ben je een echte nederlander??
als je hier geboren bent? als je hier woont? als je nederlands spreekt?
of.. als je je nederlander voelt?
|
|
|
VincentC
|
wanneer ben je een echte nederlander??
als je hier geboren bent? als je hier woont? als je nederlands spreekt?
of.. als je je nederlander voelt?
Ik voel me geen Nederlander Vind Nederland een graftakketyfusland Maar wel ben Nederlands Ben ik nu een Nederlander?
|
|
|
|
*Maximus*
|
ik ben donkerblond, bruine ogen, lang, "sterk", een enorm doorzetings vermogen (voor kiten).
dan ben ik toch echt nederlands ??
|
|
|
Jappy
|
Lekker boeiend hoe ze er over denkt. Je daar druk over maken is typisch nederlands
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ik ben donkerblond, bruine ogen, lang, "sterk", een enorm doorzetings vermogen (voor kiten).
dan ben ik toch echt nederlands ?? Ja donkerblond nog net...(ben ik ook (tong_kitesmiley)) moet je wel klompen heebn (tong_kitesmiley) Maar wat kan maxi er nou van weten..ze is binnen een maand ingeburgerd
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Lekker boeiend hoe ze er over denkt. Je daar druk over maken is typisch nederlands lol inderdaad :-) maar wel vind ik dat ze wel een punt heeft, een standaard voor nederlander zijn is er niet echt (meer ? ) Maar als je je nederlander voelt dan ben je toch nederlander? Zijn er genoeg in ons land die nederlands zijn (in het paspoort) nederlands spreken, maar zich toch geen nederlander voelen, maar bijvoorbeeld afrikaan of joegoslaaf. Maar zijn dat dan geen nederlanders omdat ze zich niet zo voelen? dubbel he?
|
|
|
*Maximus*
|
dan ben ik toch echt nederlands ?? Ja donkerblond nog net...(ben ik ook (tong_kitesmiley)) moet je wel klompen heebn (tong_kitesmiley) Maar wat kan maxi er nou van weten..ze is binnen een maand ingeburgerd en bruine ogen ook ??
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
: : ....vooruit (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Maaruh als je nederlands spreekt, je nederlands voelt, nederlands werkt en een hart voor je land hebt, ben je voor mij nederlander
|
|
|
|
D.D
|
En degene die het gezegt heeft woont zelf net een paar jaar in nederland
|
|
|
Lex
|
Ik voel me geen nederlander....staat aleen op een papiertje. En een hart voor Nederland heb ik al helemaal niet.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
stelletje landverraaiers
|
|
|
Jappy
|
: : ....vooruit (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Maaruh als je nederlands spreekt, je nederlands voelt, nederlands werkt en een hart voor je land hebt, ben je voor mij nederlander Daaruit kan ik opmaken dat er nog maar bar weinig nederlanders zijn. De meeste jeugd spreekt een taal waar hier en daar iets nederlands in voor komt...en laten we maar niet beginnen over de grammatica... Mijn moslim buren spreken en schrijven echt veel beter nederlands dan de meeste nederlanders zelf. Als we het over de randstad hebben kan ik niet veel meer zeggen dan dat nederlanders niet meer bestaan...ach...lekker boeiend.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Haha dat is wel waar...ik heb 3 turken in mijn klas en die halen de hoogste cijfers voor nederlands (shame_kitesmiley) (shame_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Het is gewoon een truck!!
|
|
|
slingshot-slet
|
Een vraag voor allen is nederland nog wel nederlands?
Ik vind van niet! Duitsland=Oktoberfest=Duitsland
Maar geef je mening of heb je de ballen niet om het te zeggen: Ik ben je trots op Nederland of niet? groeten kees
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Een vraag voor allen is nederland nog wel nederlands?
Ik vind van niet! Duitsland=Oktoberfest=Duitsland
Maar geef je mening of heb je de ballen niet om het te zeggen: Ik ben je trots op Nederland of niet? groeten kees
ik ben trots op nederland maar geniet van andere 'culturen'
|
|
|
slingshot-slet
|
mooi antwoord bart. netjes gezegt ook. groten kees
|
|
|
Lex
|
ik ben niet op trots op Nederland..nooit!
|
|
|
Jelle
|
Koot en Bie hadden al een Nederlandsche Checklist, daarin zaten vragen over Dynasty en andere populaire tv-series.
Wir sind alle Hollywooders !!
Name it Claim it Clean it up and throw it away.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hans, wij zijn gelukkig gewoon Amsterdammers, geen last van dat gezeik, wel of geen nederlander. :P En natuurlijk weet ze niet wat het inhoudt. Daarvoor moet je hier geboren en getogen zijn. Grootgebracht met sudderlappen en stamppot rauwe andijvie!!!!!!!!!! Vindt het wel erg verontrustend dat je na zoveel jaar hier te wonen en een inburgeringscursus van een PAAR MILJOEN (ff hierheen met de heli, ff daarheen met de heli) nog niet weet wat de nederlandse nationaliteit inhoudt. Ze heeft haar kans gehad, maar helaas, nu lekker weer terug naar het land van herkomst, en neem die hamster met z'n bolle wangen meteen mee. Oja, en z'n hele familie ook gelijk maar!!!! En als we dan toch bezig zijn.... zet dit kabinet ook meteen ff op een vliegtuig, enkele reis. Dank u
|
|
|