|
NIELZZZZ
|
erik ben je weer in het land????woensdag alsde wind niet te gek is ben ik er half 5...tot donker dus 8
|
|
|
JorritPi
|
Very nice!! Als de wind niet te veel zuid is ben ik er 100% zeker bij!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja, het lijkt er op dat de wind inderdaad veel zuid is. Hopen dat ie iets bijdraait. Windstoten van 45kn dat is wel wat te veel voor me, maar we blijven hopen. Heb al te lang niet gevaren. @Niels heb nog een shorty voor je meegenomen.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik hoop dus echt niet dat het zuid blijft :S, heb eerst ff cursus in den haag en daarna ben ik van de partij!!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ja was weer een lekker dagje. Gelukkig was vandaag @Nielss mijn reddende engel en heeft mijn boardje. Deze oude man kon niet meer bij zijn boardje komen en @Chrizzz neemt de kuren van @niels over door tegenwoordig ipv te kite maar te gaan zwemmen.
Jammer dat het in het begin zo hard waaide, maar later kwam het toch nog goed. Kijken of we morgen weer even kunnen gaan.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
kite is voor mietjes, hoe laat morgen... blijft alleen mischien zuid.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik kan van 3 tot 5 maar zie wel dat het gaat waaien mar ook draaien naar zuid zuid oost dat is niet zo best....bellen morgen wel ff @erik in de bussta ik ook altijd op voor oude mannetjes dus kan ik ze op het water ook niet laten verdrinken,had me wel 25 eu geschild voor die short nee hoor erik hou van je chrizz nam het wordt wetsuit iets te letterlijk gister inderdaad.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
is goed we bellen wel, anders mischien rockanje... Moet toch eerst dingen voor EEN bruiloft regelen.
|
|
|
koen-tjeee
|
Boys,
Ben back in town! Hoe is het hier geweest? Wanneer gaat het waaien;)
|
|
|
koen-tjeee
|
Morgen wind vanuit het Oosten... Wie gaat er waar kitesurfen?
|
|
|
NIELZZZZ
|
hey die koen uitgeboard in de sneeuw,dikke tijd gehad daar zeker. de wind was hier erg knudde,wel weekie egypte meegepakt met chris en erik en nog local van scheef. morgen noord oost dus denk loop van de dag scheef knallen.....
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
als de buien zijn weggetrokken, eind van de middag denk ik ook nog wel even naar scheveningen te gaan ja!
zal druk worden...
|
|
|
koen-tjeee
|
Niels & Co.
Dus jullie hebben het leuk gehad in Egypte? Gekke bende zeker!! Ik ben ondertussen uit gesnowboard... Of eigenlijk, ik niet... Maar de sneeuw was op! Als jullie vanmiddag vertrekken, geef mij een seintje?!
|
|
|
koen-tjeee
|
Nog bikkels vanmiddag op Scheef te vinden?
Zelf ben ik er tussen 2 en 3...!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Vandaag weer op Scheef geweest, maar helaas geen goede dag gehad.
Na Egypte vond ik het wat koud, dus maar schoentjes aan en ja hoor na het eerste rakje mijn board kwijt.
Na een tijd je zoeken niets kunnen vinden en op het strand ook niet. Daar lag namelijk anderhalve meter schuim, dus als iemand mijn lunacy vindt, mijn nummer staat erop.please call me.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Jongens boardje is terug.
Vanmiddag N wind en vloed. Ik ben van de partij.
|
|
|
koen-tjeee
|
De komende dagen aan het einde van de middag is er wind . Erik... Gefeliciteerd met het terug vinden van je board! Als het vanmiddag waait kun je mijne wel proberen!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
sjonge, kap is met dat lekker gemaak... elke keer als ik kan is er weer geen wind te zien. Nu moet ik me heel het weekend kapot vervelen
|
|
|
koen-tjeee
|
Wakeboarden / Golfsurfen of maybe Flowriden
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
ben maar een lounge bankje aan het timmeren in de tuin,aangezien er sinds dit jaar de wind erg slecht is dan maar meer loungen.......
|
|
|
koen-tjeee
|
Doedes! Dti schiet echt niet op... Moet je eens naar de voorspellingen in Tarifa kijken. Dan wil je meteen weg hier! Misschien zaterdag aan het einde vd middag (14 knopen N voorspeld, hopelijk trekt dit aan...) als we met z'n allen gaan blazen?!
|
|
|
koen-tjeee
|
ben maar een lounge bankje aan het timmeren in de tuin,aangezien er sinds dit jaar de wind erg slecht is dan maar meer loungen.......
Beunhaas!
|
|
|