HDFrank
|
AED moet er aan te pas komen, want er is geen reactie (puls) meer. Ik moet tussen de klussen door kiten, Huis is nm en puinhoop. Maar als ik kan is de wind op! Was vorige week op het Zwarte Pad.(kite ophalen) Wat een pracht plek is dat zeg. Let op de kans op thermische effect (wind aanlandig) Grtz Frank
|
|
|
koen-tjeee
|
AED - Mond op Mond... Het komt...! Vrijdag komt er weer wind!
|
|
|
HDFrank
|
jesus!!! Koen Het voltage vaan de AED moet omhhog om er echt leven in te krijgen Pompen met die handel Ohh nee, ik pomp niet, ik vaar PL
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja, jongens wat moet je doen als er geen wind is...................................
Dan ga je wakeboarden en omdat dat niet op scheef is worden er geen posts geplaatst ha ha
Maar als de wind zo blijft neem ik vrijdag vrij want ik trek het niet langer.
|
|
|
koen-tjeee
|
Alleen... De voorspelling is enorm ingekakt! Wat een drama! Ik hoopte op een ZW/W met 20 knopen. Nu weer 14 knopen voorspelt!
Bidden met z;n allen!
|
|
|
Frank77
|
Hopelijk trekt het vanmiddag aan ?
|
|
|
koen-tjeee
|
Hopelijk zet het vanavond door! Anders morgen of woensdag!
|
|
|
koen-tjeee
|
Tja, jongens wat moet je doen als er geen wind is...................................
En als er wel wind is, zijn Niels, Chris en Erik nergens te bekennen! Gaat niet goed boys !
|
|
|
Frank77
|
zaterdag 12e, dinsdag 15e, woensdag 16e & donderdag 17e kunnen varen op scheef. Gaat lekker zo... Maar vandaag niemand te bekennen op de webcam.
|
|
|
koen-tjeee
|
Het heeft super goed gewaaid. 4 dagen op rij kunnen kiten, vrijdag vond ik de wind te zwak (jeetje, nog eisen stellen ook, normaal had ik er super blij mee geweest ). Zaterdag ben ik voetba wezen kijken, Guus opgezocht en in Eindhoven kun je zo moeilijk varen. Gelukkig was zondag weer toppppp!! Kan nu weer een klein weekje zonder... (dus a.s. vrijdag mag er weer wind zijn...!!)
|
|
|
koen-tjeee
|
jesus!!! Koen Het voltage vaan de AED moet omhhog om er echt leven in te krijgen Pompen met die handel Ohh nee, ik pomp niet, ik vaar PL Misschien een compressor? Niets werkt!!
|
|
|
koen-tjeee
|
Tja, jongens wat moet je doen als er geen wind is................................... Dan ga je wakeboarden en omdat dat niet op scheef is worden er geen posts geplaatst ha ha Maar als de wind zo blijft neem ik vrijdag vrij want ik trek het niet langer.
Erik. Waar hing je uit, buitenland? Ben je zeker net deze week weer terug . Hoe is het? binnenkort dan maar waken
|
|
|
HDFrank
|
Het probleem is dat de meesten mensen op scheef meer kiten en lezen dan schrijven (typen). Maandag stonden er een man of 20 op het water...... Maar hier iets posten Hooo maar! Blijkt dat de helft duitsers en polen waren..... En een enkel engels stel...... Geen KH bezoekers dus.. We blijven hopen Koen..
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Kite tegenwoordig veel op Scheef maar ik ken eigenlijk niemand die hier actief is. Zij jullie we lid van Jumpteam. Moet zeggen dat wij slufterhufters elkaar veel beter kennen.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja, jongens zoveel zit ik niet op het forum. Als het waait sta ik toch wel op het water. Ik kijk vaak wel maar posten...
Helaas heeft het de laatste tijd niet meegezeten. Inderdaad een paar dagen naar het buitenland geweest. USA en ja hoor toen begon het hier in NL te waaien. Daarnaast ben ik met wakeboaden door me knie gegaan. Twee dagen niet kunnen lopen en nu is het kiten met een knie band. Dus loopen zat er even niet in.
Ben wel weer afgelopen weekend op scheef geweest en het ging weer lekker. Mooie hoge bakken, alleen heeft Chrzz zich weer bezeert. Tand door de onderkin en knie verdraaid.
Nu maar weer wachten op wind
|
|
|
koen-tjeee
|
Kite tegenwoordig veel op Scheef maar ik ken eigenlijk niemand die hier actief is. Zij jullie we lid van Jumpteam. Moet zeggen dat wij slufterhufters elkaar veel beter kennen.
Slufterhufter is misschien een kleinere groep? Geen idee, ik ben wel lid van Jumpteam, maar om te zeggen dat ik nu veel mensen daar ken . Wellicht omdat er ook mensen naast/buiten Jumpteam komen kiten...??
|
|
|
koen-tjeee
|
Tja, jongens zoveel zit ik niet op het forum. Als het waait sta ik toch wel op het water. Ik kijk vaak wel maar posten...
Helaas heeft het de laatste tijd niet meegezeten. Inderdaad een paar dagen naar het buitenland geweest. USA en ja hoor toen begon het hier in NL te waaien. Daarnaast ben ik met wakeboaden door me knie gegaan. Twee dagen niet kunnen lopen en nu is het kiten met een knie band. Dus loopen zat er even niet in.
Ben wel weer afgelopen weekend op scheef geweest en het ging weer lekker. Mooie hoge bakken, alleen heeft Chrzz zich weer bezeert. Tand door de onderkin en knie verdraaid.
Nu maar weer wachten op wind
Lucky you guys... Nu een hele goede week voor revlidatie! Hahaha. Nee, balen van de chrashen en blessures. Zit je toch niet op te wachten! Met de wind is het momenteel niet veel soeps, hopelijk komt er volgend weekend wat... Dit is drama!
|
|
|
HDFrank
|
SPUIGZIEK wordt ik van dit weer ........ En als het dan gaat waaien moet je tussen de bruin gebakken koteletjes door. Als we nou eens allemaal een regen/wind dans gaan doen op scheef? Dan komt de wind voor ons en de regen zorgt dat het strand weer van ons wordt... Hoezo hoogmoeds waanzin, na zoveel windloze weken, dagen, uren,minuten en secondes. Ik herken het strand ook helemaal niet, op de webcam. Al die naakte lichamen, die doodstil op het strand liggen. Totaal geen actie
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Tja jongens maar er is hoop windfinder kleurt in het groen op dinsdag. Kijk wel snel want wie weet bedenkt het weer zich weer.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
volgens mij moet de rukbunker van Niels maar weer van stalling gehaald worden... Kunnen we al die hitsigheid weer even kwijt :S...
Knie is ook nog klote, gaat wel steeds beter maar moet er niet te gek mee doen... Zaterdag wel weer ff de baan op, kijken wat het doet
|
|
|
koen-tjeee
|
SPUIGZIEK wordt ik van dit weer ........ Ik herken het strand ook helemaal niet, op de webcam. Al die naakte lichamen, die doodstil op het strand liggen. Totaal geen actie Tja, wellicht andere soort actie, maar na 6x op een dag heb je daar ook wel genoeg van
|
|
|
koen-tjeee
|
volgens mij moet de rukbunker van Niels maar weer van stalling gehaald worden... Kunnen we al die hitsigheid weer even kwijt :S...
Knie is ook nog klote, gaat wel steeds beter maar moet er niet te gek mee doen... Zaterdag wel weer ff de baan op, kijken wat het doet
Wind is nog steeds niet veel soeps! Balen van je knie Chris, toch te hard gerockt? Die rukbunker van Niels is jullie wel lief he... Niet goed gasten . Je gaat zaterdag nog de baan op, hoelaat? Want dat stilzitten schiet echt niet op!!
|
|
|
HDFrank
|
Ben net terug van scheef.. Wat een bakken wind..... om 18.30 uu rde synergy 15m opgelaten (16 /23 knp). Maar na een goed uur stond ik zwaar overpowerd.... De ouwe Guerilla 10m met de aanpassing voor de navigator bar vloog als een 'meleier' heerlijk 2,5 uur staan ragguuh en hakkuh.
|
|
|
koen-tjeee
|
Niels vloog met een 12m in vlagen van 35knopen... Ook best gek. Rond 20:00 stond ik soms overpowered met een 9m.... Goed bezig. Nu weer een week windstil !
|
|
|