Politie in Leeuwarden slaat door

VincentC

Januari 07, 2008, 22:35:30
edit2Rapporteer  
Klassiek voorbeeld van kansloos Nederland, die politieagent is best wel de sjaak volgens de wet  loser

http://www.dumpert.nl/mediabase/37717/acbd41cf/politie_mept_gitarist.html
*Maximus*

Antwoord #1 Januari 08, 2008, 00:47:49
edit2Rapporteer  
wat denkt dat aapie, een beetje de politie de les te leren lezen :S
rikdekker

Antwoord #2 Januari 08, 2008, 00:51:16
edit2Rapporteer  
jongejongejonge. kan ik me zooo ontzettend boos over maken. gewoon machtsmisbruik. zal idd leuk zaakje worden ,gewoon voor laten komen!
rikdekker

Antwoord #3 Januari 08, 2008, 00:51:56
edit2Rapporteer  
XAM, toevallig politie agent in opleiding? zo kom je over namelijk
Morres

Antwoord #4 Januari 08, 2008, 00:59:10
edit2Rapporteer  
zo komt xam helemaal niet over, die vent loopt idd beetje teouwehoren.(die in dat filmpje)maargoed, filmpje is al oud, gezien de bladeren op de bomen en de hippe korte broek Grin
*Maximus*

Antwoord #5 Januari 08, 2008, 01:00:09
edit2Rapporteer  
XAM, toevallig politie agent in opleiding? zo kom je over namelijk

ik ben 15 jaar..
Vinni

Antwoord #6 Januari 08, 2008, 01:11:47
edit2Rapporteer  
Mwa, die gozer zat zwaar uit te dagen.
Probeer je jezelf eens voor te stellen in de schoenen van die agent, ik had me ook niet kunnen beheersen!
Nu had ik hem geen klap gegeven maar wel meegenomen!
rikdekker

Antwoord #7 Januari 08, 2008, 01:22:13
edit2Rapporteer  
als je 15 jaar bent kan je ook later politieagent willen worden hoor!

die mensen hebben een voorbeeldfunctie, en als jij je niet daaraan kan houden moet je geen politieagent worden. die mensen zijn er om rust te bewaren op een normale manier en niet op een manier zoals deze
Vinni

Antwoord #8 Januari 08, 2008, 01:39:15
edit2Rapporteer  
Ja, maar het blijven mensen. Misschien dat die gozer net met een of andere agressieve junk te maken heeft gehad en nog een beetje in zo'n ''stemming'' zat. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een druppel is die de emmer doet overlopen. Ook al kan je je nog zo goed beheersen, soms kan het even teveel worden.

Niet dat ik dikke vriendjes ben met de politie, maar als je niet weet wat er allemaal vooraf is gebeurd bij zo'n man kan je dit naar mijn mening niet veroordelen.
TijN

Antwoord #9 Januari 08, 2008, 01:46:57
edit2Rapporteer  
Ben het opzich wel met Rik eens. Maar.....deze uber linkse rakker met zijn mooie gitaar zegt vanuit het niets dat het corrupte gasten zijn en een aap in uniform, dat is naar mijn mening solliciteren naar een pak rammel.
Die linksdraaiendebiogarde hufter heeft een beetje het respect verloren voor de autoriteit. Kijk eens naar Spanje daar hebben de mensen veel respect voor de politie, je hebt de lokale politie die je graag helpt en meestal nog wel een oogje probeert dicht te knijpen maar doe je wat fout dan kun je het wel schudden, dan krijg je de guardia civil op je dak. En daar wordt je niet vrolijk van
Je hoort die LDBH (linksdraaiende....) ook nog zeggen let op dit wordt lachen. Voorbeeld van uitlokkerij, belediging van ambtenaar in functie. De Politie-agent had dit professioneel op moeten lossen maar begrijp volledig waar hij mee bezig was! 
rikdekker

Antwoord #10 Januari 08, 2008, 01:55:45
edit2Rapporteer  
tinus, wij begrijpen mekaar. hij vraagt er opzich wel om, maar als politieagent moet je ondanks alles professioneel blijven. en dat gebeurt hier dus totaal niet...

en in spanje wordt je niet bekeurd omdat je te vroeg rotjes afsteekt, over de stoep fietst als de straat opengebroken is, of als je achterlicht kapot is.

in spanje wordt je als groep agressieve raddraaiende katsbezopen met knuppels uitelkaar geslagen en gedraag je je de volgende keer omdat je anders weer onder de blauwe plekken zit.

in nederland daar en tegen, worden messentrekkers en verkrachters voor 3 dagen in de cel gegooid..

maargoed! nee, ik ga niet de politiek in  loser
®obbe®t

Antwoord #11 Januari 08, 2008, 02:00:42
edit2Rapporteer  
politie heeft geweldsmonopolie, deze jongen lokte dit uit, als de jongen met een hele andere benadering naar de politie was gestapt, was er niets aan de hand geweest. Deze jongen was echter uit op een conflict, dan vind het ik niet meer dan logisch dan deze jongen een corrigerende tik te geven en mee te nemen naar het bureau.
want zo hou je wel de charisma die de politie hoort te hebben.

amen
KiteboarderRuben

Antwoord #12 Januari 08, 2008, 02:22:36
edit2Rapporteer  
dan vind het ik niet meer dan logisch dan deze jongen een corrigerende tik te geven en mee te nemen naar het bureau.
want zo hou je wel de charisma die de politie hoort te hebben.

amen
daar hebben ze peperspray voor...de agent had gewoon proffesioneel moeten reageren,slaan dat doet de ME wel Tongue.
*Maximus*

Antwoord #13 Januari 08, 2008, 02:39:06
edit2Rapporteer  
tinus, wij begrijpen mekaar. hij vraagt er opzich wel om, maar als politieagent moet je ondanks alles professioneel blijven. en dat gebeurt hier dus totaal niet...

en in spanje wordt je niet bekeurd omdat je te vroeg rotjes afsteekt, over de stoep fietst als de straat opengebroken is, of als je achterlicht kapot is.

in spanje wordt je als groep agressieve raddraaiende katsbezopen met knuppels uitelkaar geslagen en gedraag je je de volgende keer omdat je anders weer onder de blauwe plekken zit.

in nederland daar en tegen, worden messentrekkers en verkrachters voor 3 dagen in de cel gegooid..

maargoed! nee, ik ga niet de politiek in loser

kijk dan hoe dat ventje naar die politie agenten heen loopt "dit word leuk... dit word leuk! haha!".

maar je hebt wel gelijk niet slim van die agent om hem gelijk een mep te geven, als hij hem gewoon meenam had hij zoiezo een proces verbaal gekregen.

Joy.H

Antwoord #14 Januari 08, 2008, 03:20:25
edit2Rapporteer  
een  wordt opgeleid voor dit soort situaties...ze worden hierop getraind door allerlei toneelstukjes te spelen waar ze ook zwaar beledigd worden en waar dit in het niets bij valt.....ok het is nu wel echt enzo maar om zo te reageren mag absoluut niet van een agent want dit is gewoon een reactie die je van een pubertje kunt verwachten.
ok de knul daagde het dik uit en hij beledigt idd een ambtenaar in functie (ook al is het lontje van de agent wel erg kort en verlaagt hij zich tot zijn niveau) dan nog had hij geen corrigerende klap mogen uitdelen. loser
beide fout maar de agent nog het meest voor het niet goed hebben gevolgd van zijn opleiding loser
TijN

Antwoord #15 Januari 08, 2008, 03:37:06
edit2Rapporteer  
Persoonlijk heb ik een BLOEDHEKEL aan dit soort gasten die zo abnormaal bijdehand doen!
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #16 Januari 08, 2008, 03:39:55
edit2Rapporteer  
Tsja had ie kunnen verwachten.
Geen medelijden.
Gertjan

Antwoord #17 Januari 08, 2008, 06:39:49
edit2Rapporteer  
Die snotaap had van mij ook nog een tik er bij kunnen krijgen. Wat een grote bek had dat jog. Als ik die agent was had ik het ook net zo gedaan.

ps normaal moet ik ook niet van de politie hebben maar dit tuig moeten ze veel harder aanpakken. Dan kunnen wij teminste weer een beetje op het wad kiten en de politie in de stad achter dat volk aan.

Net als vrouger.
Micky

Antwoord #18 Januari 08, 2008, 08:30:41
edit2Rapporteer  
Wat een pauperlul die gozer.....ik had nog harder geslagen!!

Waar gaat dit nou over? Een of andere puberale lozer gaat ff bijdehand doen....waarom, waarvoor?
Ga lekker een baan zoeken en doe iets nuttigs! 
Micky

Antwoord #19 Januari 08, 2008, 08:34:29
edit2Rapporteer  
Die snotaap had van mij ook nog een tik er bij kunnen krijgen. Wat een grote bek had dat jog. Als ik die agent was had ik het ook net zo gedaan.

ps normaal moet ik ook niet van de politie hebben maar dit tuig moeten ze veel harder aanpakken. Dan kunnen wij teminste weer een beetje op het wad kiten en de politie in de stad achter dat volk aan.

Net als vrouger.

vroegeâhr......is de juiste spelling... Grin
leeany

Antwoord #20 Januari 08, 2008, 17:34:30
edit2Rapporteer  
wat een kneus is dat ventje.. ze lokken dit gewoon uit.
nou had die gast misschien niet moeten slaan, maja, zo'n kneus met een gitaar en een netvlies terroriserend vest... had hem ook opgepakt.
*Maximus*

Antwoord #21 Januari 08, 2008, 22:58:51
edit2Rapporteer  
waarom hebben de meeste mensen een bloedhekel aan de politie? omdat ze een keer te hard gereden ofso? dat vind ik namelijk best wel kinderachtig...
VincentC

Antwoord #22 Januari 09, 2008, 00:00:57
edit2Rapporteer  
waarom hebben de meeste mensen een bloedhekel aan de politie? omdat ze een keer te hard gereden ofso? dat vind ik namelijk best wel kinderachtig...

Omdat ze in plaats van echt werk verrichten zich bezighouden met dit soort gedoe.. Als je in een stad als Almere woont snap je het volkomen in ieder geval =))
Joy.H

Antwoord #23 Januari 09, 2008, 00:30:42
edit2Rapporteer  

Lips Sealed
Lex

Antwoord #24 Januari 09, 2008, 00:39:11
edit2Rapporteer  

Omdat ze in plaats van echt werk verrichten zich bezighouden met dit soort gedoe.. Als je in een stad als Almere woont snap je het volkomen in ieder geval =))

Ze waren mischien wel bezig met echt werk, maar dit soort figuren houden de agenten van hun werk af. Die mensen doen gewoon hun werk.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.