Toy
|
Wel leuk. maar straks zit je de hele tijd naar die homo te kijken en komt er geen kiten hehehe maar wel de moeite om te kijken ik wil wel zien hoe gordon gaat kiten hahaha die gaat denk ik echt gillend naar huis...
|
|
|
|
Morres
|
Grapjas, daar staat gene verdere info over vanavond Ik had er ook al gekeken
|
|
|
|
|
JO'Neill
|
Winter hier is in SA zomer toch..... Vorige week was ie ook al in SA...zal vanavond ook wel weer zijn denk ik...k ga iig wel kijken of ze voorbij komen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik had het ook in mijn agenda staan voor vanavond. Had ik een tijdje geleden gelezen op Hanglos. We zullen zien. Zal het ook verschijnen op uitzending gemist van RTL? Dat is er nu toch ook?
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nee NIET vanavond heb net de redactie gebeld, het is volgende week, 2 april net als wazzaaah dus zegt. Hopen dat ze die Gordon lekker laten body draggen in 8 bft met een 12
|
|
|
roeb
Gast
|
Nee NIET vanavond heb net de redactie gebeld, het is volgende week, 2 april net als wazzaaah dus zegt. Hopen dat ze die Gordon lekker laten body draggen in 8 bft met een 12 En aflandige wind?
|
|
|
kitaholic
|
Nee NIET vanavond heb net de redactie gebeld, het is volgende week, 2 april net als wazzaaah dus zegt. Hopen dat ze die Gordon lekker laten body draggen in 8 bft met een 12 En aflandige wind? + sharks!
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Nee NIET vanavond heb net de redactie gebeld, het is volgende week, 2 april net als wazzaaah dus zegt. Hopen dat ze die Gordon lekker laten body draggen in 8 bft met een 12 En aflandige wind? + sharks! en nooit meer ophalen!
|
|
|
|
pimpoldi
|
wooooo nice gemaakt zeg!
|
|
|
xxedguyxx
|
volgende week pas!
PFF wat een poep zooi..... maarja S.A. zegt al genoeg;)
Greeetz,
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hehe dat filmpje is vet.... Volgende week pas, jammer....voor niks de heldag met een kruissje op mijn hand gelopen Echt varen zit er niet in, alleen achter Jalou aan beungelen en rond huppellen in zijn strakkie pakkie maar we zullen zien
|
|
|
Gerard
Gast
|
Nee NIET vanavond heb net de redactie gebeld, het is volgende week, 2 april net als wazzaaah dus zegt. Hopen dat ze die Gordon lekker laten body draggen in 8 bft met een 12 Met aflandige wind!
|
|
|
a3ian
|
volgende week gillende nicht aan een vlieger
|
|
|
jorden
|
hehe dat filmpje is vet.... Volgende week pas, jammer....voor niks de heldag met een kruissje op mijn hand gelopen Echt varen zit er niet in, alleen achter Jalou aan beungelen en rond huppellen in zijn strakkie pakkie maar we zullen zien denk eerder achter kevin aan!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hopen dat ze die Gordon lekker laten body draggen in 8 bft met een 12 Met zijn gewicht is ie dan net genoeg gepowered om op een deur te staan. Kunnen we Rudo's 16m2 Sjokweef niet ter beschikking stellen voor zo'n goed doel?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ja daaaaaaaaaag dat is dus geen goed doel, knoop die nicht maar je eigen rhino zeg
|
|
|
Toy
|
misschien is nathelie holoway ook wel zo verdwenen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ja daaaaaaaaaag dat is dus geen goed doel, knoop die nicht maar je eigen rhino zeg Te weinig oppervlak om Moby Dick water te laten verplaatsen, dus die 16m2 is echt wel nodig. Ik zeg niet dat we jou niet moeten compenseren, ik denk dat een hoop mensen in NL wel een eurootje overhebben. Als 700 dat denken heb jij al bijna weer een nieuwe kite misschien is nathelie holoway ook wel zo verdwenen Dat zou impliceren dat Joran verstand zou hebben van kiten, en daar is zijn snapvermogen niet toereikend genoeg voor vermoed ik. Overigens is Fisherman's Hut wel een aflandige kitespot...
|
|
|