Zoals ik zei is de keuken gevuld met veel ervaring (RV'ers) en die blijven op hun plek en anderzijds met nieuwe personen die vooral hebben gekozen voor communicatie, evenementen en sponsoring. Het zal dus echt van buitenaf moeten komen.
Het zijn ook stevige functies die net iets verder gaan dan de vrijblijvendheid om eraan te werken als je tijd hebt en op de momenten dat je het druk hebt te laten liggen. Maar er moet toch wel een fervent kiter zijn die in zijn huidige werk lekker in zijn vel zit en hierdoor wat tijd per week vrij kan maken voor onze geweldige sport!
Yvo, is het wat geworden met de gegadigden tot nu toe?
Mocht er geen geschikte kandidaat zijn. We hopen dat je dan bereid bent om het voorzitterschap tijdelijk te continueren totdat we een nieuwe geschikte voorzitter gevonden hebben? Het zou zonde zijn als jou twee jaar ervaring zonder overdracht en opvolging verloren gaat.
Good winds, Arjan
« Laatste verandering: April 05, 2008, 00:53:03 door ~Arjan »
Ik acht de kans groot dat we een geschikte opvolger vinden.
Hypothetisch...natuurlijk zou de NKV doorgaan, ook zonder mij. Het is altijd mogelijk een interim aan te wijzen. Dan is het slechts een kwestie van tijd tot zich weer een geschikt persoon aanmeldt. De NKV is nu zo goed bezet dat het systeem niet meer afhankelijk is van een paar bestuursleden.
Maar voor een goede overdracht is dit wel de meest ideale situatie. Maandagavond ontmoeten 4 NKV´ers de geinteresseerden.
Bedankt Lex, prettig om waardering te krijgen voor de werkzaamheden.
Daarom wil ik hierbij ook de aandacht vestigen op Salvador Santiago, onze penningmeester die na 4 bestuursjaren op 23 april ook afscheid neemt.
En niet te vergeten alle RV´ers. Ik heb me 1,5 jaar ingezet terwijl veel RV´ers al jarenlang strijden voor de spots. De komende 2 jaar worden belangrijk voor het kitesurfen in NL. Bestuursleden komen en gaan, maar die RV´ers gaan door. Echt top! We hebben hun nodig en zij het watersportverbond. Ik hoop dat we als vereniging ism de bond en alle kiters voor elkaar kunnen krijgen dat NL een ultiem land blijft om te kitesurfen.