hey hallo
aller eerst weeg ik 50 kilo vaar een 10m naish torch 2005 met een 140*38 boardje
was vandaag op strand horst en zat een partij te worstellen om te starten ben eigenlijk al een jaar aan het worstellen om te starten nou lukt het starten wel maar blijven staan op het boardje lukt gewoon niet mijn kite stuurt echt heel langzaam in en als ik sta zakt de kracht weg van de kite
wat doe ik fout
graag hoor ik jullie reacties
aller eerst weeg ik 50 kilo vaar een 10m naish torch 2005 met een 140*38 boardje
was vandaag op strand horst en zat een partij te worstellen om te starten ben eigenlijk al een jaar aan het worstellen om te starten nou lukt het starten wel maar blijven staan op het boardje lukt gewoon niet mijn kite stuurt echt heel langzaam in en als ik sta zakt de kracht weg van de kite
wat doe ik fout
graag hoor ik jullie reacties
moet het wel een beetje waaien. En als er weinig wind is sinussen als een gek (heen en weer met je kite). Zo langzaam is die 10 mtr nou ook weer niet en als ie dat wel is dan is ie misschien wel niet zo lekker afgesteld. Dat moet je daar even aan een crack vragen. Aan de topics en antwoorden te zien lopen die daar genoeg rond.
een grotere kite kan ook wel helpen bij zo weinig wind. hier op Scheef waaide het al amper dus weet niet hoe t daar was. Hier kwamen ze ook al snel terug van het water.