Het valt me op dat er hier veel mensen zijn die hun board verliezen of dat hun spullen gejat worden.
Elke keer valt me op dat veel mensen het zichzelf ook wel erg moeilijk maken om dat soort spullen nog terug te vinden.
Daarom wat tips die wellicht kunnen helpen:
- Noteer met watervaste stift je 06 nummer op je board. Dan kan iemand je tenminste bellen als hij hem heeft gevonden en bovendien kan de reddingsbrigade je eventueel opbellen of je niet verzopen bent als ze je board midden op zee vinden.
- Noteer thuis op een briefje de serienummers van je kites of beter nog neem er een foto van. Handig als je kites gejat zijn en ze vermoedelijk op marktplaats doorverkocht worden. Kun je tenminste je voordoen als geïnteresseerde koper en ter plekke checken of ze van jou zijn.
- Neem een keer een foto van je board en kites. Als je dan een keer hier een oproep plaats nadat je iets verloren bent, dan kun je er een foto van laten zien. Dat zegt iig meer dan 1000 woorden.
- Als laatste heb ik nog een handige link ->
www.zoekwekker.nl. Deze site speurt alle 2ehands sites af en stuurt je een mailtje als er iets word aangeboden wat jij zoekt. Makkelijk om gejatte spullen te traceren.
Ik hoop dat dit een hoop gelazer oplost.