Nature
|
Dat is niet alleen op muiderberg maar zo een beetje over . Er zijn altijd van dat soort mensen bij die pompies jatten maja niks aan te doen denk ik dan maar en tegenwoordig pakt iedereen maar zonder te vragen. ik heb dan wel 4 pompen in de schuur maargoed oplossing: Stikker erop plakken ofzo ?
|
|
|
vissie
|
oplossing: Koop een venom of guerilla of flysurfer Geen pomp nodig. Maargoed tube is wat mooier
|
|
|
Morres
|
Wow, bedankt voor die opbeurende woorden en je bijdrage vission... Denk niet dat ze op zo'n opmerking zit te w88
|
|
|
Geen
|
Mijn pomp is ook al eens gejat,, te triest. ik heb er nu stickers opzitten die lekker helemaal niemand heeft:P
|
|
|
chico
|
Ik heb zo'n licht groene van Naish. Zo'n kermit ding. Die is zo lelijk die wil niemand hebben.
|
|
|
Silva
|
Ik heb de rood-bruine van Naish, met afgebroken pootje. Goed genoeg om ff te gebruiken, maar blijkbaar te lelijk om ff terug te leggen. Zo lelijk dat ie in het hoge gras is gegooid.
Sorry hoor maar, die instelling van "niets aan te doen" zit mij niet lekker. Helemaal verkeerde instelling. Beetje respect voor andermans spullen. Ook al is het lelijk en afgetrapt.
|
|
|
Spikey
|
anders wel respect voor mijn leerlingen ;-)
" hey geef jij les ? mijn pomp is gejat , hebben jouw leerlingen hem toevallig ?? eh wat voor pomp ? naish ....ehhh nee lieverd hebben we niet ....ja muiderberg blabla vorige week ook al een pomp gejat ......afijn ffies later heb je hem weer ....
chill out en let op je gear, op mberg wordt bijna nooit wat gejat en als je iets kwijt bent ...zeg dan niet " hij is gejat heb jij hem " ...beetje verkeerde instelling ....
;-)
|
|
|
Silva
|
ad Spikey: Mijn woorden waren: hebben jouw leerlingen em per ongeluk gepakt? Niet hebben jouw leerlingen em gejat. Ffies later is als ik zelf van het water ben en er amper nog wat op de kant ligt. Ik was op dat moment behoorlijk chaggie he? Bijna nooit wat gestolen? Vorige week nog!
|
|
|
vissie
|
Sowieso. Stel dat je iemand ziet met jou pomp. Wat dan. je spreekt heb aan. En wil hem terug. Dat maakt hem toch niks uit. Toch? Ik vind het heel raar als je een pomp jat. Ook al is het misschien een kleinigheid.
|
|
|
Spikey
|
hmm wat je wil, het ging mij om " de toon " en ik was niet de enige die dat opmerkte.
|
|
|
ktc
Geen avatar
|
Iedereen zijn punt gemaakt. Toch zijn er veel ichtpuntjes de meeste spullen die worden vergeten worden terug gegeven na een post de verschillende forums. En er is een oude regel, wie de baal kaatst kan hem terug verwachten, dus degene die zo onzorgvuldig is met andermans spullen is vroeg of laar zelf aan de beurt.
Natuurlijk kan je ook gaan kiten en geen pomp en tas meenemen naar de spot je komt aan en leent een pomp die gooi je in het hoge gras en gaat lekker klusesen op je nobile555,
|
|
|
Morres
|
En er is een oude regel, wie de baal kaatst kan hem terug verwachten Sorry, melig
|
|
|
Nature
|
Als iemand je spul wil jatten doet hij dat dus in die zin niks aan te doen.. tuurlijk is t niks. het beste is om je pomp ff in je tas te steken of er aan vast te maken dat scheelt al heel erg. maar het gaat erom dat t niet op muiderberg alleen zo is natuurlijk
|
|
|
Langbeest
|
@ Morres, Leuk en meeeelig
|
|
|
Ocean-Limbo
|
oplossing: Koop een venom of guerilla of flysurfer Geen pomp nodig. Maargoed tube is wat mooier
Jouw eerste stelling klopt volledig> Neem nou de Flysurfer. Je rolt de kite uit, legt wat zand op een tip, inspecteert even de lijnen en laat gaan die banaan! Dit duurt ongeveer 5 minuten. Dus NO PUMPING Wat de tweede stelling betreft: de is natuurlijk altijd een kwestie van smaak maar wat mij betreft gaat er niets boven de schoonheid van de Psycho III en vooral de Pulse II. Grtz.
|
|
|
Spoon
|
@ morres, grappig maar beetje off topic niet?
@ de rest, ik ben het eens met de stelling dat iets wat van jou is niet ongevraagd "geleend" mag worden. Ik kan me er zo boos om maken. Mijn fiets is afgelopen jaar 4 keer gejat. 1 keer kwam een dader zelfs voorbij fietsen maar hij was sneller op de fiets dan ik renend. Punt is dat er tegenwoordig maar mee om wordt gegaan met de stelling van "ach het is toch niet van mij.."
ik behandel mensen zoals ik zelf ook behandeld wil worden. als ik iemand zie die niet bij diegene zn spullen hoort dan krijgt diegen van mij een opmerking jah.
|
|
|
Lex
|
Ach ja...na het lenen inderdaad weer netjes terug leggen, dan komt alles goed. @limbosurf:
|
|
|
Morres
|
@limbosurf: Ach ja joh, ff lekker tubers afzeiken Zelf nooit problemen gehad wanneer iemand wat van mij leende (leash, pomp)Maar kan ook zijn omdat het hier altijd kleine groep kiters is
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@limbosurf: Ach ja joh, ff lekker tubers afzeiken Wat afzeiken!!!!??? Ik reageer alleen op twee stellingen. Ik zeik niemand af. Ik geef een beschrijving van het gebruikersgemak van een Flysurfer omdat je deze niet hoeft op te pompen en darmee dus ook geen pomp nodig hebt die door anderen "geleend" kan worden. Daarnaast geef ik mijn mening over het uiterlijk van de Flysurfers en dat is, zoals ik al zei een kwestie van smaak. Dus beste Morres: "Goed lezen en niet zo vlug op je teentjes getrapt zijn". Grtz.
|
|
|
Geronimo79
|
@ limbosurf... je bent bijna net zo erg als ik met Waroo...
|
|
|
youne nl
|
niveau stijgt dames
|
|
|
leeany
|
@limbosurf: Ach ja joh, ff lekker tubers afzeiken Wat afzeiken!!!!??? Ik reageer alleen op twee stellingen. Ik zeik niemand af. Ik geef een beschrijving van het gebruikersgemak van een Flysurfer omdat je deze niet hoeft op te pompen en darmee dus ook geen pomp nodig hebt die door anderen "geleend" kan worden. Daarnaast geef ik mijn mening over het uiterlijk van de Flysurfers en dat is, zoals ik al zei een kwestie van smaak. Dus beste Morres: "Goed lezen en niet zo vlug op je teentjes getrapt zijn". Grtz. nee een half uur dat ding uit de knoop halen is "gemak".. maar inderdaad, laat die pomp gewoon liggen, en vraag het daarna. maar sowieso, gaan kiten met de instelling van, er ligt daar vast wel een pomp die ik kan gebruiken is wazig.
|
|
|
Idefixe
|
@limbosurf: Ach ja joh, ff lekker tubers afzeiken Wat afzeiken!!!!??? Ik reageer alleen op twee stellingen. Ik zeik niemand af. Ik geef een beschrijving van het gebruikersgemak van een Flysurfer omdat je deze niet hoeft op te pompen en darmee dus ook geen pomp nodig hebt die door anderen "geleend" kan worden. Daarnaast geef ik mijn mening over het uiterlijk van de Flysurfers en dat is, zoals ik al zei een kwestie van smaak. Dus beste Morres: "Goed lezen en niet zo vlug op je teentjes getrapt zijn". Grtz. volgens mij gaat dit topic gewoon over het feit dat er dus iemand niet van andersmans spullen af kan blijven. In dit geval een pomp. Als je dan hardstikke gelukkig bent dat je voor jouw vlieger geen pomp nodig hebt heeft dat niets met dit topic te maken ( misschien jatten ze de volgende keer wel jouw bar , kleine kans want de vraag is weer wat kleiner voor die matrassen toestanden) Als je het echt zo verschrikkelijk belangrijk en opzienbarend vindt dat jij geen pomp nodig hebt voor je vlieger maak dan ff lekker een eigen topic aan........... (ontopic) blijf dus van anders mans spullen af en gebruik je ze toch ( iedereen mag m'n spullen pakken als ik op het water ben) leg ze dan gewoon ff terug
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
nog erger: ongevraagd pomp lenen, slopen en geschrokken ende betrapt opkijken omdat je denkt dat 'ie van mij is... (heb ik meegemaakt, pomp was van O). "het gebeurde op de slufter" . Silva, pomp (en andere bulletjes) in de tas, tas netjes dicht, dan lopen ze door naar de volgende berg spullen. Veel kiters gaan er van uit dat jij hun pomp ook wil lenen als jij de jouwe vergeten bent, dus lenen ze de jouwe alvast. Niet netjes terugleggen is natuurlijk heel erg. Enne hoe doen die foilkiters dan warming up (buik, rug, hams, glutus maximus, andere arm, the works)? nou?
|
|
|