KiteDemon
|
Tip: HOU JE RAVENS III !!!!!!! Alliance kan echt niet tippen aan de performance van de RavenIII.
Geen waardige opvolger IMO.
|
|
|
e_surf
|
Hey KiteDemon, Heb jij ook niet Ravens ? Heb jij of één van je collegakiters al eens met een Alliance gevlogen?
|
|
|
|
xray
|
Raven 3 heeft inderdaad nog steeds geen waardige opvolger.....
|
|
|
Don Fredel
Geen avatar
|
Heb twee weken geleden een Alliance 10m gekocht maar tot op heden nog niet echt de lucht in gehad. Hiervoor had ik een X4, dus voor mij een grote vooruitgang qua depower en pompsysteem. Dus wanneer het weer eens echt gaat waaien, ......
|
|
|
Gaastra
|
Edje,
Niet doen die dingen zijn net Chinese origami, en pussy kites. Lekker door blijven knallen met die raafjes.
|
|
|
e_surf
|
Lijkt me eigenlijk wel duidelijk nu. Ook op kiteforum.com zijn de reactie's in de vergelijkingen tussen de Raven III en de Naish Alliance niet echt positief. De "echte" opvolger voor de Raven III moet blijkbaar nog worden gemaakt. Nothing beats the Raven III @Gaastra > C-kites Rules....
|
|
|
Morres
|
Nothing beats the Gaastra....op 2 manieren op te vatten
|
|
|
Don Fredel
Geen avatar
|
Nog een vraagje. Komen de grotere maten kites van Naish ook met 20" barren?
|
|
|
|
Tom
|
Neee verkoop je ravens maar aan mij . Maar was Helix geen opvolger? Lift wel aggresiever Ik heb nog een 14 voor je!
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja? Die oranje? haha ik moet je nog steeds bellen ook nog een 10..?? Ebn ik helemaal blij
|
|
|
Tom
|
ja? Die oranje? haha ik moet je nog steeds bellen ook nog een 10..?? Ebn ik helemaal blij Ah sorry man die 10 is al weg! Die 14 is die oranje ja Die staat er hier nog maar alleen en warmpjes bij op zoek naar een nieuwe liefde
|
|
|
|
Don Fredel
Geen avatar
|
Op welke punten vliegt de Alliance niet goed dan. Ik zie alleen maar algemene opmerkingen rond vliegen.
De tests die ik lees zijn ook niet verkeerd. Trouwens nog nooit een test gelezen in een kiteblad waar een kite werd afgekraakt. Het is wel een Naish kite. Niet een onbekend merk.
Reeds wel met een 14 gekite en wat mij opvalt is dat de kite een goede depower heeft en dan nog steeds goed stuurd. Voor een 14 razend snel is. Ik had wat meer low end verwacht van deze kite. Verder vliegt hij echt ver in het windvenster.
Ook eens naar Kiteforum.com gekeken maar echt negatief zoals hier nog niet tegengekomen.
|
|
|
fransie
|
ravens 3 houden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
LEAF
|
Ben net juist helemaal over op de Raaf3, kosten nieuw niks meer in Duitsland en wat een top kite. Net terug van een trip Tarifa en heb daar echt weer wat hoogte records gebroken, nee voor mij geen Sigma kite voorlopig. Ben zolangszamerhand erg benieuwd waar Naish in 2009 mee gaat komen? Als ze de C shape eruit gooien dan ben ik in iedergeval zeer teleurgesteld.
|
|
|
mbetz
|
Ravens III blijven top, ik vaar 14, 10 en 8m en snap niet waarom Naish de Raven voor 2008 uit het pogramma heeft gehaald. De Sigma Kites zien er super gaaf uit maar ik vind een C kite gewoon lekkerder dan een SLE... Wellicht komt Naish nog tot inkeer, en wordt de Alliance ingeruild voor een nieuwe Raven in 2009.......
|
|
|