Ik moet het toch ff kwijt hoor
Zo'n 4 jaar geleden m'n eerste lesje gehad en m'n eerste setje gekocht. Na dit eerste setje al snel meer vliegers in huis gehaald. Ondertussen behoorlijk letterlijk en figuurlijk hoocked aan de sport. Je vindt bij mij thuis nu een aardige verzameling vliegers. Nadat mijn favoriete merk mij een aantal keren op gebied van garantie en aftersales behoorlijk in de steek had gelaten ( nee Dave ik noem geen namen
) en het feit dat ik als "oudere eigenwijze betweterige enz. enz. ) graag tegen alle adviezen in een C-shape fanaat ben, kwam ik dus uit bij een Fuel.
Als alleen verdienende pa met 2 schoolgaande kinderen hebben we het niet slecht. D'r staat een autootje, kinderen gaan goed gekleed naar school, ik kan m'n biertje drinken maar zaken als vakantie buitenland e.d. zit er dus ff niet in.Op zoek naar een 2e hands Fuel dus.
Gezien m'n gewicht van 95 kg ga ik dus eerst voor een 13m om later op zoek te gaan naar euries voor een 9m.
Na enig zoeken wordt de 13m gevonden. Ikkie echt wel happy dus. Vlieger doet pcies wat ik wil , sterker nog, ik ga de sport op een heel andere ( positievere) manier ervaren. Door ( nu iets van 7 weken geleden) ietwat lullig gelande backloop => gebroken rib, 2 keer wat rustig moeten varen maar bij de derde keer met m'n nieuwe liefde gaan we er dus voor.
Vlieger terug sturen, iets kracht opbouwen, vlieger weer in de vaarrichting en met een gevoel van gewichtloosheid backloopend er achteraan. Lekker relaxed, zonnetje op m'n knar, This is life
Ietwat over "geroteerd " en op m'n back in het water
. De crash is eigenlijk heel rustig / niets aan de hand.
Nadat ik mij omkeer richting vlieger is het ff echt OEPS
. De vlieger is geheel leeg gelopen en ligt er als een hoopje ellende bij. Op de kant aangekomen blijkt het doek langs de middelste strut van L.E. tot en met de T.E. doorgescheurd te zijn.
Om dit lange verhaal maar ff kort te maken: ik was al verbaasd dat Roy diezelfde avond ( vrijdagavond 23.00 uur !!!! ) via de mail al reageerde op m'n verhaal. Ik kreeg vandaag het volgende bericht van Slingshot ( met daarbij de opmerking dat XX een kleiner bedrag dan de transportkosten is. )
ik ga nu een beetje begrijpen waarom al die gasten riepen : koop nu maar gewoon een slingshot!
citaat:
Hi Tom,
Ik ben er even mee aan de slag geweest, ik kan je 2 dingen aanbieden als een garantie
1. wij repareren hem kostenloos voor je!
2. met een bijbetaling van XX krijg je van ons een nieuwe 13 2008’
Just let me know.
Gr,
--
Roy Zoon