Prolimit Airtime

Bastiaan_

Berichten: 29
September 03, 2008, 12:58:20
edit2Rapporteer  
Bij www.aquatrends.nl hebben ze deze heuptrapeze voor een mooie prijs liggen. Ik kan echter bijzonder weinig op het internet vinden over deze trapeze. Zo'n bladder in je rug kan comfortabel zijn, maar hoe degelijk is zoiets en hoe vaak moet je bijpompen.
De trapeze wordt al een paar jaar gemaakt, dus je zou haast zeggen dat het wel werkt. Ik ben ze alleen nog niet in het echt tegengekomen.

Is er iemand die er meer over kan vertellen?
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #1 September 03, 2008, 13:08:44
edit2Rapporteer  
Ik heb 'm ook. deze toch?


nix mis mee, gewoon prolimit kwaliteit. oppompen doe ik niet, zit prima zonder.

Oppompen gaat zwaar (hard pompen voor een beetje lucht) en hij zit dan wel meteen vol gaat weinig lucht in.
Een tussenvorm, beetje lucht erin gaat lastig.

Moet er wel bij zeggen dat ik hier beperkt mee geexpirimenteerd heb en alleen toen ik 'm net had. Zoals gezegd hij zit prima op dit moment. ThumpsUp

voor €75 geen miskoop
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #2 September 03, 2008, 13:27:19
edit2Rapporteer  
Prima ding..... lang gebruik van gemaakt, niet veel  geld !!
Bastiaan_

Berichten: 29
Antwoord #3 September 03, 2008, 13:52:09
edit2Rapporteer  
Ik bedoelde eigenlijk het 2008 model. Die hebben ze namelijk nog in m'n maat. Met 89 euro is die ook zeker niet duur:

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.