pimpoldi
|
DAMN heeeeeel vet!!! weer een mooi C-shape erbij!
|
|
|
Lex
|
Inderdaad hele vette kite! Vet design ook!
|
|
|
Morres
|
ziet er weer goed uit, zoals we gewend zijn, wat is anders dan de non-pro versie?
|
|
|
|
|
Wouter
|
ziet er weer goed uit, zoals we gewend zijn, wat is anders dan de non-pro versie?
Tja...ze voegen er het woordje Pro aan toe dit jaar om de doelgroep duidelijk te maken. Het is met "Pro"wat dik aangezet maar het is niet een kite voor beginners. De 2009 zal lichter worden tov 2008 (iets dunnere LE, dunnere struts en aanpassingen in dacron frame)
|
|
|
Alferink
|
Is er ook al nieuws over de nieuwe bar?? Dan doel ik vooral op de chickenloop, word die nog anders (groter, met 'fixatie'?)
|
|
|
|
OR-Wesley
|
Vet vet vet, wouter kan je me even laten weten als je de kite binnen hebt wil hem dan graag een keer testen!
|
|
|
Nature
|
Dope zo een witte chickenloop!
|
|
|
Alferink
|
Toppie, mooi systeem
|
|
|
pimpoldi
|
zie ik dubbeldepowerkoord?? ik zie 2 lijnen door de bar gaan maar geen 5th!?
|
|
|
NIELZZZZ
|
mooie kite en 4 lijns is dat top dan
|
|
|
jeroen90
|
als je kijkt naar de fotos van de kite zie je toch duidelijk een 5de lijn.
|
|
|
Alferink
|
Zijn denk ik foto's van de SLE bar (4 lijns), maar chicken-systeem zal wel het zelfde zijn.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Leuke set kite's, maar die controlbar met die chickenloop lijkt mij een beetje goedkoop, ik zal het wel verkeerd hebben Ik moet het eerst met eigen ogen bekeken hebben om het beter te kunnen beoordelen of testen natuurlijk
|
|
|
|
TtHoM@s
|
haha wat heb je gerookt man, echt op elke foto zie je dat er een 5e lijn op zit geeft niet, vet kiteje btw
|
|
|
Joy.H
|
mooie kite en systeem van de chickenloop ziet er ook goed uit ben beneiuwd hoe hij vliegt
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wat gaat die kite kosten? KO 1000 voor een 9 ofzo??
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wit met goud, ja hoor! Wat een ongelovelijk vlak profiel heeft dat ding zeg. Maar je hebt al een paar tegels uit het plafond geloopt zie ik. Ben benieuwd, daar wil ik ook wel eens aan hangen!
|
|
|
barry
|
Zijn denk ik foto's van de SLE bar (4 lijns), maar chicken-systeem zal wel het zelfde zijn.
Inderdaad dit is een foto van de sle bar. De witte loop is er in drie verschillende maten. De kite kan zowel 4 als 5 lijns gevaren worden, de 5th lijn is simpel van de bar te verwijderen.
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
haha wat heb je gerookt man, echt op elke foto zie je dat er een 5e lijn op zit geeft niet, vet kiteje btw je kan m 4 lin maar ook 5 lijns vliegen staat er onder thomas ik rook ook niet drink alleen absint
|
|
|