shannon89
Gast
|
bikiniisuit, ik zeg: Schijn bedriegd! Trap niet in z'n lieve voorkomen, die aggresieve valse kraaloogjes veraden hem.
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
....mmm .. ziet er echt echt uit als n snoetje gewoon, enne hoe t dan met de vergelijking tussen eigenaren en hun beestje ????????? ...eeuh????
|
|
|
shannon89
Gast
|
ik had het niet over de cavia...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
....mmm .. ziet er echt echt uit als n snoetje
En met zo, n naam kan dat toch ook niet anders.... En tja dan de eigenaren ervan? Leuk spul hoor! Ze doen ook aardig mee op dit forum, maar die "Matjas the scissor-kid" is er eentje om voor op te passen. Je hebt zo een schaar in je rug .....
|
|
|
Vinni
|
bikiniisuit, ik zeg: Schijn bedriegd! Trap niet in z'n lieve voorkomen, die aggresieve valse kraaloogjes veraden hem.
Ik zal je nog eens een paar handschoentjes aanbieden En als je matthias met een schaar ziet moet je inderdaad gaan rennen! Niet te zuinig die jongen, hij smeert er zelfs z'n brood mee!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En als je matthias met een schaar ziet moet je inderdaad gaan rennen! Niet te zuinig die jongen, hij smeert er zelfs z'n brood mee!! Ohw zit ik er ff naast? Dacht altijd dat het een meissie was?
|
|
|
Vinni
|
Naja, ik ben er ook nog niet helemaal uit. Gewoon van allebei een beetje zeg maar.
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
Wel een lief beestje hoor
@leon wou je even voor stellen dit is Robin......
@Rich@rd>>>238,2 Kan Robin dezen ook niet meteen even te grazen nemen? Zijn de honden van m,n ouders en mij sint-bernards een kat en konijn Dommel 85 kilo Loebas 100 kilo Hoeft slang Robin de eerst komende 40 jaar niet meer te eten, en hoef ik ze even niet meer uit te laten.. En is cavia leon nog steeds intact..... @leon als je de diepvries er bij leverd waar het in past ...en graag in hap klare porties heb momenteel de diepvries vol met kalkoen voor de kerst sorry
|
|
|
|
~Kas
|
er zal maar een cavia naar je vernoemd zijn
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
er zal maar een cavia naar je vernoemd zijn Zijn we jaloers?
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
wat ~kas bedoelt te zegge, na 6 pagina's blogge + bijna kerst, is Leon niet een beetje eenzaam, nwe vriendjes erbij en zo....(ok geen slang, hond, paard, maar soortgenootjes), gezellig...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wat ~kas bedoelt te zegge, na 6 pagina's blogge + bijna kerst, is Leon niet een beetje eenzaam, nwe vriendjes erbij en zo....(ok geen slang, hond, paard, maar soortgenootjes), gezellig...
Welnee! Een echte leon kent zijn/haar plek, hetzij op het water of in een kooi
|
|
|
Lex
|
of met een fles absint in de kerstboom!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
of met een fles absint in de kerstboom!
Das iets te persoonlijk Lex
|
|
|
Micky
|
Vandaag een prutje opgezet met sereh, knoflook, soja, mirin, koriander en ehhh... knoflook...veel knoflook. Kippetje erin...en lekker Volgende keer Leon...
|
|
|
Vinni
|
Dit topic loopt nu wel erg uit de hand jongens! Je weet toch wel dat knoflook bij een cavia niet lekker is
|
|
|
KappuhH
|
Heb je de wc er al mee geborsteld Vincent?
|
|
|
Vinni
|
Nee, daar hebben wij een schoonmaakster voor, volgens mij heet ze micky
|
|
|
KappuhH
|
oke, fotos dus!!! (ik weet al welke komen gaat, iets met 'haar' ofzo )
|
|
|
OR-Wesley
|
mijn cavia heette vroeger ''zwaffel'
|
|
|
Spoon
|
maaruh... hoe is het nouw met vinni zn cuntvia?
|
|
|
JorritPi
|
Wat dacht je van de "Google"!!
|
|
|