Gezocht: Leuke groep voor kitevakantie in de zomer

Steef S

Berichten: 123
Antwoord #25 Maart 09, 2009, 03:24:46
edit2Rapporteer  
En hebt gelijk over de verschillen in prijs qua seizoen maar ik ben een student dus kan helaas niet buiten de vakantieperiodes om:(
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #26 Maart 09, 2009, 11:42:08
edit2Rapporteer  
Hoe groot is de groep? Steef of dergelijk heeft het namelijk al over "wij".
Plus waar komen jullie vandaan. Schoolvakantie verschillen per regio..
Vergeet niet dat een auto huren redelijk prijzig is..!
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #27 Maart 09, 2009, 14:33:14
edit2Rapporteer  
Ik ga zoizo met twee goede vrienden van me. Wij komen uit Breda. Het was eigelijk niet ons plan om een auto te huren aangezien wij alledrie 20 zijn en er dan nog geen mogen huren dus wij doen alles met openbaar vervoer.

Greetz
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #28 Maart 10, 2009, 18:49:33
edit2Rapporteer  
Sorry voor het late antwoord, blijkbaar staan mijn notificaties bij antwoord uit:P

Jeroen, ik kon wel eerder jij kan alleen niet later;) dus het is jouw schuld! En je vraagt ook wel om een irriitant niksjochie als jullie mij steeds zo lopen te focken! Met je "glas water"

@Steef S, klinkt als een plan! Ik heb niet zoveel ervaring met kitespots etc dus ik hoop dat jullie het een beetje weten. Ik woon alleen wel in Noord-Holland, mijn vakantie data staan al bij de 1e post Wink

Ik hoor het nog wel even en zal nu sneller reageren Wink

Later
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #29 Maart 10, 2009, 19:53:40
edit2Rapporteer  
Oeh.. Dat wordt afzien, tarifa low-budget ipv el gouna high budget! Geen waterpijp, omeletje sochtends, gratis "bier" maar ook geen cocktails meer!

Maar Tarifa is wel vet! Vaak goede wind en af en toe flinke stormen! Ik moet je alleen teleurstellen, ik ga met jord en nog een gast de franse kust af.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #30 Maart 10, 2009, 22:54:09
edit2Rapporteer  
Oeh.. Dat wordt afzien, tarifa low-budget ipv el gouna high budget! Geen waterpijp, omeletje sochtends, gratis "bier" maar ook geen cocktails meer!

Maar Tarifa is wel vet! Vaak goede wind en af en toe flinke stormen! Ik moet je alleen teleurstellen, ik ga met jord en nog een gast de franse kust af.

Tell me about it Emiel Wink
Oh.... en vergeet die dikke waterstofperoxide kop (hoe noemden we dr ook alweer?) en lieve kleine Amsterdamse dronken meisjes niet Tongue Joepie
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #31 Maart 10, 2009, 22:56:26
edit2Rapporteer  
Ja idd, vorig jaar hadden we het goed voor mekaar Tongue

Word afzien dit jaar Sad

Maar Emiel zonder mij heb je geen cameraman meer he;) Krijg je niet meer zulke shots als je nu hebt Wink Jij ook Jeronimo! Tongue

Hoe lang ga je Emiel? En gaat het golfsurfbordje ook mee?

Later
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #32 Maart 10, 2009, 22:57:39
edit2Rapporteer  
@Jeroen: Ja hoe heette ze ookalweer Tongue En onze grote vriendinnen idd, hoezo kansloos Tongue (misschien wat voor jou toch?)
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #33 Maart 11, 2009, 13:33:12
edit2Rapporteer  
6-8 weken, golfsurfboardje gaat zowiezo mee Joepie!! Kan me geen waterstofperoxide kop herinneren...

Citaat
Krijg je niet meer zulke shots als je nu hebt
 
Heb je het nu over die onzuivere foto's op die schrale website, wacht nog steeds op mijn cdtje!

Wanneer ga jij nou is het water op dit jaar?
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #34 Maart 11, 2009, 21:59:28
edit2Rapporteer  
Jawel mijn dat engelse wijf met die ontplofte kop en die bochel Grin:P Ik kan je moeilijk wat opsturen zonder adresje he Wink En die fotos werden pas onscherp toen er van mij fotos werden genomen Wink

Ja weet niet als het water weer een beetje op temperatuur is he.. ben een mietje he ;')

Later
Matthijs?!

Berichten: 139
Antwoord #35 Maart 11, 2009, 22:27:44
edit2Rapporteer  
Hey gasten Joepie

ook een zeer late reactie van mij... heb last van school, vrouwen en uitgaan. Tegenwoordig eindelijk ook weer kitesurfen Grin dus al met al een drukke jongen met weinig tijd.

Even ter zake Tarifa lijkt me wel wat een maat van me verblijft er 3 en half maand waarschijnlijk en zit er tijdens de vakantie periode ook misschien kunnen we via hem wat goedkoops regelen ThumpsUp

dus lucas ik zeg laten we nog een mede kiter zoeken en een goede reis naar Tarifa paradise Joepie

Laterz
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #36 Maart 11, 2009, 22:41:02
edit2Rapporteer  
Maar Lucas, wat is precies het plan voor wat betreft Tarifa?
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #37 Maart 11, 2009, 23:57:39
edit2Rapporteer  
Joow mensen,

Ik ben ook bezig met het plannen van mn zomer vakantie en dit is ongeveer mijn plan en hoe meer mensen mee gaan goed gezelliger natuurlijk:) ga in de periode van 10 tot 30 julli

Omdat ik ook een scholier ben van 19 jaar ben was ik ook op zoek naar een goede kitespot voor minimaal twee weken. Nu ben ik op tarifa uitgekomen omdat in de zomer de kans op wind ONWIJS groot is en het stappen schijnt daar ook echt heel chill te zijn. Allemaal van die openlucht barretjes aan het strand enzo. Kortom een perfecte kitespot.

Maar nu  natuurlijk de kosten en het vervoer. Omdat Tarifa natuurlijk het zuidelijkste puntje van spanje is, is het echt heel ver rijden met de auto en aangezien ik nog niet echt lang mn rijbewijs heb durf ik die reis nog niet echt aan. Nu kwam ik op het volgende.

Ik woon zelf in Breda en pak de trein naar Dusseldorf. --> ong 30 euro heen en terug. Als je OV hebt dan is de heenreis gratis omdat dat nog binnen de geldigheids datum valt.

Vanuit dusseldorf met Ryan Air naar Malaga--> Ongeveer 150 euro heen en terug en bagage kosten splitten we door drie en dat is dan ongeveer 20 euro de man omdat je al je kitespullen natuurlijk mee moet nemen.

Vanauit Malaga naar tarifa met de bus --> 10 euro

In tarifa met het shuttlebusje langs de campings --> 1,50

Campings aan het strand--> als je met zn drien bent incl een tent--> 8 euro per nacht

KORTOM: Een topspot met een super leuk dorpje voor niet veel geld, aangeizen je in de zomer vaak alleen al 500 euros voor de reis alleen betaald.

Ik hoor het wel;)

Greetz Stefan


Dit dacht ik... maar zoals ik al zei ik weet er allemaal niet zoveel van en wacht nog een beetje op suggesties
zarda

Berichten: 246
Antwoord #38 Maart 13, 2009, 19:01:37
edit2Rapporteer  
@Jeroen: Ja hoe heette ze ookalweer Tongue En onze grote vriendinnen idd, hoezo kansloos Tongue (misschien wat voor jou toch?)

Die avond was echt top, hadden julle je shirts nog opgehaald?
Die meisjes waren trouwens jade en jinte;)
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #39 Maart 13, 2009, 21:10:38
edit2Rapporteer  
Shirts?:s
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #40 Maart 15, 2009, 15:24:01
edit2Rapporteer  
sunnycars.nl is ook erg cheap voor de mensen die op malaga laden, heb nu voor 17dagen een auto voor 219euro incl een tank peut en zonder kilometerheffingen
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #41 Maart 16, 2009, 13:46:27
edit2Rapporteer  
Shirts?:s
Ja, zarda heeft een goed geheugen, iets dat duidelijk duidt op matig alcoholgebruik.
We waren onze polo's/shirts kwijt bij het zwembad en die meisjes heetten idd jade en jinte ja.
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #42 Maart 16, 2009, 15:55:46
edit2Rapporteer  
Dat je die namen onthoud wijst nog veel erger op een te matig alcohol gebruik;) Ik ben gewoon vergeetachtig:P
junil

Berichten: 110
Antwoord #43 Maart 22, 2009, 21:54:32
edit2Rapporteer  
hoe lang is die busrit van malaga naar tarifa?is het niet makkelijker om op marbella te vliegen? junil
To

Berichten: 928
Antwoord #44 Maart 22, 2009, 21:57:45
edit2Rapporteer  
denk wel anderhalf uur met de bus mischien wel 2 uur,
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #45 Maart 23, 2009, 14:01:34
edit2Rapporteer  
hoe lang is die busrit van malaga naar tarifa?is het niet makkelijker om op marbella te vliegen? junil

Busrit duurt rond de 6 uur, dat komt omdat je bijna alle kustplaatsen afgaat, daarom is de busreis ook zo vervelend.
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #46 Maart 23, 2009, 15:45:49
edit2Rapporteer  
Het onderwerp is een beetje off topic geraakt.Ik vraag me eigenlijk af of er nou iemand geïnteresseerd is in een kite vakantie in de periode die ik in mn 1e post  genoemd heb?

Later
heelside_harold

Berichten: 85
Antwoord #47 Maart 23, 2009, 19:21:04
edit2Rapporteer  
Hey Lucas (collega van je, werk namelijk ook bij TNT in Lisse)
Wel een leuk idee om met een paar gasten een kitevakantie te houden.
Ik wil het zelf ook wel een keer doen maar dan iets dichterbij huis, waarschijnelijk texel ofzoiets.
Vind het verder een leuk idee en maar hopen dat er gasten mee gaan!

Groetjes Harold
opjebekrol

Berichten: 67
Antwoord #48 Maart 23, 2009, 21:16:13
edit2Rapporteer  
haha lachen(H) Ik vind dichtbij huis ook prima hoor, alleen maar goedkoper, maakt mij allemaal niet zoveel uit, alleen is het in het buitenland misschien iets rustiger? Ik zou het niet weten ben nog nooit op texel wezen kiten..

Maar als we maar ergens 2 weken ongeveer lekker aant knallen zijn. Ik heb het zo druk dit schooljaar dat ik er gewoon echt nog geen tijd voor heb gevonden Sad

Later
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #49 Maart 23, 2009, 21:33:16
edit2Rapporteer  
Het onderwerp is een beetje off topic geraakt.Ik vraag me eigenlijk af of er nou iemand geïnteresseerd is in een kite vakantie in de periode die ik in mn 1e post  genoemd heb?

Later

Lucas, read ya mail Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.