Tarifa in de zomer... ???

CHRIZZZZ

April 08, 2009, 21:58:02
edit2Rapporteer  
Hej gaste,

Vraagje, ben dit jaar vrij vroeg in het jaar naar Tarifa geweest wat top was. Alleen kwa dingen buiten het kiten om was het eigelijk vrij ruk... Veel winkels dicht, weinig te beleven savonds/snachts...

Nu wil ik met een paar maten er in de zomer 2 weken heen mischien. Maar hoe is het er daar dan?? Vet stappe en  gezellige volle terrasjes?? Druk met kite, zal wel weer... En zijn er nog vette dingen in de omgeving te doen verder. Hoorde dat er ook een wakeboardbaan ergens was maar die was toedetijd ook gesloten..

Hoor het wel, Tnx iig!!

Greetz,

Chris
Molliebollie

Antwoord #1 April 08, 2009, 22:17:39
edit2Rapporteer  
Gezellige volle terrasjes heb je dan zowiezo ... en eten tot een uur of 1 's nachts terwijl t nog lekker warm is is ook niet uitzonderlijk. Echt stappen kun je er naar mijn mening niet .. wat grappige tentjes maar verder .. Verder heb ik mijn vakanties naar Tarifa beperkt tot wakker worden - kiten - eten- kiten -eten - biertjes drinken - slapen.
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #2 April 08, 2009, 22:25:30
edit2Rapporteer  
hey Chris,

Ik wilde eerst ook naar Tarifa in augustus.
Daar ben ik snel van terug gekomen aangezien het dan behoorlijk duur is.
De meeste appartementen zitten nu al volgeboekt voor die periode. In ieder geval degene die gunstig zijn gelegen dicht bij het strand.

Als je het mij vraagt kan je het beste naar Tarifa gaan buiten de zomer om, maar dat is natuurlijk je eigen keuze.
NIELZZZZ

Antwoord #3 April 10, 2009, 16:44:23
edit2Rapporteer  
PAAR MATEN... erik en ik gaan niet mee hoor van de zomer,of ga je me stiekem vertellen dat je toch nog anderen vrienden heb ergens. Wink
(als je er voor betaald zijn het geen vrienden he)

SNEL WEER KITEN!!!
CHRIZZZZ

Antwoord #4 April 12, 2009, 19:02:55
edit2Rapporteer  
haha, zeker snel weer kiten zo te horen.... tis ook echt ruk weer sinds spanje niet normaal... Loopt de kleine al hoogte (a)

Tnx iig gaste, we zitten nog ff te kijken wat we doen. Opzich viel de prijs voor een appartement wel mee. Alleen meot er ook buiten kiten nog genoeg te doen zijn. Maar dat is denk wat minder dus
Nicolas

Antwoord #5 April 21, 2009, 20:55:35
edit2Rapporteer  
Denk niet dat er veel plaatsen zijn waar je beter kan kiten en stappen s'avonds dan Tarifa toch?  Behalve Ibiza mss als er wind is Tongue
Dirkie

Antwoord #6 April 21, 2009, 21:19:31
edit2Rapporteer  
Stappen is wel leuk in Tarifa, maar geen megadiscotheken.... Tis geen lloret ofzo. Het is er wel heel erg ontiegelijk apedruk op 't water. Uiteraard is het prima te doen als je ff opkruist en boven de rest gaat zitten, maar toch, best erg druk.
To

Antwoord #7 April 21, 2009, 21:31:07
edit2Rapporteer  
terrasjes zijn wel gezellig, maar inderdaad is er niet veel te doen s ávonds.  maar tog zeg ik gaan je vermaakt je wel!.
Pauwel2U

Geen avatar

Antwoord #8 April 22, 2009, 12:09:20
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Weet iemand nog een toffe lokatie voor niet te veel om te kunnen overnachten daaro?

We (4 pers.) gaan van 13 Juni tot 20 juni naar Tarifa om te Kite-surfen?
Ik hoor erg graag waar goedkope en leuke overnachtingen te vinden zijn.

Iemand?
Nicolas

Antwoord #9 April 23, 2009, 17:00:00
edit2Rapporteer  
Kan je met de auto niet naar minder drukke spots rijden? Zijn toch nog andere spots in de buurt hoop ik ?
Don Fredel

Geen avatar

Antwoord #10 Juni 15, 2009, 14:39:58
edit2Rapporteer  
Tarifa is de zomer is TOP.
Wel erg druk op het water. En alle spots zijn redelijk druk. Dus ff een rustig stekkie vinden is lastig. Hoe verder je weg rijdt van Tarifa hoe minder wind je hebt.

Tarifa is voor de omgeving echt zeer goed om te stappen. Ik hou echt van het knusse oude stadje. Lekker tappas eten en relax een kroegje doen. Daarna naar La riuna of zoiets is top. Echter is er voor de "jeugd" ook een hele stapel dico's bij het strand. Veel zatte gasten die in de achterbak van hun auto keihard aan het zuipen zijn. Veel lokals komen op Tarifa af.

Goedkoop: lekker met de tent, is te betalen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.