Gezellige volle terrasjes heb je dan zowiezo ... en eten tot een uur of 1 's nachts terwijl t nog lekker warm is is ook niet uitzonderlijk. Echt stappen kun je er naar mijn mening niet .. wat grappige tentjes maar verder .. Verder heb ik mijn vakanties naar Tarifa beperkt tot wakker worden - kiten - eten- kiten -eten - biertjes drinken - slapen.
Ik wilde eerst ook naar Tarifa in augustus. Daar ben ik snel van terug gekomen aangezien het dan behoorlijk duur is. De meeste appartementen zitten nu al volgeboekt voor die periode. In ieder geval degene die gunstig zijn gelegen dicht bij het strand.
Als je het mij vraagt kan je het beste naar Tarifa gaan buiten de zomer om, maar dat is natuurlijk je eigen keuze.
PAAR MATEN... erik en ik gaan niet mee hoor van de zomer,of ga je me stiekem vertellen dat je toch nog anderen vrienden heb ergens. (als je er voor betaald zijn het geen vrienden he)
haha, zeker snel weer kiten zo te horen.... tis ook echt ruk weer sinds spanje niet normaal... Loopt de kleine al hoogte (a)
Tnx iig gaste, we zitten nog ff te kijken wat we doen. Opzich viel de prijs voor een appartement wel mee. Alleen meot er ook buiten kiten nog genoeg te doen zijn. Maar dat is denk wat minder dus
Stappen is wel leuk in Tarifa, maar geen megadiscotheken.... Tis geen lloret ofzo. Het is er wel heel erg ontiegelijk apedruk op 't water. Uiteraard is het prima te doen als je ff opkruist en boven de rest gaat zitten, maar toch, best erg druk.
Tarifa is de zomer is TOP. Wel erg druk op het water. En alle spots zijn redelijk druk. Dus ff een rustig stekkie vinden is lastig. Hoe verder je weg rijdt van Tarifa hoe minder wind je hebt.
Tarifa is voor de omgeving echt zeer goed om te stappen. Ik hou echt van het knusse oude stadje. Lekker tappas eten en relax een kroegje doen. Daarna naar La riuna of zoiets is top. Echter is er voor de "jeugd" ook een hele stapel dico's bij het strand. Veel zatte gasten die in de achterbak van hun auto keihard aan het zuipen zijn. Veel lokals komen op Tarifa af.