|
leeany
|
begin dit seizoen al gehaald, maar moet ze het nog testen tijdens het kiten, ff wat grotere vinnetjes eronder schroeven. Bij het waken bevalt hij prima.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heerlijk freestyle boardje, goed voor de knietjes want hij land echt heel zacht, heeft toch een erg goede pop ondanks dat hij zoveel flex heeft. Dit boardje heeft veel rocker en straft je niet snel af en niet te vergeten helemaal geen spray !
|
|
|
|
Marko
|
Mmm ik zit ook te kijken naar dat board.
|
|
|
martimor
|
na lang wachten, eindelijk mijn nieuwe kite binnen. Mutiny F-series 7 mtr. Nu nog wachten op een 10,5, maar daar zijn ze nog druk mee bezig. nog maar weer ff geduld hebben zondag maar even checken op t water...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
na lang wachten, eindelijk mijn nieuwe kite binnen. Mutiny F-series 7 mtr. Nu nog wachten op een 10,5, maar daar zijn ze nog druk mee bezig. nog maar weer ff geduld hebben zondag maar even checken op t water... Ziet er netjes uit dit nieuwe merk uit Wales! Ben benieuwd naar je ervaringen
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijk freestyle boardje, goed voor de knietjes want hij land echt heel zacht, heeft toch een erg goede pop ondanks dat hij zoveel flex heeft. Dit boardje heeft veel rocker en straft je niet snel af en niet te vergeten helemaal geen spray ! En die pads zijn echt topper de top
|
|
|
Tim_GTS5
|
Voor mij niet, op 1 of andere manier krijg ik pijn in me voeten/tenen en schuurplekken dus heb er andere pads/straps op gezet. Zitten wel heel lekker maar voor mijn voeten niet geschikt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De 2011 pads/straps van Liquid Force. Bij kitestuff besteld en binnen 2 dagen in huis.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Waar zijn die schroeven onder de pads voor bij die LF pads? Ze staan ook niet symmetrisch zie ik. Mooie pads, zien er lekker uit.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De schroeven zijn ervoor zodat je de teenrichel kan verstellen (zwarte rand). Ze zijn niet symmetrich omdat die richel in een boog loopt. Ja de straps kun je met klitteband verstellen. Kosten 115,- en dat was goedkoopste adres die ik kon vinden. www.kitestuff.nl
|
|
|
Morres
|
Voor mij niet, op 1 of andere manier krijg ik pijn in me voeten/tenen en schuurplekken dus heb er andere pads/straps op gezet. Zitten wel heel lekker maar voor mijn voeten niet geschikt voor mij is de bewegingsvrijheid niet voldoende op die units en ze zijn ook wel wat zacht, wel wat minderboard gevoel daarmee.
|
|
|
martimor
|
na lang wachten, eindelijk mijn nieuwe kite binnen. Mutiny F-series 7 mtr. Nu nog wachten op een 10,5, maar daar zijn ze nog druk mee bezig. nog maar weer ff geduld hebben zondag maar even checken op t water... Ziet er netjes uit dit nieuwe merk uit Wales! Ben benieuwd naar je ervaringen als ik er een beetje meer uren mee heb gemaakt, zal ik eens een mooie review schrijven. zondag was wel echt top, kite voelt direct vertrouwd aan, en de meesten waren met een 10 of 12 aan het varen, maar ik ging bijna net zo hoog met mn 7-tje(ben dan ook maar 60 kg maar toch.)
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
stelletje egoisten allemaal, niemand uitgezonderd.
ik zoek al weken een Switchblade 2010, 7 meter, (alleen kite, geen bar) wie maakt mij gelukkig. Als je dr 1 hebt smijt die OUDE ROMMEL toch weg, koop n 2011, en verkoop die 2010 aan mij
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er mooi uit ... veel plezier ermee Maar zie ik het goed ..zit hier ook geen "normale"'kitetas erbij ?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
tweede productie idd, 1e was een lenten 2008
nee een lenten 2009 ;-) ik had de 2008, jij had dat lelijke witte ding Serieus heel tof, krijg ook de kriebels om allemaal shit aan te schaffen.. eerst nieuwe kites
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag bij VandenBerg een nieuw board gekocht het is de Nobel NHP geworden .. (maat 128-39) oude board kunnen inruilen . The NHP is the board of choice for everybody who's looking an exceptional, big air freestyle machine, without compromising on comfort and upwind performance, making it ideal for everybody who desire high power riding, explosive POP and controlled, smooth landings. uiteraart board gelijk voorzien van een paar Ozone stickers
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
krijg ook de kriebels om allemaal shit aan te schaffen.. eerst nieuwe kites
Ga jij eens snel wat kitezooi halen en weer het water op. Of ga je pas weer kiten als MV2 geopend is?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Jaja, zit een beetje te speuren naar een goede Fuel deal, dus ze komen er weer aan:)
|
|
|