RFAC
|
gaaf golfboardje! boarder73
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Cool uitziend boardje! Vooral de kleuren en de tail zijn vrij uniek Ja de kleuren zijn vet! De tails zouden voor meer pop moeten zorgen: 'It’s like pieces of semtex mounted on tip and tail of the board to give you explosive pop, so you can now fly higher than ever.' Moet ik nog zien HD staat natuurlijk voor Hap Der uit
|
|
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Woensdag besteld online, vrijdag in huis! Direct de lijnen op 20m gezet....
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier met de methods,, ben benieuwd hoe verschillend ze varen in vergelijking met wainman die ik nu heb. Heb er al 3 zien varen op Wijk
|
|
|
feddomw
Gast
|
Hans Anders, alleen de prijs is anders.....
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Switch kites! Heb je ze getest? Ben erg benieuwd, vanwege de interessante prijs
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nieuw SUP boardje van Starboards (type: Whopper) gekocht vandaag! Beetje laat in het seizoen maar Siem de Jong had een mij super deal aangeboden die ik gewoon niet kon laten liggen... mooie plank krijg zelf ook steeds meer belangstelling te krijgen voor het suppen Gistere avond ook weer geSUPd met gebrek aan wind , het is natuurlijk niet zo spannend als kiten maar het is wel lache om toch nog op het water bezig te zijn en met de golfjes te spelen. Welke maat is het geworden?
Het is uiteindelijk de 6" geworden. Denk dat die qua lengte wel goed is voor mij Denk het ook. Zelf heb ik ook een 6'' en ik moet zeggen dat hij erg goed bevalt. Veel plezier ermee, het is iig een erg vet board om te zien!
|
|
|
Nature
|
Jeej de nieuwe Fluid EGO3 ! heb m in rood 10m maar zal er snel nog meer bestellen
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ook gister een nieuwe trapeze gekocht, een Ion Apex Gold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marko
|
Nice gasten er word weer veel gekocht
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Dat moet ook! Geld moet rollen!
Ik ben benieuwd wat je van de Nitro vind, ik ben er een aantal maanden geleden al mee aan het onderhandelen geweest maar toen kon je ze nergens testen. En voor ik iets koop wil ik het wel proberen.
|
|
|
|