thijs77
|
apart, bridle lijnen op de struts! ben wel benieuwd naar het achtergrondverhaal hiervan
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
apart, bridle lijnen op de struts! ben wel benieuwd naar het achtergrondverhaal hiervan http://www.thekiteboarder.com/2010/09/genetrix-2010-hydra-analyze-this-kite-review/(zal voor 2011 niet veel gewijzigd zijn.) de stuurlijnen zitten aan die bridles vast,hierdoor blijft de kite ten alle tijde zn vorm houden hoe vlagerig ook. en het schijnt iets met depower en AOA te maken te hebben. Ik denk een beetje als FS. Morgen ga ik er mee spelen. @geloof68, foto van de bar komt er vanavond aan. @Hijo, jij mag er altijd mee varen. edit:chickenloop draait onafhankelijk van de QR, bij release blijft de chickenloop a la Cabrinha aan je trapeze zitten. rode knop op de safetylijn is om alles los te gooien. hou je alleen je chickenloop over, haha.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Die Genetrix zie je niet vaak moet ik zeggen. Ik heb er twee keer een gezien op de Dam en ik moet zeggen dat het er absoluut goed uitziet. Zit degelijk en netjes in elkaar.
Heb jij hem nog niet getest dan? Ik durf het bijna niet te vragen Marcus maarrrrr Wel uitgebreid gekeken maar helaas nog niet gevaren.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
nou! mocht je me zien, schroom niet!
Ik ga eerst de importeur eens een mailtje sturen.
|
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
niks mis met die enkel, 3 dagen vol over strand gelopen en als klein kind frisbees lopen gooien bij de NKV tent... gewoon knallen
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
We gaan nu teveel off topic eigenlijk dus dit is het laaste over mijn enkel. De rest kan op Facebook ofzo. Maar de dokter zei toch echt iets anders, moet as donderdag alsnog naar een voetterapeut om te kijken wat er echt aan de hand is.
|
|
|
geloof68
|
@markus, bedankt voor de foto van de bar. Waar dient die zwarte plastic schijf voor?
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
In Leucate zie je ze regelmatig. Zeer stabiele kites, er wordt ook les mee gegeven daar.
Megavlagerig, maar die kites geven geen krimp!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Maar voor freestyle en wave ongeschikt lijkt mij. Perfect voor racen en freeride.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
@geloof68, die schijf is eigenlijk alleen een beschermplaat voor de bovenkant van de CL.Als je bar aantrekt zit hij ertussen zeg maar. Hij zweeft gewoon los, ik had hem iid even naar beneden moeten schuiven. @faxie, je hebt helemaal gelijk. Tis geen loopkite o.i.d. race/big air georienteerd.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Heb je er nog aan kunnen hangen gisteren Markus?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nice Oscar! Ze zijn praktisch gelijk aan mijn Essence pads, welke het prima doen op dat board
|
|
|
Ozdakiteman
Logs: 0 | 64 uur
|
Nice Oscar! Ze zijn praktisch gelijk aan mijn Essence pads, welke het prima doen op dat board Thanks Michiel,, Heb ze bij Yeti vandaan.. Heb er heel wat emails aan moeten besteden om ze besteld te krijgen maar het was het wel waard... Prijs was ook goed.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Veel merken bestellen daar in eigen kleuren met logo erop. Komt allemaal bij Yeti vandaan Geldt ook voor de pads die op de Skywalker 2012 modellen zouden komen...
|
|
|
|
Tjeerd
Geen avatar
|
Als de beginnende beginner moest ik natuurlijk ook m'n eigen spul hebben... De afgelopen maanden de volgende spullen bij elkaar gezocht: - Liquid Force Havoc 12m uit 2010 - Gaastra Jekyll 8m uit 2009 - Woodboard (136x41) nieuw - Brunotti Double O-six (135x37) gratis bij de Jekyll - Prolimit Kitewaist Pro 2010 nieuw - Liquid Force 2012 bar (bij de Havoc zat oude bar, oude safety) - O'neill 5/3 wetsuit nieuw Nog eentje van m'n board, persoonlijk vind ik hem echt te gek! temporary image hosting
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Mijn nieuwe pads en straps net binnen gekregen! Mooie pads/straps Oscar! Zijn de zelfde als die van Zeeko en ze bevallen mij zeer goed.
|
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Mooie kite hoor!!! Nu maar hopen dat die langer mee gaat dan die 12m van je...
|
|
|