|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Koop nou toch eens echt spul, man! Noem 1 ding wat goed is en uit Frankrijk komt? Ik zal je helpen: de trein terug naar Nederland
|
|
|
geloof68
|
Elk nadeel heeft ook weer een voordeel: Franse schimmelkazen.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Koop nou toch eens echt spul, man! Noem 1 ding wat goed is en uit Frankrijk komt? Ik zal je helpen: de trein terug naar Nederland Naast inderdaad de kazen zijn er toch echt ook Franse wijnen die door de kenners als goed worden betiteld.. Daarnaast natuurlijk zowel de F-one als de Genetrix kites... Die van Genetrix hebben alle speed records toch? En die van F1 LOL..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Met zo'n kite ga ik je echt heel snel over het hoofd zien op het water, H2H!!!
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
De 7m is op het moment uitverkocht maar ik heb hem wel in bestelling staan. Nu nog een foto van de kites zelf Michiel, ben wel benieuwd hoe die gele er in het echt uitziet.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik hoop donderdag en of vrijdag al gelijk actiepics Evan: ook mijn 7m staat in backorder...
|
|
|
|
Jer76
Logs: 0 | 3 uur
|
Was dan eerder voor 7-9-12 gegaan. 9 is meestal lekkerste allround maatje en je hebt nu meer meters tussen de twee kleinste maten zitten dan tussen de twee grootste...
Ik heb nog getwijfeld tussen een combi van 11 9 7 of 12 10 8 maar deze combi was voor mij de juiste keuze met 88kilo is de overlap van 9 naar 7 met mijn vaarstijle te klein ik vind de 10 een lekkere maat tegen de tijd dat ik die neer moet leggen is het al dik aan 30+ knopen en dan vaar ik de 7 omdat ik geen 14 meer wilde en toch vaker net te weinig had met mijn oude 10 als er veel stroming staat hier op Katwijk had ik net dat kleine beetje extra pull nodig vandaar de 12 ik heb de 12 afgelopen zaterdag heerlijk kunnen testen en daar werd mijn keuze ook bevestigd. De 18x4 lost voor mij het gat op tussen de 12 heb er nu 2013 al 4 keer meegevaren in condities van 10 tot 14 knopen van 12 tot 20 knopen en dat gaat prima.
|
|
|
Kyteman
Geen avatar
|
Mijn nieuwe aanwinst. De Tablas Evil Twin 132x40 twintip! Ik ben er erg blij mee en ik hoop er binnenkort maar eens op te gaan varen Meer informatie over de boardjes van Tablas is te vinden op www.tablas.se
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Een tas en filter voor mijn DSLR, het statief met video kop komt er nog aan.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Mijn nieuwe aanwinst. De Tablas Evil Twin 132x40 twintip! Ik ben er erg blij mee en ik hoop er binnenkort maar eens op te gaan varen Meer informatie over de boardjes van Tablas is te vinden op www.tablas.seKost da? Ziet er goed uit
|
|
|
jw009
|
Mijn nieuwe aanwinst. De Tablas Evil Twin 132x40 twintip! Ik ben er erg blij mee en ik hoop er binnenkort maar eens op te gaan varen Meer informatie over de boardjes van Tablas is te vinden op www.tablas.seZiet er mooi uit! Hoeveel betaal je nou voor zo'n board?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mijn nieuwe aanwinst. De Tablas Evil Twin 132x40 twintip! Ik ben er erg blij mee en ik hoop er binnenkort maar eens op te gaan varen Meer informatie over de boardjes van Tablas is te vinden op www.tablas.seZiet er goed uit man!
|
|
|
Bastiaan_
|
De Tablas Evil Twin boards kosten 632 euro. Ze zijn verkrijgbaar in de maten 132x40 of 136x41. Meer info over de Tablas board range kun je kijken op: http://www.tablas.se/boardsWil je een keer testen laat het dan aan mij of één van onze teamriders weten.
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
De Tablas Evil Twin boards kosten 632 euro. Ze zijn verkrijgbaar in de maten 132x40 of 136x41. Meer info over de Tablas board range kun je kijken op: https://www.tablas.se/boardsWil je een keer testen laat het dan aan mij of één van onze teamriders weten. Ow dat vind ik wat aan de prijs eigenlijk... Testen is altijd leuk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Idd, voor een onbekend merk is dat wel de hoofdprijs. Zie ook geen dure materialen als carbon wat het duur maakt.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
een beetje gewapend tegen de kou kan geen kwaad als de zomer zo lang op zich laat wachten ik heb ze nu ook al een tijdje... maar ligt t aan mij, ik vind ze tegen vallen. ja ze zitten wel lekker maar watcde isolatie betreft vind ik dat ze tegen vallen.
|
|
|