snah.siub
|
Dat ligt er een beetje aan wat je wilt gaan doen. Alleen kiten? Wat is het budget?
Zelf ben ik een weekje in Kaap Verdie geweest, wat super leuk is, maar dat is wel prijzig. Daarbij zit je vast aan die arrangementen van Arkefly bv. Reken maar op EUR 800 voor een weekje minimaal.
Misschien een ritje langs de franse kust met de auto, dat zou ik zelf ook nog wel eens willen doen, misschien iemand hier op het forum met tips?
Succes!
|
|
|
dahtimstah
|
Je kan het bijvoorbeeld ook iets dichterbij zoeken , bijv. een weekendje op een camping gaan staan in frankrijk belgië en desnoods nederland.
Gr Tim
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Een weekendje is wel echt kort, dan zou ik voor de wadden kiezen, of noord frankrijk, le Touquet ofzo..
|
|
|
coennn
Geen avatar
|
Het kan ook donderdag avond weg en maandag ochtend terug natuurlijk
|
|
|
|
Maarten112
|
of misschien denemarken ofzo? Ik ga er in Augustus 2 weken heen...zijn in ieder geval aardig wat spots...nadeel is alleen dat er geen thermische wind is en dus, net zoals NL, de wind afhankelijk is van een lagedruk gebied.
|
|
|
coennn
Geen avatar
|
Bedankt voor de tip Klinkt zeker niet gek, zit nu te kijken naar Hvide Sande. Als je Windguru mag geloven dan is dat best lekkere wind
|
|
|
arvidnl
|
ben zelf al een x in Hvide sande geweest, is zo goed bevallen dat ik er eind augustus weer naartoe ga. het mooie van Hvide Sande is dat het zowel aan de noordzee ligt als aan een groot meer.dus gegarandeerd kiten met elke windrichting!! hebben het toen niet zo getroffen met het weer.veel regen enzo maar ach, shit happens !:-)
dus Hvide Sande is zeker een aanrader.
|
|
|
Maarten112
|
ben zelf al een x in Hvide sande geweest, is zo goed bevallen dat ik er eind augustus weer naartoe ga. het mooie van Hvide Sande is dat het zowel aan de noordzee ligt als aan een groot meer.dus gegarandeerd kiten met elke windrichting!! hebben het toen niet zo getroffen met het weer.veel regen enzo maar ach, shit happens !:-)
dus Hvide Sande is zeker een aanrader.
Leuk om te horen! Ben heel erg genieuwd en hoop dat het weer een beetje meezit als ik erheen ga. We gaan eerst naar Romo en daarna door naar Hvide Sande en dan afhankelijk van hoeveel zin we hebben ook nog wat verder door Denemarken trekken....
|
|
|
|
Sandro
|
ben zelf al een x in Hvide sande geweest, is zo goed bevallen dat ik er eind augustus weer naartoe ga. .
Owja?Overleggen we dat niet meer dan?Haha.....
|
|
|
arvidnl
|
ben zelf al een x in Hvide sande geweest, is zo goed bevallen dat ik er eind augustus weer naartoe ga. .
Owja?Overleggen we dat niet meer dan?Haha..... overleggen...mededelen.... tis toch eigenlijk hetzelfde nou oke, bij deze overleg ik met jou dat we naar Hvide sande gaan, dan weet je dat alvast! haha!
|
|
|
snah.siub
|
Datte ziet er goed uit, duidelijk!
@arvidnl: zat je in een hotelletje/appartementje daar?
|
|
|
arvidnl
|
nee we zaten toen in een hostell.Dan Hostell heette dat.ik was toen met kitecamps mee. was ook prima maar als je met een groep gaat kan je al voor redelijk weinig een appartementje huren.heb je toch iets meer privacy en ruimte voor je eigen. check anders voor de foto's ff www.kitecamps.nlstaan alle foto's van de trip naar Hvide sande. heb je een beetje een goed idee hoe het daar is. denk dat we dit jaar ook voor zo'n appartementje gaan.of misschien wel een camping.dat heeft ook wel wat. maar heb nog niks geboekt ofzo.zal eind augustus denk ik toch niet echt heel erg vol zijn op de diverse campings/appartementjes. heb er nu al zin in!
|
|
|
Idefixe
|
voor een weekend zou ik dus naar Fehmarn ( Duitsland) Dit jaar drie keer geweest en drie keer top gevaren !! Zodra er een iets langer weekend beschikbaar is en de wind goed is wil nu een keer naar Rügen. Ook een Duits eiland in de Oostzee. Iets verder dan Fehmarn maar wel veel mooier.
|
|
|
Haring High Richardt
|
dus Hvide Sande is zeker een aanrader. Ben er ook geweest en is inderdaad Top. Romo kan je alleen met West varen . Toen wij bij Romo waren was er oostenwind en moesten we Naar Hyvik Sande (2 uur rijden vanaf romo).
|
|
|
coennn
Geen avatar
|
Zit even op Windguru te kijken en daar zijn best wat spots in Fehmarn en Rügen Zeker een goeie optie, en scheelt voor ons 3 uur rijden! Thx
|
|
|