sjef
|
Per ongelukje een loop! Sjees waar ben ik!!!
Is ook niet echt diep daar heeft zeker geluk!
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Jeeetjee, Ik voel dat board al op me gezicht stuiteren, en neej dat veert niet mee. auw!!
|
|
|
|
|
Kevin
|
Ja dacht ik ook vooral hoe het niet moet haha
|
|
|
leeany
|
haha die tekst aan het eind van het liedje "shallow water" Maar hij had wel pech idd, shit.
|
|
|
|
matta
|
Hoppaaa! zoals het eerste filmpje uit de openingspost, dat heb ik ook een keer gehad alleen dan van iets minder grote hoogte. Je hangt ineens achterstevoren, wil toch doordraaien en trekt door uit reflex maar aan 1 kant van de bar.... Helaas loopt je kite te langzaam dan om goed te landen, ik zag het water precies aankomen op mn zij Erg fijn!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
goed bezig! de meest gemaakte fout bij het oefenen van rotaties op grotere hoogte. je raakt je orientatie kwijt, trekt lekker aan 1 kant van de bar en hoppa..........
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Dit heb ik ook wel eens gehad ja bij het oefenen van de F16. Bij hem is het per ongeluk maar bij mij was het gewoon te vroeg de loop inzetten. Landing is wel lekker ja
|
|
|
Dennisairtime
|
Wat is een F16 ? En dan niet aankomen met een vliegtuig.
|
|
|
|
Mauro
|
Dat komt aan als een truck
|
|
|
360
|
doet pijn weet ik uit ervaring gelukkig had ik een impact vestje aan. Desondanks duurde het even tot ik weer adem kon halen
|
|
|
Vinni
|
Ha dat gaat mooi zo! Heb ik ook wel eens gehad. Vooral met de kleine maatjes he. Dan denk je niet na en trek je net ff wat te vroeg aan die bar Als je laag gaan is het geen probleem, dan land je gewoon wat sneller. Maar als je een stukkie hoger gaat dan krijg je dit
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Heb hetzelfde overigens wel eens met een frontloop gehad, met als gevolg dat ik een gekneusde rib had
|
|
|
leeany
|
Wat ik me dan wel weer af vraag.. zijn de blessures bij wakeboarden groter als bij kiten? Hoor vaak verhalen op de baan van doorgescheurde buikspieren tijdens raileys, gescheurde bovenbeenspieren, middenrif gescheurt e.d. Bij kiten kom je dit veel minder tegen lijkt me.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat ik me dan wel weer af vraag.. zijn de blessures bij wakeboarden groter als bij kiten? Hoor vaak verhalen op de baan van doorgescheurde buikspieren tijdens raileys, gescheurde bovenbeenspieren, middenrif gescheurt e.d. Bij kiten kom je dit veel minder tegen lijkt me.
1 ding is zeker en dat is dat wakeboarden om veel meer krachtinspanning vraagt dan kitesurfen. Ik kan mij dan ook wel voorstellen dat het wel eens mis gaat met wat spiertjes ;-)
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Die F16 is wel vet maar moet je wel goed uitvoeren anders gaat het erg pijn doen
|
|
|
NW
|
Ik heb zoiets vorig jaar gehad met een 7 meter.....met windkracht 8....aaauuuwwww. Hoge sprong en board vloog van voet...wil met 1 hand voetband pakken, maar trek iets te veel aan 1 kant van mijn bar. Geweldige F16.......met dubbele loop....landing op zijkant van mijn lichaam uche uche en kite knetterhard op het water. Kite slaat dubbel en gaat weer de lucht in...safety was heeeeeel snel getrokken....
Was wel spectaculair om te zien, maar volgende keer probeer ik hem gecontroleerd.
|
|
|
leeany
|
Heb trouwens afgelopen winter een impact vest gekocht, helpt dit denk je goed tegen de klappen die je kan krijgen?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Vangt zeker de klappen op alhoewel ik ook nog niet echt harde klappers gemaakt heb, beter voorkomen dan genezen Vooral met het loopen is het wel verstandig vind ik.
|
|
|