Board weg Strand Horst 17/6/2010

OR-Wesley

Berichten: 43
Juni 17, 2010, 22:11:42
edit2Rapporteer  
Hallo,


Toen ik deze avond me spullen aan het opruimen was zag ik dat me board weg was. Dit was op het achterste strandje (het strandje van Telstar test center) Het gaat om een Ocean Rodeo Zen 2009. Heeft iemand iets gezien of hem per ongeluk meegenomen, bel dan even naar 0626732780 of mail naar wesleyvandenhengel@hotmail.com.

Het kan goed zijn dat hij gestolen is Angry dus mensen, let goed op jullie spullen!!


Groet Wesley
naja

Berichten: 355
Antwoord #1 Juni 18, 2010, 12:41:43
edit2Rapporteer  
Gaan we weer,lijkt erop dat de gedragcodes toch helaas aardig aan het veranderen zijn de laatste tijd,erg jammer.
Deze keer mooi klote voor jou Wes.Hoop dat hij nog boven water komt.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #2 Juni 18, 2010, 13:17:12
edit2Rapporteer  
Ik wil niet geloven dat de gdragcode veranderd is !!!!!
Als surfer, kitesurfen blijf je van elkaars spullen af !!!!
Heb je eventueel een huidige foto van je board want dan kunnen we ff uitkijken en misschien dat we die persoon nog even de gedragscode kunnen uitleggen ;-)
Retard

Berichten: 782
Antwoord #3 Juni 18, 2010, 13:52:59
edit2Rapporteer  
Zoo jammer dit, bij mij gister ook mn pomp gestolen ...
markiter

Geen avatar

Berichten: 53
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #4 Juni 18, 2010, 15:04:58
edit2Rapporteer  
Ook woensdagavond, al weer voorbij Utrecht op de terugweg van Strand Horst, werd ik gebeld door ene Kees: hij had mijn board gevonden. Tja, dan maar weer terug. Kees was al weg maar anderen hadden op mijn board gepast tot 21.45 uur.

Hulde, zo kan het ook. Gelukkig heeft het merendeel van de kiters wel de juiste instelling.

Natuurlijk wel altijd je mobiele nummer op je board!
OR-Wesley

Berichten: 43
Antwoord #5 Juni 21, 2010, 00:28:55
edit2Rapporteer  
hmms:S nog steeds geen reacties waar ik op hoopte. Weet dus bijna zeker dat hij wel gejat is :S:S
pieter90

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #6 Juni 21, 2010, 16:17:56
edit2Rapporteer  
that sucks mate..

was vrijdag avond mijn board vergeten op strandhorst.. keurig gebeld en board kan ik morgen bij deze persoon ophalen.

misschien is het verstandig om je nr op je board te schrijven, had ik ook gedaan. zo is het minder moeilijk voor de gene die je board vindt contact met je op te nemen.

succes ermee
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #7 Juni 29, 2010, 21:46:36
edit2Rapporteer  
Is terecht was gestolen door een beginnende kiter maar door een oplettende andre vanmiddag is die weer terecht Wink

Zijn verhaal was dat die hem had gekocht via marktplaats voor 140 euro maar hij wist absoluut niet meer waar precies alleen dat het in Nijkerk was dus politie erbij en Wesley offcourse en nu boardje weer terug @ eigenaar Wesley dus Wink

OF ik degene die het boardje had moet geloven weet ik niet maar ik vondt hem zenuwachtig overkomen en hij wist niet precies wat die moest zeggen dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat die hem echt gestolen heeft maar het kan bijna niet anders......

OR-Wesley

Berichten: 43
Antwoord #8 Juni 29, 2010, 22:20:52
edit2Rapporteer  
Inderdaad vaag verhaal.

Blij dat ik hem weer terug heb! En Andre is natuurlijk de held in dit hele verhaal.

Dikke + voor Kevin en Andre vandaag en dat kratje bier komt wel goed;)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.