Sebbi
Geen avatar
|
hahaha, don't worry... kwam er laatst achter dat ik tijdens mijn kite sessies de helft van de tijd bezig ben om andere kiters te helpen... vandaar... wat ik wilde zeggen als er beginners mee gaan en twijfelen, zeker niet laten schieten om mee te gaan. wat er ook gebeurd kunnen we elkaar helpen.
|
|
|
Sebbi
Geen avatar
|
laatste poging.. krijg die foto's niet geupload..
|
|
|
Sebbi
Geen avatar
|
ahhhh 't is foto per foto.. .eindelijk hier dus wat foto's
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Strakke foto's Maar wat heb jij in hemelsnaam aan je voeten? Pantoffels vergeten uit te doen in de haast om naar het water te komen?
|
|
|
Sebbi
Geen avatar
|
Jup! hehe, nee zijn de binnenschoenen voor de boots... I know... looks terrible. Gaat er iemand nog kiten morgen?? Pleaseeeee
|
|
|
helium
|
Als we nou aan Rob vragen, om zijn boot als volgboot te gebruiken Lekker veilig voor als materiaal pech onderweg is. Kan de vriendin van Sebbi mee om actiefoto's te maken. LOL Dan wel kiten in de Biesbosch he Wie gaan Waar zaterdag..........?
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Gaat er iemand nog kiten morgen?? Pleaseeeee de voorspelling op Guru is . Ik kijk het nog even aan hoe de ontwikkeling is. Heb wel weer zin! Is dan wel in ieder geval een avondsessie.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Idd de voorspelling is 3 keer niks. Zaterdag is het wel beter. Zuidenwind... welke zeespot is daar goed voor? Anders ga ik naar Rilland.
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
Sebbi volgens mij heb jij je UGGS nog aan!! Vrijdag wordt niks, doe mij zaterdag maar.
|
|
|
an
Geen avatar
|
@sebbi, mooie foto's joh..
verder t weekend naar brouwersdam/grevelingendam.. iemand nog meer???
|
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
@Paul: prima idee die downwinder van X-beach naar Krabbedijke. Ik weet alleen niet of ik al hoog genoeg kan springen om over de zeeland brug te komen of kunnen we daar onderdoor? Misschien moeten we wat kleiner beginnen. Opstappen in Renesse en dan naar Ouddorp of Rockanje, Oostvoorne.
@Sebbi: echt betere foto's! Dat fleurt deze site leuk op. Hebben anderen nog iets te tonen?
Zal zo ook eens proberen een foto te uploaden. Helaas nog geen actiefoto maar wel een mooie zonsondergang.
Het weekend ziet er wel beter uit. Moet zaterdag op de dag wel werken maar ben klaar voor een avondsessie. Zondag ziet er ok nog goed uit!
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Hierbij de eerste en enige foto van mij op het water (Brouwersdam), gemaakt met een I-phone.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
@Paul: prima idee die downwinder van X-beach naar Krabbedijke. Ik weet alleen niet of ik al hoog genoeg kan springen om over de zeeland brug te komen of kunnen we daar onderdoor? . daar kunnen we onderdoor. Gewoon de kite een beetje laag in het windvenster Misschien moeten we wat kleiner beginnen. Opstappen in Renesse en dan naar Ouddorp of Rockanje, Oostvoorne. een goed idee om wat rustiger te beginnen. Ik dacht dat het ook best (te) lang zou kunnen zijn. Voorstel: 1e weekend van augustus reserveren voor de downwinder
|
|
|
Thierry
|
Yeahh! Net de nieuwe lijnen binnen..
@Paul: Ik houd het 1ste weekend augustus vrij voor de downwinder! Misschien ook handig om 2/3 weekenden vrij te houden ivm de wind.
@An: Is Grevelingendam een chille spot?
@Marco: Nightkiter!!
Waar gaan we heen te weekend? Oostvoorne/Brouwersdam/Grevelingendam
|
|
|
an
Geen avatar
|
@Thierry
Grevelingen is wel relax. aan de ene kant heb je zand, aan de andere kant van de dam keien, dus schoenen zijn wel handig. je kunt ver staan daar, wat voor mij als beginner ideaal is. wcblokken zijn in de buurt, zelfs een douche. (koud water)
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Leuk die downwinder, nu al zin in!!:) ik kan 6 aug alleen niet ivm een bruiloft:( Zeker goed idee om 2 wkndn te plannen ik kan t weekend ervoor en erna ook @sebbi, mooie foto's zeg! complimenten aan je vriendin! Leuk om morgen (zaterdag) te kiten, wind is zuid, dan kan B'dam niet he? we zouden naar rockanje kunnen gaan, dat s goed met zuid @thierry, hoe laat wil je gaan? En wie gaat er nog meer? En als er nog mensen zijn die zondag ook willen gaan, I'm in:) grtjs Marijtje
|
|
|
Thierry
|
Luna, rond een uur of 12. Ga met een vriend van mij. Wat de rest doet weet ik nog niet.
Rock vind ik echt ruk, veel te veel golven. Wat dacht je van grevelingendam of bergen op zoom?
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Grevelingendam lijkt me wel leuk. Bergen op Zoom lijkt me vlagerig met Zuid, volop bebouwing uit die richting.
|
|
|
|
an
Geen avatar
|
ben morgen op de brouwersdam te vinden. Indien het voor mij te hard waait, actief aan de kant te vinden, anders stuntelig aan de kant
|
|
|